Sziasztok! Egy kérdés! Pöcc indul a gép,pörög és húz rendesen,az alapjárat viszont se le,se fel! Tartja a 2000 folyamatosan! A bovden jó! Valami bugulása lehet? Bárhová tekerek semmi! Most lett kész a blokkja! Szépen dong csak gyorsan!
Ma végre megtört a jég.
Előszedtem a vasparipát mindent átnéztem, lánc leápolva, gumik felpumpál, akksiban víz pótolva, (ami a tél alatt kipárolgott) gyertya ki, egy fecskendő benzin be, (előtte megúntam azt az 1 percnyi rugdosást )
Egy rugás és olyan szépen járt mint a tavalyi évben utoljára.
Hagytam egy negyed órát, pötyögni alapjáraton, közben lemértem a töltést, utolsó simításokat végrehajtottam és GO egy karika. (még a tavalyi 380 Ft-os benzinnel)
Húú de faszás volt motoron repeszteni..... a sok kerekűek után.
Ha tényleg 5 bar a kompressziod, az tényleg gondot jelenthet.. Nekem 7 barnal már nehézkesen indult oninditoval... Szerintem mindenképp javítanod kellene azon a kompresszion.. 7-10 között kellene lennie :/
Sziasztok!
Lehet, hogy a kompresszió hiánya miatt nem megy a motorom szívató nélkül? Kompresszió: hidegen 5 bar fölé nem ment...A karburátor szétszedve, kipucolva, át is fújtam a kisebb lyukakat, bár sehol nem volt kosz. A motor felső fordulattartományban megy szívató nélkül is, de az alapgázt 8-10 mp-ig bírja , vagy még addig se, aztán annyi...
Nekem egy arrow dob van rajta ami lyukas a hegesztésnél egy kicsit és az összeillesztést valami ügyes bandázzsal szigetelte le mondván hogy tömítés!Szal lehet hogy az orrán száján kifújó kipuff a gebasz?
állítólag kipufogó, mert h a power nyit fent ugye és nem tud áramlani,mint amikor befogod a kipufogót ugye és leáll.Na most én amikor a régi rendszerrel mentem amin egy üres dob volt,végdobnak,akkor jó volt ha jól emlékszem, de ez a rendszer meg kisebb sajna, ez passzolt rá, de ezzel csinálja ezt, holnap leveeszem a végdobot és meghallgatom mit csinál :)
Nekem 7000-7500 körül dadog be erősen de ezt már említettem itt!Cseréltem gyertyát de nem oldódott meg a probléma!Ma szétszedtem a karbit kipucoltam visszaraktam , de még mindíg dadog!Powert is szétszedtem volna de elakadtam!A ház tetejét levettem és onnan tovább nemigen jutottam , hogy mit lehetne szétszedni!A szelep végülis nekem egy szimeringnek tűnt közepén egy csavarral!Úgyhogy visszaraktam a rugót és letámasztottam a gépet!Üresben leforogja a 11000 ret de sebességben pl 1 esben 9000 ezer a max 3.ba meg már 7500-7800 körl dadogós lesz...Vélemény?
Nekem RV4-es blokk van benne,ami alkatrész kell Békéscsabán van hozzá! Kisebb caip-csup bolgok mint pl.: bronzpersely azt meg egy esztergályos megoldja.Én eddig mindent kaptam!
Igazad lehet! Nehogy elmennyenek a ménesek! Én nem túráztatom a vasakat,bemelegítem az udvaron és tűz! Akkor kajtathatok gyapotért is. Szétszedtem már az előbb,hát szarrá van menve teljesen! Jól tömjem ki? Vagy csak lazán rakjak bele?!
Szerintem,ha már úgyis szétszeded , tisztítsd ki a "furulyát" és tegyél bele kőzetgyapotot.
Mert én pld. nagyon dühös vagyok amikor a házunk mellett túráztatják a"jó hangos" motorokat ,quadokat.
Másrészt ha nincs benne gyapot, szerintem megváltozik a gázáramlás,ami nem biztos ,hogy jó...
Minden gyertyának van neve. az NGK-nál nagyon egyszerű, mert a hőértéktől függően van megnevezve...
Az én '89 Tuareg Wind 125-ösömbe NGK B10EG a gyári előírt gyertya
Üdv! Köszi a válaszokat!
Kb másfél hét múlva vagyok otthon, akkor megcsinálom ezeket. Milyen az a "nagyobb" hőértékű gyertya kb? Nem értek hozzá és nem is tudom most megnézni hogy milyen van benne. Kösz!
Sajna csak pár liter.... :(