hellósztok!
Kérdésem a következő....kuplungot behúzom szinte alig emel ki,mert sebességbe rakom kicsit menne a motor, de ha tekerek a karnál rajta akkor meg fent fog nagyon...de még akkor se az igazi :( mire tippeltek?
Hát ez igen kényes kérdés, mivel a 2t-nek az olaj az isten. Ha kevés az olaj akkor megragad a dugó, ha sok az olaj akkor meg kokszos a gyertya, nagyon füstöl, stb. Nekem mondjuk 50-esem van, én is ilyen problémával küzdöttem. Én nem a jelöléseket vettem alapul. Nekem 1 liter olajjal kb 800-1000 km-t megy el. A haveromnak is 50-ese van (Derbije), neki még gyári a beállítás a szivatyún, őt kérdeztem meg hogy mennyit megy el 1 liter olajjal, ez volt a kiindulási pont. Ezt kicsinyítettem le, hogy ne keljen 1000 km-t motorozni hogy kiderüljön jó-e a beállítás. Leengedtem az olajat a tartájból beletöltöttem 1 dl olajat, és addig próbálgattam, mig 1 dl olajjal nem tudtam elmenni 90-100 km-t.Én a több olaj felől szegényítettem az olajat (nehogy besüljön).Ha esetleg meg tudnád valakitöl hogy a te motorodnak mennyit kéne elmenni 1 liter olajjal, (mert ahogy nézem a tied 125-ös) te is be tudnád állítani hasonló képen. Bár itt a fórumon a többiek nem olajszivattyú pártiak.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy az olajszivatyut hogy kell beállitani?A karon van 3 jelölés 2 csik meg egy pötty ami a középsö.nekem azt mondták hogy a középsö pötty a jo beállitás... Szerintem sok olajat kap. napi 30 kilométert megyek folyamatosan, (30 meloba és 30 haza) olyan 80 as tempoval szinte végig.de elég kokszos volt a gyertya 3 hét után... elvileg jol van beállitva a karbi,keverék csavar 1.5-2 fordulat között van kicsavarva jo is az alapjárat.a subertü meg a legalso pozicioban van...de ha gyorsitok egyet akkor power nyitáson akkora füstöt csinál mint egy olaj kájha.
Hát a kicsi elment javítás nélkül 32000km-t. Zsir uj volt! A nagyok használtak voltak de éppen csak bejárodtak. Amelyik kibukott most karcolta volna a 43000-t. A másik még megy,igaz az még a 27500-at most gurulja! Én már biztosan nem növöm ki ezeket! Max. belenönek a gyerekek!
Ez így van! Nagyon szerettem én a Tuaregemet is.. Nagyon sok mindent átéltünk együtt :)
Voltak szebb, és voltak rosszabb napok is.. Toltam is már eleget, ha baja volt.. De soha nem is gondoltam ilyenre hogy "ez 1 szar.. " Amikor ment, akkor nagyon tudta a dolgát.. Nagyon sokszor meg is lepődtem, hogy mennyire kitartóak ezek az Apriliák. Ezek már tényleg csak akkor állnak meg, ha már nagyon nagy gond van.
Ha egyszer teljesen rendbe rakod a géped, akkor nem sok gondod lesz vele ;)
Nekem is nagyon hiányzik a "kis" Tuareg.. Rossz volt látni, ahogy elmegy.. De lett helyette másik (egy nagy teso :D) akit ugyan úgy szeretni fogok / szeretek.
Szerintem tényleg úgy van, hogyha valaki egyszer Apriliát vesz, annak a következő motorja is az lesz ;)
125oshoz ha kell vmi alkatresz keress batran. szetontottam egy parat az elmult evekben....
eladni szerintem mindenki fajo szivvel adta el kicsit mert itt mindenkinek jo gepe volt es becsulte is mindenki ahogy kellett..de mondhatjuk ugy hogy "kinottuk" a gepet es nagyobbra vagytunk amit megint nem bant meg senki szerintem.
Egyszer kell jól megcsinálni.....
Én el nem adom még egy jódarabig, sőt itt rohadjon el az udvarba inkább......
Nálunk már elment majdnem 20 ezer km-t. (Óra szerint) és még mennyit mikor nem mért....., Pár Km és fordul a cáger 30 ezerre.
Egyszerűen 125-ősbe még egy ilyen jó túraendurót nem találsz a világon...
Nálam sajnos nem. :(
Most nem tudom a pontos átmérőjét a tengelynek, de nem stimmelt.
Sok helyre írtam levelet, mekkora a ricni átmérője, de nem jártam sikerrel.
Biztos van olyan motor aminek stimmel....
A gyári kiképzésből elindulva, nem nagyon lehet átfordítani, mert nem férsz el ott egyszerűen. Olyan éppen hogy elfér a gyári is, úgyhogy ja.....
Könnyű megmunkálni, csak könnyen el lehet baszni..... A lényeg, legyen jól meghúzva, akkor nem lesz vele gond. Mármint az aluval....
hat az tuti hogy kevesebbet nyel be igy. en 2800 korul szoktam tartani ezzel a technikaval amit irtal es igy megyek 55-t kb varosban... probaltam korabban hogy 2esben mentem de ugy majd 3500ig kell forgatni hogy menjek 50et es akkor meg varosban nyaron melegedett.. azzal probalkozok en is hogy lassan gyorsitok..de nehez megallni a lakot terulet veget jelzo tablanal hogy ne huzzak togazt
ez a bajom nekem is vele...eljarni eppen el lehet 3000 alatt 50-60al varosban 3.ban, de ha gyorsitani kell vmiert akkor szetrazza a be***met is nekem nem szokott durrogni. mondjuk atlagban 4500 fole nem sokat viszem.
hát ha már 100 felett vagyok akkor nem 2500-an forog a motor, hanem alapból már 3000-4000 között... :D:D
Onnan meg már szerintem nem kell elmondanom, hogy mennyire harap a gépezet
Nagyon egyszerű az egész.. 2-esből 3000-es fordulaton váltok 1-et és 3masban csak tartom a gázt így kb nekem is 2500-as fordulaton tartja 50-60-at (attól függ h előtte hogy váltottam)
Egyébként ha csak kicsit húzod a gázt, akkor lehet onnan is gyorsulni.. akkor nem zakatol... csak gyorsan nem lehet kigyorsítani.. :D olyankor vissza 1 és gáz :D
Én szerintem sokkal motorbarátabb ez a 2500-3000-es fordulat egyfolytában mint a 3500-4000... Ráadásul ELVILEG nem eszik annyit ezen a fordulaton.. :D:D
nekem 60-at sikerül időnként 2500-as fordulaton folyamatosan de onnan gyorsítás lehetetlen mert légkalapáccsá változik alattam de ha 4500-5000-ről motorfékezek 5.ben akkor szépeket szokott durrogni
en ugyanigy hasznaltam a tuareget es siman megallt 4.5-5 literben.
nagyon ehesek a meneseid akkor
a pegaval meg hogy hogy birsz tartosan 3000 alatt menni az szamomra felfoghatatlan. nekem 2800 alatt mocskosul rangat...
Akkor csak az én motorjaim szeretnek enni.. :D:D én Tuareggel is 4500-as fordulaton mentem szinte mindig.. kigyorsításoknál volt 5,5-6 (ha siettem)
de nekem 5-6l alá nem ment a fogyasztás soha..
1 liter olaj 1000 km-re eleg atlagban egy 125os 2T apriliaban.