igy van kb amugy ahogy irtad is. vegyes hasznalatban 5 korul mozog. ha kicsit visszafogod magad es varosban csak 4500ig mesz, kinnt meg 6500ig akkor jon ki 4.5 kb. nekem is volt anno.
4 literhez nagyon csak tökölni kell vagy országút 60as tempó. Én annó lemértem volt benne város országút hegy völgy domb és kereken 5 liter jött ki nyugodt de azért haladós tempó mellett
fogyasztasban azonos karbival hasonlo nagyon. minimalis kulonbseg... alapbol nincs 2 egyforma motor ami pont annyit fogyaszt ugye...
laza hasznalat mellett ki lehet jonni barmelyiknek 4.5 -re.
elváltani én is elváltom, főúton 6.ban 90-100km és 7ezren forog. Városban én is amikor nemtudok 6.ba váltani akkor én is kis fordulaton megyek. A 4 liter pedig így van, különben rég megváltam volna tőle.
Sziasztok! Fogyasztásmérés van? A tuareg szereti a naftát! 10-11ezernél behúzza a 8 litykót simán! A kicsi meg 6 körül megy 10ezerkörül! Igaz szedik a pacskert rendesen!
Elvileg ugyan az a fogyasztása a 2-nek..
te 7000-en pörgetted 123-mas blokkodat?
Én 6000nél már úgy váltottam, hogy nehogy baja legyen :) (bár én soha nem szerettem pörgetni a motorokat :) A Pegasoval is ha tehetem, akkor 2-3,5 fordulat között megyek)
Egyébként az a 4 literes fogyasztás nagyon kevésnek tűnik nekem.. főleg ekkora fordulaton.. Nekem azért 5-6ot megette simán a Tuareg is
És mond csak, volt olyan berúgókar aminek csak a ricnis része jó volt hozzá?
Az már mindegy ,hogy balos vagy jobbos majd átalakítom.
Alumíniumra én is gondoltam ,az könnyen megmunkálható de én sem bízok a tartósságában.
Nekem is ilyen tüneteket produkált nemrég! Nálam a karburátor tisztítás, gyertyacsere, és egy plusz szűrő beiktatása az üzemanyagcsőbe megoldotta a problémát.
1. Karbi aljából engedd le az esetleges vizes benzint. Tankot is engedd le. Csap szűrőt pucold ki.
2. Cseréld ki a gyujtó gyertyát(esetleg nagyobb hőértékűre) Közel 1mm-es szikraköz neki.
3. Cseréld ki a légszürődet.
4. Nézd át tüzetesen a karbi, és a henger közti betétedet, és a tömittéseket, hátha fars levegőt kap.
Hi!
van egy 125ös kétütemü gépem, ...ezt játssza: Ha hideg a motor, 1-2 hetet áll akár, 2.ra berúgódik, max 3. ra. ...ha hajtom néha ha megállok és alapgázon pöfög, lefullad. Ilyenkor rugdoshatok rajta 5-10 et és semmi, aztán durran egy bazinagy éleset a kipufogó, és a következő rúgásra már indul(közben húzom a szivatót, anélkül nemis igen akar indulni olyankor, csak ha várok pár percet). Aztán mostanában kezdte ...nemtom hogy összefügg e, ....hogy néha a semmiből semmibe elkezd leállni alattam a motor, mintha a benzin fogyna ki, aztán néha le is áll, néha pedig egy feljebb emlitett kipufogólövést nyom és megindul újra.
Karbit már rég tisztitottam, de az alapgázon bedöglést már a tisztitás után is csinálgatta.
Gyertyát cserélgetni még nem próbáltam.
El van állitva a karbi, vagy WTF?
Remélem nem komoly, amúgy húz mint a bolond, nem okád füstöt, semmi ilyen. Jóféle olajat rakok bele. Mi lehet a baja? thanks
Sziasztok van egy 21-18-as kerékszettem eladó Akront márkájú féktárcsákkal tengelyekkel vagy anélkül, nem csapágyas egyik sem
az árat megbeszéljük, képet küldök
ez az otlet mar bennem is sokszor megfogalmazodott, amikor naponta 3an keresnek berugokart nalam is. (legutobb mikor volt 3 honapja kb akkor a hozzamkerulese utan 3 oraval mar lefoglaloztak )
a feher az a regenni tipus, 127es blokkal. szep gyarias allapotban.
a sotet szinu mar sajnos at lett fuja ami szamomra hatrany mert jobban birom a gyari szineket, de ez kinek hogy tetszik ugye.... ez 123as blokkos, ujabb par evvel.
alkatresz mind2hoz van (akar nalam is :D ) allapotra innen nem mondom meg melyik jobb, ahoz latni es hallani kell. en jobban birom a 123as blokkot. nekem volt mar tobb db mind2 fajtabol... jobban bejott mindig is a 123as. szerintem az jobb blokk. es a futomu is jobb. az elektronika meg ugyanaz.
Kép alapján nekem a lemeztankos jobban bejön, különbség a 2 motor kzött szinte elhanyagolható lemeztankos rotax 127 a másik rotax 123. mindkettőhöz akad alkatrész. DE kép lófaszt se jelent látni kell a gépsast
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlen egy Aprilia Tuareg 125 rotax 127-es blokkba való lendkereke?Sürgősen kellene,mert az enyémben szétszállt a mágnes.... Légyszíves aki tud segíteni írjon vissza vagy emailt a troli15@freemail.hu címre..
Köszönöm a segítséget.. Sziasztok!
Ez egy hosszadalmas és fájdalmas folyamat, mire talál az ember egyet.....
1-2 évvel ezelőtt én, majd egy teljes évig kajtattam berugókart, de végül kettő is lett.... egyik 100%-os fent van a mocin, a másik gyatya.... Sajna a kézbevétel után derült ki.... :(
Más motorét próbálgattam én is, csak az a gáz, hogy balos az ritka mint a fehér holló.... a többi gyártó mind jobboldalra teszi/tette.....
Amikor kézhez kaptam az elsőt, ledöbbentem. A berugókar szára az acél, a "ricnis" része pedig alumínium.... Na ez mekkora szar.... nagyon vigyázni kell, nehogy laza legyen és rárugjon valaki, mert akkor volt egy berugókarod.....
laza hasznalat mellett ki lehet jonni barmelyiknek 4.5 -re.
te 7000-en pörgetted 123-mas blokkodat?
Én 6000nél már úgy váltottam, hogy nehogy baja legyen :) (bár én soha nem szerettem pörgetni a motorokat :) A Pegasoval is ha tehetem, akkor 2-3,5 fordulat között megyek)
Egyébként az a 4 literes fogyasztás nagyon kevésnek tűnik nekem.. főleg ekkora fordulaton.. Nekem azért 5-6ot megette simán a Tuareg is
és a 127es többet fogyaszt? Én a 123as al ha nem húztam hanem 7ezren tartottam 4 literrel kijöttem.
bár nekem a márkatársnál de ugyan ezt csinálta a vas. Én egy új, vízálló pipát illetve gyertya kábelt cseréltem és hibátlan azóta.
Az már mindegy ,hogy balos vagy jobbos majd átalakítom.
Alumíniumra én is gondoltam ,az könnyen megmunkálható de én sem bízok a tartósságában.
2. Cseréld ki a gyujtó gyertyát(esetleg nagyobb hőértékűre) Közel 1mm-es szikraköz neki.
3. Cseréld ki a légszürődet.
4. Nézd át tüzetesen a karbi, és a henger közti betétedet, és a tömittéseket, hátha fars levegőt kap.
Ez 1-1,5órás munka....
van egy 125ös kétütemü gépem, ...ezt játssza: Ha hideg a motor, 1-2 hetet áll akár, 2.ra berúgódik, max 3. ra. ...ha hajtom néha ha megállok és alapgázon pöfög, lefullad. Ilyenkor rugdoshatok rajta 5-10 et és semmi, aztán durran egy bazinagy éleset a kipufogó, és a következő rúgásra már indul(közben húzom a szivatót, anélkül nemis igen akar indulni olyankor, csak ha várok pár percet). Aztán mostanában kezdte ...nemtom hogy összefügg e, ....hogy néha a semmiből semmibe elkezd leállni alattam a motor, mintha a benzin fogyna ki, aztán néha le is áll, néha pedig egy feljebb emlitett kipufogólövést nyom és megindul újra.
Karbit már rég tisztitottam, de az alapgázon bedöglést már a tisztitás után is csinálgatta.
Gyertyát cserélgetni még nem próbáltam.
El van állitva a karbi, vagy WTF?
Remélem nem komoly, amúgy húz mint a bolond, nem okád füstöt, semmi ilyen. Jóféle olajat rakok bele. Mi lehet a baja? thanks
az árat megbeszéljük, képet küldök
a feher az a regenni tipus, 127es blokkal. szep gyarias allapotban.
a sotet szinu mar sajnos at lett fuja ami szamomra hatrany mert jobban birom a gyari szineket, de ez kinek hogy tetszik ugye.... ez 123as blokkos, ujabb par evvel.
alkatresz mind2hoz van (akar nalam is :D ) allapotra innen nem mondom meg melyik jobb, ahoz latni es hallani kell. en jobban birom a 123as blokkot. nekem volt mar tobb db mind2 fajtabol... jobban bejott mindig is a 123as. szerintem az jobb blokk. es a futomu is jobb. az elektronika meg ugyanaz.
Valakinek nincs véletlen egy Aprilia Tuareg 125 rotax 127-es blokkba való lendkereke?Sürgősen kellene,mert az enyémben szétszállt a mágnes.... Légyszíves aki tud segíteni írjon vissza vagy emailt a troli15@freemail.hu címre..
Köszönöm a segítséget.. Sziasztok!
1-2 évvel ezelőtt én, majd egy teljes évig kajtattam berugókart, de végül kettő is lett.... egyik 100%-os fent van a mocin, a másik gyatya.... Sajna a kézbevétel után derült ki.... :(
Más motorét próbálgattam én is, csak az a gáz, hogy balos az ritka mint a fehér holló.... a többi gyártó mind jobboldalra teszi/tette.....
Amikor kézhez kaptam az elsőt, ledöbbentem. A berugókar szára az acél, a "ricnis" része pedig alumínium.... Na ez mekkora szar.... nagyon vigyázni kell, nehogy laza legyen és rárugjon valaki, mert akkor volt egy berugókarod.....