RV4-es. Az én súlyom alatt Kicsit 100 alatt! Azt gondoltam rossz az óra,de bemértük kocsival is. Ugyan azt mérte! 86kg vagyok! És ez sima rezós,power nincs! Igaz mindig vigyáztunk rá! Jobban szeretem ezt a kicsit mint a két nagyobbat! Sosem hagyott még ott sehol!
hat vagy van egy atfolyoszelep (olyan mint a benzincsap csak tekero nelkul) amin keresztul egy csovon at atmegy a masik oldali benzincsaphoz... vagy sehogy.
Egyébként csak 1 jó tanács minden forumozonak: ha az adatlapotokra feladatok 1-2 képet a motorotokrol, akkor sokkal többet és gyorsabban tudnánk segíteni ;) vagy ha máskor nem, legalább akkor, ha kerdest tesztek fel :)
Igen ahogy itt olvasgattam elég bizonytalanok az évjáratok...
Hát ha ez a gyárija és bevált akkor egy próbát talán megér!Nade még mindíg nem stimmel a bowden kérdés...Köszönöm a választ!
Ebben a '94-ben nem lennék annyira biztos a helyedben ;) :D
Egyébként pedig NGK B10EG megy bele gyárilag.. Nekem tökéletesen bevállt.. A többivel mindig volt valami problémája
Sziasztok!Valaki tudna mutatni nekem egy kuplung bowdent 125 windhez elvileg 94 es évjárat!350-600 hoz találtam már...Az jó ehet ehez?Dadogás probléma félig meddig megoldódott!Valaki tudja estetleg pontosan hogy milyen hőértékű gyertya kell bele vagy tudtok ajánlani valami jobbfélét?NGK kizárva...Azzal már a robogónál is sokat szívtam!még mindíg nincs kuplungom és elég rossz tologatni minden 1 esbe rakásnál de azért ma belegurult egy százas érden és környékén!
Az enyémen 15ös volt amikor megvettem.. Szerintem ez lehet a gyári... 15-össel viszonylag gyorsan menne, de mivel én szinte mindig 2 személlyel mentem, így le kellett cserélnem 14-esre.. így valamivel erősebb volt, de nem ment annyira sokat.. szerintem az a 13-mas már túlzás ;) szinte tökéletes állapotu 15-ös fogaskerekem van, ha érdekel :)
Sziasztok! A gyujtásom alakul! Lehet jó lesz amit ajánlanak! Csak épp nekem kell majd beállitani! Van rajta jelölés? Mert a régi szarráment! Hová állitsam? A mágneskeréken van, a blokkon van, és az alaplapon?! Vettem egy gumit is hátra,jónak tűnik! A pénzt megérte amibe került!
jah es ha jol tippelek 13as lehet a gyari elso lanckero fogszama. igy annyi hogy tobbet megy az attet miatt...birnia kell vigan, nekem is 14es volt fennt es joeroben volt. ha terepezel vele rendesen akkor kell 13as..
orulok ha segithettem, igaz nekem mar csak darabokban van birtokomban ilyen moci (ezek mar nem is lesznek egyben sose ) de lattam mar ezt-azt ezeknel a mociknal.jartam is ilyennel, es a sokadikat szedem szet is...
de szerintem mas is szivesen segit itt a topicban
egy kepet ohetnel majd rola azert hogy lassunk is csodat
oké megnézem...ha gondom lessz szolok.köszi a segitséget! lehet hogy sokat fogok irkálni mert kb 2 hete került hozzám a motor,és nem nagyon ismerem ezt a tipust...még az érdekelne hogy mekkora a gyári elsö fogaskerék?mert az elözö tulaj mondása szerint lecserélte 14-esre..
a bowdenes mozgatomechanika arra szolgal hogy fekezeskor kiemelei a nyelvet igy gyorsabba valik a henger oblitese alacsony fordulaton (felteteleztek gyarilag hogyha fekezel akkor visszaengeded a gazt :D ) - mindez arra szolgal na hogy a fekezes utan mikor ismet gazt huzunk jobban meg tudjuon indulni a moci (mivel nagy fordulatrol hirtelen alacsony fordulatra engedesnel hajlamos a 2t kisse bepancsolni magat es ezaltal nehezkesebben porog fel ismet magas fordulatra mert nem jo a keverekarany a hengerben egy ideig) de mindez nelkul maga a power nyitasat nem ez szabalyozza hanem a gumimembran...a rugo tolja vissza a helyere ugye... hat gyarilag nem tul eros a rugo...de tudod allitani a piros kupak tekeresevel minimalisan... elvileg 7000res fordulat korul kellene nyitnia gyarilag. nezd meg mindenkepp a membrant elsonek hogy ep e...
epp pakolasztam amugy a muhelyben es ha esetleg szar a membranod van egy ep membranom (nyelv, membran, powerhaz van, kupak nincs, rugo nincs)
Nos végülis kinyit, csak olyan mintha tul nagy fordulat kellene neki hozzá.ugyan ez az én powerem is csak semmi bowden vagy mozgato mehanika nincs benne.csak a visszanyomo rugo.de ugye ha anno nem rakták vissza a bowdent meg a többit,az is lehet hogy rossz rugot raktak vissza....mintha tul erös lenne....mi van ha sokkal gyengébbet rakok bele?hamarabb nyitna ki...az nem gond?persze ugy hogy ne legyen alacsony fordulaton gyenge...
altalaban ha jo olajat kap megfelelo mennyisegben akkor nem ragad be a power...de kitudja hogy mivel es hogy volt hasznalva es mikor volt utoljara kipucolva. en azzal kezdenem hogy kipucolnam es meglesnem jo e a membran...ha jo osszeraknam es kiderul jo e. :D ha lyukas a membran akkor 3-4000 kb egy uj memran bele.
ilyen mint a kepen? igy nez ki egy komplett pneumatikus power. ennel a fajtanal a bowden nem jatszik szerepet a fordulatszam altali nyitasnal ill zarodasnal. ami altalaban gondot okoz az az hogy elkoszolodik es nehezen mozog a nyelv a huvelyeben, ekkor le kell venni es kipucolni. vagy elhasznalodott a gumimembran ami kiemeli a nyelvet.a feketek kupak alatt van egy gumi ugye.. azt ha letekered a csavarjat a nelv vegerol akkor le tudod pattintani a powerhazrol...es meg tudod lesni hogy ep e...erdemes azt is kipucolni belul (kis benzin, utana ronggyal belenyulva ki lehet torolni szepen) ha ezek jok es kipucolod es osszerakod akkor ott vmi mas gond van es nem a power.
Elvileg nem elektromos... de egy bizonyos fordulat fölött kinyit mert megindul rendesen...csak szerintem késön nyit mert 70-75 körül elfogy az erö és csak lassan gyorsul... esetleg a rugo feszitésén lehetne állitani hogy jobb legyen? vagy van rola valami kép vagy valami hogy hogy is kellene kinéznie?vagy tuareg rally 125 szerviz köny vagy valami? hálás lennék ha lenne valakinek....
majd a motor feltolti (bar azert erdemes tolteni neha ha sokaig all mert konnyen megsinyli utana es a kukaban vegzi a draga aksi) a telepen csak 60 ft-ot adnak kilojaert
Hát igen. :)
Nekem is bent van még az akku a konyhában a radiátor alatt.... csak hát álló helyben is kisül..... aztán meg jelenleg a töltő sztrájkol....
attila.hunter@gmail.com vagy 06705655856 jelentkez es megbeszeljuk a reszleteket.
Hát ha ez a gyárija és bevált akkor egy próbát talán megér!Nade még mindíg nem stimmel a bowden kérdés...Köszönöm a választ!
Egyébként pedig NGK B10EG megy bele gyárilag.. Nekem tökéletesen bevállt.. A többivel mindig volt valami problémája
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
de szerintem mas is szivesen segit itt a topicban
egy kepet ohetnel majd rola azert hogy lassunk is csodat
epp pakolasztam amugy a muhelyben es ha esetleg szar a membranod van egy ep membranom (nyelv, membran, powerhaz van, kupak nincs, rugo nincs)
Nekem is bent van még az akku a konyhában a radiátor alatt.... csak hát álló helyben is kisül..... aztán meg jelenleg a töltő sztrájkol....