Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Ugy látom ez egy ilyen nap! A főtengely gatya! Nyekk! Gondoltam megyek egy karikát a nagyobbal ha a kicsi még mindig nincs kész,hazafelé olyat szólt mint egy ágyú! Pedig sosem nyúztam eggyiket sem! Lehet anyagfáradás? Az asszony tiszta ideg. Aggyam el őket azt mondja! Hát egy nagy szart! Nem azért kutakodtam utánnuk annó hogy most meg elpacsizzam! Hűű... Kurva drága lesz ez!
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlen egy Aprilia Tuareg 125 rotax 127-es blokkba való lendkereke?Sürgősen kellene,mert az enyémben szétszállt a mágnes.... Légyszíves aki tud segíteni írjon vissza vagy emailt a troli15@freemail.hu címre..
Köszönöm a segítséget.. Sziasztok!
sziasztok
úgy néz ki eladom a 125/50es pegasomat, és szeretnék egy rendszámos mocit venni. Nekem a pega ereje megfelelő volt városban, így nézegettem azt is illetve tuareget is.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuareg-5581365
h
ttp://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuareg_wind_125-5579095

ezt a kettőt találtam. Nemszeretnék túl messze menni, inkább a pest környékieket nézem.
Nektek mi a véleményetek? Mennyiben különbözik a két típus?(méret, erő, fogyasztás, alkatrész)
Illetve mikre figyeljek majd.
Előre is köszi a válaszokat
B+. Én is berúgót keresek az ETX-hez.........
Kinek kell még, csináltatok !?


Valami másik típusé nem jó hozzá?

Robi
igen, nagyon nehez talalni.. mar azon gondolkodtam hogy meginditom a gyartast, lenne uzlet :-)
Az 1 elég ritka kincs... Sok szerencsét hozzá ;)
berugokart keresek rotax 127 het S.O.S.!
Mármint ami a képen a legalsó.
Valami ilyesmi kell az enyémre, mert most valami házi barkács lehet ami rajt van, és beveri a lánc a cuccot mögé, mert nem illeszkedik tökéletesen.
Sajnos ez az enyémhez nem jó, mert az enyémet csak 2 csavar fogja gyárilag, sajnos elég ritka, de azért köszönöm!
Találtam neked oldaldeknit a vaterán, nem is drága: http://auto-motor.vatera.hu/al...
Én mindháromhoz ugyan azt használom. Motultrans 10w30. Az 50es-ben meg a két 125ös-ben is az van. Nem volt gond vele!
persze,tervben van...csak találni kellene egyet... de nem ez a leg fontosabb...pontos beállitások kellenek,olaj(miböl milyen mennyi),kuplung is kell maj mert power nyitáskor olyan mintha megcsuszna...
az első és legfontosabb lépés, hogy szerezz be egy gyári kitámasztót, hát nem simson ez
Hát azt jól megjártad valószínű kevés volt az olaj benne mert olajhűtős a Dominator és mivel mentél vele egy karikát túl melegedsett és jól megszorulhatott a blokk azt lehet szépen darabjaira szedni.
Amúgy nekem a Tuareg350 windbe 2,5 liter olajat ír gyárilag és sehol nem volt a nívóhoz belement valamivel több mint 3 és akkor volt jó.
Kevés olajjal sose járasd mert úgy jársz mint most, a héten is motorcsere volt nálunk a műhelyben román Tiguan elöször csörgött majd elmenet az ereje.(2 hengerben a dugattyú szénné éget és szét...ta a hengert is)
ez az én gépem... sok segitséget szeretnék kérni majd a motorhoz mert nekem kinai...nem ismerem...
Annélkül nem fog menni! Ha lóg a csapágy lóg az egész! Majd kidobálja a sebességből előbb-utóbb! De nézd meg hátha csak a kosár szarakszik! Végül is ha szétszeditek legalább minden csapágyat meg szimeringet kicserélhetsz! Fincsi olaj neki és mehet! Nekem legalább is így volt! Azóta is megy! Csak épp most nem!
Nagyon valószínű, hogy főtengely, vagy hajtókar... Az viszont nem lesz kis összeg.. (125ös Tuaregbe 25-30 körül van a szett)
De ha szerencséd van akkor csak a tűgörgők mozdultak el és simán csak újra össze kell rakni a blokkot.. De erre elég kicsi az esély.. :S
Sziasztok!
Nagyonnagy gondal fordulok hozzátok!
nemrég a dominátoromba cseréltem olajat meg olaj szűrőt 2litert raktam bele olajat és gyári belevalót... a 2 liter ( előirt mennyiség) nem érte el járatás után a nívópálcán a minimumot se.. gondoltam megyek bele 1kört még utána.. hazajöttem leraktam de csörgött 1 kicsit most töltöttem rá új olajat és nem akart beindulni öninditóval se tolásra se amikor toltam 1x csak elfarolt és most nem forgatja át az öninditó a motort...valakinek valami ötlete esetleg? mondták hogy lehet hogy a hajtókar és a főtengely... legalább ha megkérlek titeket mivel én nem találtam hozzá,hogym ennyibe kerül... keressetek nekem légyszives segítsetek!
előre is köszönök mindent!
Tisztelettel: Péter
Blokkot szét kell húzni a cseréhez?
Szerintem a kuplung mögött lévö csapágy. Nekem legalább is az csinálta.Mnind két végén cserélték és megszünt.Most is van hangja de inkább motorhang változás mint csörgés! Ja,azt a bronzpersejt is cserélték amin a kosár forog. Lógott minde[n irányban! Szerintem ez lehet,de van itt szakibb ember is!
Köszi!
De ez egy Aprilia Tuareg Rally 50.
Az évjárat 1989.
Azt onnan lehet tudni, hogy ha leveszed a tankot bele van sütve a gyártás! (felfordítva, középen)
Ez a gép még RV3-as blokkal volt szerelve! Nem egy mai darab. De azért vigyáztam rá!
Neked is mondom, hogy ha felraksz képet a motorodról, akkor segíthetünk az évjárat megtippelésében :D
Üdv mindenkinek!
Sajnos a motorom kicsit széthulott!
A bokk és a váz már nem, de a többi része eladó!
A képen látható állapotban, csak szétbontva!
Ha valakinek alkatrész kellene keressen meg nyugodtan. Nem nyerészkedni akarok, csak ne rohadjon rám a sok alkatrész.
Itt elértek: moxzso@freemail.hu
Az én Rally-m csak olyan 80 körül megy, azt is csak hátszélben, és ha kuplungolok valami zörög a blokkban, az mi lehet? RV6-os blokk van benn.