Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellotok!
Lehet hogy nagyon hülye kérdés, de arra vagyok kíváncsi, hogy egy nicasilos henger honolása ugyanúgy megy végbe mint egy egyszerű henger honolása? Nem kell hozzá vmi spec. szerszám?
6 sebességes
ez igy van, szivembol szoltal. ha tehettem volna en se adtam volna el a tuareget, mert azota is hianyzik a 2T feeling az eletembol neha... de a Pegahoz meg kellet az ara ugye..es ez meg egy masik jo feeling..jo lenne a 2 1xre.. na de majd kerul vmi papir nelkuli bokorugro elobb utobb.
minarelli rv- ha jol tippelek 3 sebis vagy 4. amugy ezeken gyarilag nincs uzemenyagsziontjelzo.
a szamok gyonyoruek mivel azok fenyre erzekeny festekkel vannak festve. :D de a mutato lehetne vilagosabb az tuti. de amugy lathato nekem. nem mondom hogy 100%. de olyan 80%ban jol lathato azt mondanam. erdemes ralesni az izzokra. :D
Köszi, ez alapján már menni fog!
Sziasztok!

Eladó motoralkatrészek, ezek vannak feltöltve a vaterámra, de ennél - a csillaggal jelölt motorhoz - több alkatrészem van.... (Kattints az adott motor linkjére és megkapod a linket az alkatrészekkel, leszűkítve az adott típusra.)

- Aprilia Pegaso 125
- Aprilia RX 50 (AM6)
- Aprilia Tuareg 50 (RV3-4)
- Honda CRM 125
- Honda HM CRE 50 (AM6)
- Honda MBX MTX 50 80
- Honda MTX 125 (olasz és japán)
- Honda NSR 125 (kör és kockalámpás)

Posta előre utalás vagy befizetés esetén esetén, csomagra 20kg-ig 1150Ft, ajánlott levélre, kis méretig és fél kg-ig 650Ft. Utánvétesen 1750Ft 30kg-ig.

Érdeklődni:
- email: honda4022@gmail.com
- tel.: 0630-7255588
Hali! Mindenki másra esküszik az olajszivattyuval kapcsolatba. Gondolom nem véletlenül jött ki a motor különolajzással.Tudtommal a mai kétütemüek is mind olajszivattyuval jönnek ki. Elvégre nem egy simson, én az szivattyu híve vagyok. Mivel a szívattyu fordulat és gázkar állás arányában adagolja a megfellő mennyiségü olajat. Kis odafigyeléssel nem lehet gond. De ez az én véleményem. Én a váltóba 10W40-es Repsol olajat használok. Kép alapján ez egy RV blokk ahogy te is felismerted. Az AM blokkok szürkék tudtommal. Kapcsolási rajzot innen tudsz letölteni: http://www.serviceaprilia.com/...
Tuareg rally italiano 1990.zip-et töltsd le. Ez egy service manual müszaki adatokkal, benne találsz kapcsolási rajzot.
Köszönöm, bár ez nem csak az én érdemem. Az egy hosszú történet, igazában el is akartam adni, meg nem is, de miután meglett a verda, úgy alakultak a dolgok, hogy nem volt szükségem az árára, nagyobbat meg úgysem tudtam volna venni. Lényeg, hogy megvan és mivel hogy már 23 éves, és egybe is van kizárt dolog, hogy megváljak tőle. 10 év és szerintem eléggé kuriózum lesz a 125ös 2t motor. Garázsban elfér, bármikor harcra kész, és szerintem a 2t-nek utánozhatatlan fellingje van
Esetleg valakinek nincs kapcsolási rajza? Mert szeretném rendbe tenni a gépet, meg fel indexezni, csak sajnos egyenlőre sötétben tapogatózok.
jaah, az lehet.. tényleg.. Neked Rally-d van.. Azokat nem ismerem :D
Nem tudom, csak egy km-óra, meg egy fordulatszám mérő van rajt.
A tökéletes Tuareg :) Közülünk neked van/volt a legszebb Tuareged.. Gratulálok hozzá :D
Amúgy h-h nem adtad el? Voltak egyáltalán megnézni, vagy hozzád is úgy mentek, hogy mennyit engedsz a feléből?
Azt meg hogy? :D
A kép alapján meg tudja valaki állapítani ez milyen blokk?
Az enyémen sajnos nincs üzemanyagszint jelző.
Attila! Lenne egy kérdésem.. Te este látod a mutatókat a műszerfalon?
Kiváncsi vagyok, hogy pont az a 2 égő égett-e ki nekem, vagy gyárilag van egy kisebbfajta hiba? :D:D
Én este nagyon szépen látom a számokat, de hogy hol van a mutato... :D
Mindenki másra esküszik, de nekem 15W40-es van bent.. Ezzel tökéletes volt a váltó..

Egyébként furán hangzik, de 125ös motornál érdemes elgondolkozni azon, hogy érdemes-e teletankolni a motort, mivel ugye ha teletankolod, akkor sokkal nagyobb lesz a súly és így többet eszik.. :D
Én csak akkor tankoltam tele, ha nagyon messzire mentem.. :D amúgy városban csak annyit csináltam, hogyha pirosba ért akkor raktam bele 2000ért... (most is ugyan ezt csinálom, csak mostanában sokkal hamarabb ér pirosba... ) :D
Akkor nem kötöm vissza én sem, végül is elég nagy a tank, nem kell olyan gyakran tankolni :)

A váltóba amúgy milyen olajat kell tenni? Mert emlékszem, anno a simsonba 10w40-es motorolajat kellett, mert a váltóolajtól csúszott a kuplung.
Na hát igen.. :D A csavarok meghúzása az első amit meg kell nézni... Erre nagyon nem is gondoltam.. :D Én mindenre inkább 1-el többet húzok, minthogy kevesebbet... :)
Viszont akkor Jó, hogy így derült ki, nem úgy, hogy egyszer menet közben elhagyod az első kereket :D:DD
Nem ajánlott visszakötni, ha már egyszer kikötötték..
Én is úgy kevertem a benzint inkább, miután besült a dugóm olajzás hiánya miatt... Kicsit körülményesebb így tankolni, de sokkal biztosabb.. Ez egy nagy tipushibája a Tuaregeknek..
Én nem kötöttem vissza utána és neked sem ajánlom.. De ez a te döntésed, hogy a kényelmet választod és kockáztatsz, vagy a biztosra mész.. :D
Köszönöm a választ!

Érdemes egyáltalán a külön olajzást visszakötni?
Igen, elforgott az egész ház, de nem forgott fixen együtt a kerékkel, csak nagyobb sebességnél elfordult, és mindig kijött a spirál.
Nem volt rendesen meghúzva a keréktengely, az volt a hiba oka, most néztem meg, remélem most jó lesz, mert most kézzel már nem tudom forgatni a házat, gondolom akkor menet közben sem fog megforogni.
Hali a gyári karbija Dellorto SHA14-12 megnevezésü síktolatyus karburátor, amin van olajcső csatlakozás.
Mire gondolsz pontosan? A meghajtó házban van 1 távtartó (villa és kerék között) ami arra szolgál, hogy ne nyomja neki a meghajtót a keréknek.. A meghajtóból kilóg 1 kis pöcök amit be kell akasztani a megfelelő helyre az első keréken (van egy kialakított kis helye).
Így a ház egy helyben marad, míg a belseje a kerékkel együtt forog.. Így mér a meghajtó.

Neked az egész ház elforog? Akkor hogy mész vele? :D Egyből kitépi a spirálodat a helyéről...