Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,van nekem ez a tuareg rally123-típusú motorom 34mm-es karburátorral,az a gond vele,hogy ha mondjuk felgyorsítok 90-re és tartom a sebességet egy darabig,visszaengedem a gázt,elkezd keveslően fulladni valamikor teljesen leáll úgy csinál mikor kifogy a benzin a motorból,ezt mi okozhatja a karburátorban?,pedig állítottunk az úszószinten,és a súberen is és még mindig kevesel.
Ötleteket szívesen fogadok.Köszi.
Azért akarom lemérni a kompressziót, mert szerintem túl kicsi, és ezért nem megy szívató nélkül... A keverék-csavarra nem reagál, a tű felülről a 2. fokozaton van. Új gyertya is van benne (BR9ES). Új szimmeringek is vannak, fals levegőt nem kaphat. Esetleg valaki tud tanácsot adni?
Előre is köszi.
ladó! LEÁRAZÁS!
hütő csövekel együtt! 4e
duda 500ft
müszerfal km ora nélkül 4e
légszürőház 1e
olajtartály érzékelővel 1500/db
sp. hátcsó lámpa 1e
aksitartó 500 ft
fordulatszámérő óra 1e
feszab ducati 5e
első féknyereg 4e
hátcso fék csővel 2 fékbetéttel 5e
1 lengőkaros hátcsovilák 1e/db
rotax 123:
válto 4e (2 fogaskeréksor léptetől meg minden!)
vizpumpa 2e/db
önindito 3e/db
2 blokfél 3e csapágyakkal
lánc takaró idom 500ft
gyujtásfelöli dekni 500ft
aksi tartó 500ft
pover : elktromotor 3e
felujitásra váró főtengely 1e/db
sérült henger 2e/db
zárszet 5e
kuplung komplet 6e/db
és még van jópár alkatrész!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
facebooko
n : zsolti czeglédi
Én eddig 1 féle mérőt láttam, amit bele kell nyomni a gyertya helyére és öninditozni kell. Azt a nyomást fogja lemérni. Amit én láttam, az egy kb 25cm-es rud...ugyhogy le kellett szedni a tankot is mérésnél, mert nem fért volna el :D. de elvileg van egy másik is, amihez nem kellene szétkapni a motort, de azt nem tudom h h néz ki :D
Egy tanács: egy új főtengely-hajtókar szettet megveszel 27-30 eft-ből és azt tudod, hogy jó. Ha ugyan ennyiért (vagy többért) veszel 1 másik blokkot, abban lehet, hogy ugyan olyan, vagy még rosszabb főtengely van... Vagy fél év után keresel megint... Nem beleszólni szeretnék, de ha hosszu távra tervezel a. Tuaregeddel, akkor érdemes megfontolni ezt.
Nem a haszált alkatrészek ellen beszélek, mert tényleg sokszor sokkal jobban megéri azokat megvenni... De nem a blokkban. Ezek a 2t olasz blokkok amúgy is kényesek az alkatrészekre. Ha nem kapják meg a kellő 'tiszteletet' akkor tudnak bosszúságokat okozni :D
helo!
van valakinek olcson rotax 123as blokkja jo fotengelyel? dugattyu, henger, gyujtas nem fontos.
ajanlatokat kerem a markisa_17@yahoo.com cimre
koszonom!
Hello!
Nekemis aztmondták,hogy 18-as gyertyakulcs kell rá... de itt nem is azzal van a baj mer az a napokba megérkezik levélként az előző gazdája feladja postán a szintén házilag barkácsolt kulcsot :) csak az hogy amikor a pipát leveszem nem érzem a gyertyának a 6lap fejét amire a kulcs ráfog csak a henger falát.. elég hülye helyen van pont ott ahol a váz jön lefele pont ott középen.... gondoltam én,hogy az a 20as keverék nem tesz neki jót..sőt.. ezeket gye tiszta benzinnel kell használni a 20-as keverék még egy 2ütemü motornak is sok! :)
Amint beindul a gépezet teszek fel pár videót/ képet.
Amugy felvan ujjitva teljesen uj felnik( D.I.D) Uj vez lánc szintén did uj dugó-gyűrű wössner..váltó kompletten kicserélve az összes fogaskerék minden,első hátsó lánckerék és lánc ( szintén did) új gumik.-.. össz vissz kb 400-500km van még a mociba :) brutál erős és nagyonjó hangja van :D igaz nem gyári idomos mivel a gyári fejidom lekerült róla és a 2 első idom is ezér kapott 1 polysport fejidomot és 1 hátsó ledes féklámpát :)
De hát majd beszélnek a képek! :)
Köszönök minden választ a napokba jelentkezem!
üdv
Péter
hat jo mutatvany az tuti, vagy idomok le es ugy konnyebb, vagy probalkozni gyertyakulcscsal hatha kijatszod.
17es kulcs kell hozza ha jol emlexem.
az az ami a legritkabb a gyertyakulcsok kozott elvileg. :D
nekem a leghokibb kulsejuvel lehet kiszedni csak mert annak annyira gagyi az alakja hogy epp odafer. :D
Én XL600-on szoptam a gyertya miatt és a blokk szinte ugyanolyan felépítés a gyertyára 18-as (tizennyolcas)méretű kulcs megy rá , a lehető leghülyébb méret egy arasznyi méretű csőre rátudod hegeszteni és egy anya csavart a végére kitudod venni mi is ezt etttük és láss csodát van egy célszerszámunk
jó szórakozást hozzá mert az lesz
Nekem is krossz bukóm de túrázáskor 60-70-től már nagyon zúg és egy kis oldalszél is rángatja a fejem úgyhogy lehet tavasszal beszerválok egy felnyithatósat
Vagy leszeded az idomokat és úgy veszed ki a gyertyát, vagy csinálsz olyan kulcsot, ami éppen befér (Tuaregnél is csinálnom kellett). Sztem az lesz a gond.
Hello!
Abba szeretném kérni a segitségeteket,hogy vettem 1 "uj mocit"
1 Honda Dominator NX 650-est 1991-es évjáratú.Sikeresen tesóm beletankolta a keverék benzint ( 20ast) már csak akkor vettem észre,hogy rossz kannából tankolt amikor beinditottam és füstölt.2litert tett bele ráöntöttem 4liter tiszta benzint..ment is motoroztunk pár kört... de tegnap óta nem indul!
a gyertyához nembírok hozzáférni és a sima gyertyakulcs nemmegy rá mer szerintem a gyertyafészeknél kicsi a hely és nem fér be! Valamit mondjatok légyszives,hogy szedjem ki a gyertyát és milyen kulcsal? :)
Köszönöm előre is
Üdv
Péter
Azt szeretném megkérdezni,van nekem ez a tuareg rally123-típusú motorom 34mm-es karburátorral,az a gond vele,hogy ha mondjuk felgyorsítok 90-re és tartom a sebességet egy darabig,visszaengedem a gázt,elkezd keveslően fulladni valamikor teljesen leáll úgy csinál mikor kifogy a benzin a motorból,ezt mi okozhatja a karburátorban?,pedig állítottunk az úszószinten,és a súberen is és még mindig kevesel.
Ötleteket szívesen fogadok.Köszi.