Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Világos barna, a gyengébbek kedvéért.
Itt egy link, ha mégse menne: http://simson4ever.atw.hu/cikk...
Köszönöm szépen a válaszod! :DD
A kezesség, fék rugózás-t is leírtam röviden.. :D Szinte teljesen ugyan az mint a tuareg. Sokkal jobban harap ennek a fékje, de nem is nagyon kell használni féket.. Elég a motorfék :D
"Pegaso a Tuareg után? :D" Mér' közben volt egy Harley-d is?.

Kezesség, fék, rugózás ilyesmire gondoltam. Az erő az nem kérdés.....
Pegaso a Tuareg után? :D
Hát teljesítmény téren nem említeném őket 1 mondatban... Amíg a tuareg néha sírt 1-2 emelkedőn, A Pegaso röhögve nem csak hogy felmegy rajta... Ha huzogatom a gázt, akkor még ugrál is :D
Kegyetlenül nagy nyomatékgyár ez a Pegaso :D:D
Most voltam vele megint 70-80 kilót.. Egy álom :D
Viszont a súlyelosztás, bármilyen hihetetlen, szinte ugyan az mint a Tuareg.. De még nem merem annyira dönteni.. :D

Arról nem is beszélve, hogy rossz a hátsó gumi.. pont középpen full sima.. Szerencsére a Tuaregen ugyan ekkora gumi van, úgyhogy ez nem fog sokba kerülni :D
Pontosan nem tudom, hogy mennyi volt, de 10k körül van. Hát azért nem mondanám, hogy minden rendben, mert még fesszabályzót kell cserélni.. Rájöttünk, hogy túltölt.
Tényleg, hogy érzed, milyen a nagy Pegaso a Tuareg után?
Van 126-os.
rotax 126? Vagy 123, vagy 127 :D
MAMI-ban az öreg Aszalós szokta mondani "őzbarna a gyertya ? rendben és mégis milyen őz? Amerikai, skandináv,magyar ?
(bocsi csak muszály volt )
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy rotax 126 blokkos 125-ös ETX-re rá lehet tenni pl: az 50es Tuareg vagy 50es AF1 gyújtását? Ha hülyeséget kérdeztem ne haragudjatok...
Hali! Ha benzin szaga van annak ami ki jön a kipufogódból szerintem akkor nincs jol beállítva a karburátorod!A gyertyaképed mit mutat? Nem szabadna a kipufogón benzint kiköpnie, max olajat mivel 2 ütemü, valószinü hogy sokat kap, mivel nem tudja jol elégetni a benzint. A keverék csavarnak nem szabadna teljesen betekerve lennie!A subertüt meg közép állásba szoktam rakni.Én ugy szoktam hogy teljesen be kell tekerni a keverék csavart és onnan 3 fordulatot kitekerni.Mind ezt meleg motornál. Innen lehet finomitgatni a beállítást. Addig tekergetem ki,vagy be negyed fordulatonként amig a motor hirtelen gázadásra meg nem torpan (hörög), ilyenkor szoktam egy negyedet vissza állítani hogy ismét harapós legyen a motor.Ha jol van beállítva a motor akkor a gyertyának őzbarnának kell lennie.De lehet gyujtásbeállítás probléma is.
szia attila rendszámos az af1 ed?
es minden ok vele mostmar? mennyi lett vegul a karbimembran? csak tudjam ha nekem is cserelni kell. :( :)


en 2 oraja lettem buszke tulajdonosa egy AF-1-nek.
A különolajazás ki van kötve, magam keverem 1:45 arányban.
Különolajzás tud még bekavarni, ha az is szét lett szedve, vagy csak leszedve és nem a helyes beállítással lett visszaszerelve. Amennyiben van a motoron olajszivattyú nézd meg szt is!
Ma hazahoztam a Pegasot és tettem bele még 30-40 kilót :D
Sajnos én csak ezt az egyet tudom mondani.. Nekem ez megoldotta a problémát.. Ahogy nézem, még a keveréssel sem lehet nagyon bajod, mivel nem te kevered a benzint... (nekem ki volt szedve már az olajpumpa)
Még lehet valami más az oka?
Inkább többet mondok mint kevesebbet.. Így kellemesen csalódik ;) :D
Egyébként én azt hiszem, hogy 2200ért vettem
Te ilyet még nem láttál ezek szerint..

http://i00.i.aliimg.com/photo/...

2 fajta elsőfékkel és teleszkóppal adták ki a mitokat, a sima teló+ 2 dugattyús féknyereg úszó féknyereggel = mito 1.
Fordított teleszkóp + 4dugós féknyereg = mito 2.
Más nem jöhet szóba? Most cseréltem szimmeringeket...:)
3000?

Az nem sok egy pöppet?
keverékcsavarod sincs jó helyen szerintem, annak nem kellene teljesen becsavarva lennie. De nem ettől van az általad említett hiba.
A legvalószínűbb, hogy megeszi a blokkból az olajat. Észrevehetően fogyott az olaj a blokkból? Ha igen, akkor főtengely szimeringet kellene cserélned... ennek darabja 2000-3000 között van.