A kezesség, fék rugózás-t is leírtam röviden.. :D Szinte teljesen ugyan az mint a tuareg. Sokkal jobban harap ennek a fékje, de nem is nagyon kell használni féket.. Elég a motorfék :D
Pegaso a Tuareg után? :D
Hát teljesítmény téren nem említeném őket 1 mondatban... Amíg a tuareg néha sírt 1-2 emelkedőn, A Pegaso röhögve nem csak hogy felmegy rajta... Ha huzogatom a gázt, akkor még ugrál is :D
Kegyetlenül nagy nyomatékgyár ez a Pegaso :D:D
Most voltam vele megint 70-80 kilót.. Egy álom :D
Viszont a súlyelosztás, bármilyen hihetetlen, szinte ugyan az mint a Tuareg.. De még nem merem annyira dönteni.. :D
Arról nem is beszélve, hogy rossz a hátsó gumi.. pont középpen full sima.. Szerencsére a Tuaregen ugyan ekkora gumi van, úgyhogy ez nem fog sokba kerülni :D
Pontosan nem tudom, hogy mennyi volt, de 10k körül van. Hát azért nem mondanám, hogy minden rendben, mert még fesszabályzót kell cserélni.. Rájöttünk, hogy túltölt.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy rotax 126 blokkos 125-ös ETX-re rá lehet tenni pl: az 50es Tuareg vagy 50es AF1 gyújtását? Ha hülyeséget kérdeztem ne haragudjatok...
Hali! Ha benzin szaga van annak ami ki jön a kipufogódból szerintem akkor nincs jol beállítva a karburátorod!A gyertyaképed mit mutat? Nem szabadna a kipufogón benzint kiköpnie, max olajat mivel 2 ütemü, valószinü hogy sokat kap, mivel nem tudja jol elégetni a benzint. A keverék csavarnak nem szabadna teljesen betekerve lennie!A subertüt meg közép állásba szoktam rakni.Én ugy szoktam hogy teljesen be kell tekerni a keverék csavart és onnan 3 fordulatot kitekerni.Mind ezt meleg motornál. Innen lehet finomitgatni a beállítást. Addig tekergetem ki,vagy be negyed fordulatonként amig a motor hirtelen gázadásra meg nem torpan (hörög), ilyenkor szoktam egy negyedet vissza állítani hogy ismét harapós legyen a motor.Ha jol van beállítva a motor akkor a gyertyának őzbarnának kell lennie.De lehet gyujtásbeállítás probléma is.
Különolajzás tud még bekavarni, ha az is szét lett szedve, vagy csak leszedve és nem a helyes beállítással lett visszaszerelve. Amennyiben van a motoron olajszivattyú nézd meg szt is!
Sajnos én csak ezt az egyet tudom mondani.. Nekem ez megoldotta a problémát.. Ahogy nézem, még a keveréssel sem lehet nagyon bajod, mivel nem te kevered a benzint... (nekem ki volt szedve már az olajpumpa)
2 fajta elsőfékkel és teleszkóppal adták ki a mitokat, a sima teló+ 2 dugattyús féknyereg úszó féknyereggel = mito 1.
Fordított teleszkóp + 4dugós féknyereg = mito 2.
A legvalószínűbb, hogy megeszi a blokkból az olajat. Észrevehetően fogyott az olaj a blokkból? Ha igen, akkor főtengely szimeringet kellene cserélned... ennek darabja 2000-3000 között van.
Itt egy link, ha mégse menne: http://simson4ever.atw.hu/cikk...