Hali!
Ma kiengedtem a váltóból az olajat (másfél hónapja cseréltem, de már fekete, és mintha 1-2 decivel kevesebb lenne), begyújtottam, de még mindig ugyanazok a problémák. Lehet fölakadva az úszóka? Vagy esetleg gyertya? Ha ezek egyike sem akk marad a gyújtással való játszogatás....
Mielőtt szétszedtem, nem volt semmi gond. Amikor összeraktam, visszaraktam ugyanazt a gyertyát, és már jobban füstölt illetve jött az olaj a kipufogóból. Közrejátszhat a gyertya is, de nem hiszem hogy pont a szétszedés alatt ment tönkre. De lehet benne valami, van itthon egy pár háromágú gyertyám. A gyújtást viszont visszatehettem 1-2 mm-rel jobbra vagy balra fordítva az eredetihez képest. Na majd holnap meglátjuk. A gyertya szinét majd megnézem
Előbb nézd meg a gyertyát az mindent elárul!Ha olajos valószinü hogy szimering, vagy rossz keverési arány ,mivel irtad hogy te kevered be 1:45-be,elnézhetted!Ha kormos a gyertya akkor sok benzint kap! Mivel irtad hogy gyertyát cseréltél, és azóta van, lehet az a ludas is, nem megfelelő a hőértéke, nem tud felmemegedni hogy tökéletes legyen az égés.A gyujtást ne tekergesd addig szerintem míg ezeket ki nem zártad, gondolom mikor szétszetted ugyan oda állítottad vissza összerakásnál.itt egy kis segitség a gyertyához: http://simson4ever.atw.hu/cikk...
de bizony de milyen jo amikor itthon hever a polcon a bontasbol.... bar az mas teszta hogy a bontott pegaso meg vagy 4x30ba van......
de amugy nem a szabadonfutoval volt a gond ahogy neztem hanem az attetelfogaskerekkel, a szabadonfuto szep allapotu volt benne, ranezesre nincs baja.... en biztosra mentem es a komplett attetelrendszert es a szabadonfutot is kicsereltem a bontott blokkbol ami szepen indult... osszeraktam es jo lett, 10 inditasbol 10x szepen tekert. elotte 10bol leg 4x eltekert es csak csattogott. :S
de az tuti hogy megevett mar korabban egy szabadonfutot mert javitva van belulrol a gyujtasdekli.
És a gyújtáson merre állítsak? Meg a kipufogóból 2 másodpercenként 3-mat csöppen, sztem annyi benzint nem is kaphat. Viszont akkor súlyosbodott a helyzet, mikor tettem bele egy másik (használt) gyertyát (előtte háromkarmú volt benne). Ja és ez az egész probléma azóta van, mióta szétszedtem, és átcsapágyaztam, szimmeringeztem az egészet. A karb.-hoz nem nyúltam, előtte jó volt, úgyhogy ez kilőve...Szimmeringet már egyébként megvettem, 600 Ft volt:) Sztem most már kicserélem azt is, majd meglátjuk mi lesz. Remélem akkor a szimmering, vagy a gyújtás a ludas. Ha a szim.csere nem jön be, akk megpróbálok neki majd adni egy kicsit nagyobb előgyújtást.Bocs a végére már nagyon belekeveredtem, már magam se tudom mi van:) Azért ha vkinek van vmi egyéb ötlete, tanácsa az irjon:) Köszi mindenkinek:)
Én már nem csorgatom a nyálam, de el kell ismerni.. Tényleg nagyon szép motor :) De az ára is szép.. Ennyiből már veszel 1 olyan Pegasot mint az enyém :D
nem lehet ratenni mert teljesen mas blokk.... egyik rotax 127 masik pedig minarelli rv-X... de nekem van 127esre valo gyujtasom ha kell. attila.hunter@gmail.com
Arra is van megoldás: Sál :D vagy mások maszkot használnak :D
Egyébként sokkal jobban szeretem a cross bukókat mint a simát.. Ezen van napellenző :D (nemsokára lesz hozzá fényre sötétedő szemüveg is) Mi a véleményetek ezekről a szemüvegekről? :D
A sima bukó, amiben van már beépített "napszemüveg" annak már nagyon szép ára van...
en nem szerettem sose jegen motorozni. :D megvarom inkabb a jobb idot kicsit. na meg nekem is neki kene ugrani mar a szervizelesnek, eddig halogattam hogy raer meg...de lassan nem artana mert johetnek a melegebb idok lassacskan majd
Van hó.. de csak fel kell öltözni és kész :D A többi az már csak rajtad és a motorodon múlik ;) 1 hónapja is kint voltam a jégen.. (igaz amikor elindultam, akkor nem tudtam, hogy jeges.. xd)
mas gond nem volt vele a membranokon kivul? nem konnyu moka feszszabot se talalni hozza, nalam is sokan keresnek amiota eladtam. ilyen a hasznaltmotor ugye, mindig van vmi nyugje mikor megveszed....ra kell szanni meg egy kis penz de utana tudod hogy tenyleg rendbe van teve es jo kis moci amire rabizhatod magad.
en epp agyalok hogy az af1-et felujitsam vagy elbontsam.hajtokar es hengerszett baja van (mind2 van itthon az elozo bontasbol)
nem
csak sima adasveteli van hozza, igy nem papirozhato.
nekem amugy is Pegaso 650em van rendszamos, az af1 bontva lesz vagy felujitva majd ertekesitve.
Ma kiengedtem a váltóból az olajat (másfél hónapja cseréltem, de már fekete, és mintha 1-2 decivel kevesebb lenne), begyújtottam, de még mindig ugyanazok a problémák. Lehet fölakadva az úszóka? Vagy esetleg gyertya? Ha ezek egyike sem akk marad a gyújtással való játszogatás....