Csak azért kérdezem mert hogy otthon méred vagy esetleg szervízben dolgozol és ott méred , mert én a szervízben az autókon gyári digitális mérőműszerrel mérem. mert ha otthon mérnéd arra lettem volna kiváncsi milyen cuccal
Hali
Segítséget szeretnék, van-e valakinek egy rotax 127 Rave blokkhoz berúgó kar,használtan,bontva vagy esetleg újonnan?Vagy tud olyan honlapról ahonnan lehet venni.
én tudok intézni mindet mijen henger kell?
rákérdek menyibe van ha megfelel utalod a pénzt hogy bisztos legyek bene hogy kell én megredelem és küldöm le hozád!
06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Azért kérdeztem, mert etalon, hogy kompressziót üzemmeleg motoron mérünk.....
Aztán, ha karcos meg már a két gyűrű közt kormos, akkor az kuka.
Felújítás.....
Annak kicsi az esélye, inkább azért, mert van két szép mély karc a hengerben, meg hát a gyűrűk se az igaziak, a dugattyún az első gyűrű után már kormos.... Sztem ráférne egy felújítás... Az 5 bar alapból kevés...
Hali
Segítséget szeretnék, van-e valakinek egy rotax 127 Rave blokkhoz berúgó kar,használtan,bontva vagy esetleg újonnan?
Ja és még annyi lenne ez hova kell kötni?Előre is köszi!
Szevusztok! Valaki meg tudná írni nekem, hogy a Dellorto VSHB 34 LD karbin hová kell kötni a csövet, ami az olaj pumpáról jön, meg kell-e még rá valahová valami vákum cső, mert látok rajta 3 helyet ahová csövet kell dugni? Köszi előre is
emailon keress meg:
patvaros87@gmail.com
Üdv