Kavicsos ,földes utakhoz én inkább a nagyobb kerekű motorokat tudnám ajánlani jobb a kezelhetőségük mint ezeknek a kicsiknek.
Egyébként milyen kategóriájú Pegasok érdekelnke évjárat szempontból.
Hát nekem a túra inkább aszfaltos kanyargásokat jelentene az alpokig,vagy wolfgangsee-ig...ott egy kicsit mászkálni enyhe terepeken és kész...off-road-ozni én kevés lennék...Nagy álom Marokkó...de oda sztem mire eljutok f650gs lesz a seggem alatt...
Hát kinek mit jelent az hogy Túra? Árkon vizen oda egy masszívabb erőteljes Hard enduro kell lásd Honda XR 400-600. de aszfalton nyílván másabb, a pegaso az inkább országúti túrákra, kirándulásokra való, nagyon sérülékeny ha terepre viszed szerintem.
a Hátsó teleszkópon találsz két fogazott anyacsavart ami a tekercs rugót tartja össze és a meneten kell csavarni a két anyát ,most ne mtom fordítva van berakva vagy sem de ezt értelemszerűen látod hogy merre tekerd.
De a Pegaso nem épp az ilyen erdő,sár,víz járásra való ugyanis kicsi a hasmagassága hamar fent akadtsz, asszem műanyag a hasvédő, a 19-es és 17-es kerekek kicsik az ilyesmi endurozásokhoz meghát a gumi sem mindegy és persze nehéz gép ehez.
Inkább a DR 650 vagy XR400-600 vagy még a régi XL600-as gépek amik ezekre jók lennének.
Vinyében ahogy mész le a cuha patakhoz,amin keresztülegész csesznekig el lehet menni,kavicsos út visz...Már vinyében ki van rakva a tábla hogy tilos lemenni motorral...pedig kúrva szép arra minden...Pegasoval simán járható lenne...1-2 vízátfolyás...kanyarok..kúrva jó...csak hát..
Hát az aszfaltozott útról nem igazán zavarhatnak el mert ezekkel a nagydögökkel csak ha nem sajnálod és jó gumid van akkor lehet földutakon meg erdőben járni bár én a Tuareg350Windel a közeli patakon többször átmentem túra motyókkal
Jah semmi baj a 2x-i írásért..Sajna a jó helyekre vinyében már csak saját felelősségre lehet menni mert a rend őrei drz-vel járják a tályat és hát elég nehéz előlük elmenni...ha épp egy olyan területen vagy ahol nem szabadna ( amit sokszor csak akkor tudsz meg amikor ŐK közlik veled ),a legjobb ha csak figyelmeztetnek hogy húzd el a beled...
Hát nekem Bakonyszentlászló mond valamit arra meg a környéken is voltunk kirándulgatni mocival. Ha jön a jóidő majd akkor többet fogok mocival járni barátnőmhöz akkor sűrűbben járok arra
Hát nekem Bakonyszentlászló mond valamit arra meg a környéken is voltunk kirándulgatni mocival. Ha jön a jóidő majd akkor többet fogok mocival járni barátnőmhöz akkor sűrűbben járok arra
amugy meg senki se ugy szuletik hogy ert mindenhez, igazan akkor ismered majd meg ugy is csak ha megveszed es hasznalod. Eladaskor mondhat barki barmit, te meg vagy elhiszed vagy nem ugye.... jotanacskent azt tudom ajanlani vetel elott hogy neha erdemesebb dragabban venni ha jo, mert az olcsokbol lesz a legdragabb olykor
Huhh..ez igen tartalmas volt
Nos ha megyek motort nézni,remélem lesz olyan akit megtudok kérni ( pegaso szaki ) aki elkísér és megnézi...sajna az 1 hengeres 5 szelepes blokkokhoz nem értek..tudom ez így hülyeségnek hangzik,de azért aki nem hallott még ilyen blokkot "kerregni" az nem tudja mi a jó hang és mi nem..várom már a jó kis erdei túrákat a bakonyban...
latom idetalaltal. :)
ahogy Viktor is irta ugyan ez tuareg topic de gyulnek itt a pegasosok is akinek elotte tuaregje volt. a pegaso 125 topic szinte halott amugy is
az ulesmagassagot tudod szabalyozni egyszer a teleszkoppal is, lehet allitani. masreszt pedig az ulest at lehet szabatni gond nelkul 1-3000 ft-ert megcsinalja barmelyik karpitos. en is ilyen ulessel vettem, de en majd 180 vagyok igy tettem ra gyarit hogy magasabb legyen.ha az adatlapomon nezed a kepet ott aszem az alacsonyitott ules van meg rajta.
szerintem nagyon jo valasztas ez a tipus, nyomatekos, dinamikus bokk, jo futomuvel, es egy par jo gum kell ala es nincs ami megallitsa. az egy hengernek annyi a hatranya ugye hogy 3000res fordulat alatt nem nagyon szeret menni, vagyis rangat kisse(ha megtalalod a leg nem megfelelobb tartomanyt akkor nagyon ).
de 3000 felett nyomatekhegy
stabil, jol kezelheto, jol pakolhato motor osszesegeben.
a szabadonfutora erdemes figyelni, ha mesz motort nezni ne dolj be semmilyen dumanak ha recsego csattogo hangot ad inditaskor, akkor az szabadonfuto(ujonnan 25e-55e ft, bontva 20 de nagyon ritka) erdemes vagy 4-5x inditani tesztnek. masik fontos ha megveszed hidegen sose tornaztasd, legy turelemmel meg bemelegszik(szarazkartel)
Egyébként milyen kategóriájú Pegasok érdekelnke évjárat szempontból.
Meg túrázni nem tom jók-e...nem vagyok ám egyszerű eset
Inkább a DR 650 vagy XR400-600 vagy még a régi XL600-as gépek amik ezekre jók lennének.
Tuaregen a hátsó teleszkópon lehet állítani? Alacsony vagyok, alig ér le a lábam. És ha igen akkor hogy kell módosítani?
Ezért kell nekem a Pegaso...
Vinyében nőttem fel ha mond valamit a hely...bakonyszentlászló után van...imádok arra mászkálni...
A hátsó teleszkópon lehet állítani? Alacsony vagyok, alig ér le a lábam. És ha igen akkor hogy kell módosítani?
amugy meg senki se ugy szuletik hogy ert mindenhez, igazan akkor ismered majd meg ugy is csak ha megveszed es hasznalod. Eladaskor mondhat barki barmit, te meg vagy elhiszed vagy nem ugye.... jotanacskent azt tudom ajanlani vetel elott hogy neha erdemesebb dragabban venni ha jo, mert az olcsokbol lesz a legdragabb olykor
Nos ha megyek motort nézni,remélem lesz olyan akit megtudok kérni ( pegaso szaki ) aki elkísér és megnézi...sajna az 1 hengeres 5 szelepes blokkokhoz nem értek..tudom ez így hülyeségnek hangzik,de azért aki nem hallott még ilyen blokkot "kerregni" az nem tudja mi a jó hang és mi nem..várom már a jó kis erdei túrákat a bakonyban...
ahogy Viktor is irta ugyan ez tuareg topic de gyulnek itt a pegasosok is akinek elotte tuaregje volt. a pegaso 125 topic szinte halott amugy is
az ulesmagassagot tudod szabalyozni egyszer a teleszkoppal is, lehet allitani. masreszt pedig az ulest at lehet szabatni gond nelkul 1-3000 ft-ert megcsinalja barmelyik karpitos. en is ilyen ulessel vettem, de en majd 180 vagyok igy tettem ra gyarit hogy magasabb legyen.ha az adatlapomon nezed a kepet ott aszem az alacsonyitott ules van meg rajta.
szerintem nagyon jo valasztas ez a tipus, nyomatekos, dinamikus bokk, jo futomuvel, es egy par jo gum kell ala es nincs ami megallitsa. az egy hengernek annyi a hatranya ugye hogy 3000res fordulat alatt nem nagyon szeret menni, vagyis rangat kisse(ha megtalalod a leg nem megfelelobb tartomanyt akkor nagyon ).
de 3000 felett nyomatekhegy
stabil, jol kezelheto, jol pakolhato motor osszesegeben.
a szabadonfutora erdemes figyelni, ha mesz motort nezni ne dolj be semmilyen dumanak ha recsego csattogo hangot ad inditaskor, akkor az szabadonfuto(ujonnan 25e-55e ft, bontva 20 de nagyon ritka) erdemes vagy 4-5x inditani tesztnek. masik fontos ha megveszed hidegen sose tornaztasd, legy turelemmel meg bemelegszik(szarazkartel)