Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grat az új géphez vigyázz rá, s az éven 50.000 km alá ne menj
Hát igen.. Tudom, hogy tökéletes motort, nem tudok venni és ez legalább motorikusan úgy tűnt, hogy patent.. Úgyhogy szerencsém volt vele szerintem. :)
Neem.. Nem injektoros.. Semmiképp nem szerettem volna.. Ez is olyan mint a tied szinte.. Csak nagyobb idomok és nekem ez jobban tetszik :D
Amugy a tiedben milyen blokk van? Az enyémben Rotax 660
na latom mar itt is a fejlemeny- jonak tunik a vas. remjuk minden okes lesz vele. par baki minden lenne ugy is mivel nem uj egyik se.

injektoros mar?

lesz hasonlitasi alapunk majd leg. :D
ilyen ez amikor sok embert kell osszehozni sajnos...
majd irjal ha van vmi fejlemeny. :D
lassuk majd az uj vasat rogton. :D
2 napja tekertem bele en is 80 km-t a pegaba.
Gratulálok én is a masinához aztán élettapasztalatokat kérünk majdan az én mocim egyenlőre pucérkodik a garázsban az még nem megy pár kört mostanában
Kösz :) Van rajta még mit csinálni azért a szezonig, de szerintem jó vételt csináltam :) (hátsó gumi, gyertya, első teló szimering, első lámpa búra..) Van 1-2 esztétikai hibája, de motorikusan tökéletes és nagyon szépen dorombol :)
Remélem jövő héten nagyon jó idő lesz és tudok menni én is pár karikát :)
Akkor gratulálok a géphez, Sok kilométert fusson alattad az elkövetkezendő szezonokban!


Ma elővettem a téli álomból a gépet. Mentem egy karikát... de jó volt újra motoron a szürke hétköznapok után.
Megnéztük a motort, letettük a foglalót és várom, hogy papírozza le a leendő Pegasomat :D Kb kedd-szerda körül már az én udvaromban fog állni :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650_cube-51
58599
Pszihojól mondja ebben a sorrendben kell keresni a hibát, szikra,benzin,szimering... nekem még a kis CRM-m csináltha hogy a lendkeréknél kilőtte a szimeringet és leállt de lehet hogy a hidegek miatt a gyertya adta meg magát olyannal is találkoztam, az a baj így neten keresztül csak találgatni lehet ez t is látni kell gondolom én
Azt én is kizártnak tartom, olyanról nem halottam hogy a lendkerék belseje elforult volna.Passz! Nem lehet hogy elnéztél valamit? Mert ha a gyujtási pontod akkor van jelen amikor a dugatyu lent van akkor nem fog beindulni! Ez müködö motor volt? Mert ha ez müködött és egyik pillanatrol a másikra megadta magát nem biztos hogy a gyujtásnál kéne keresni a problémát! Tolásra se indul? Szikra van? Benzint kap? Olyannal már találkoztam hogy kevés volt a kompresszio és igy nem indult be. Vagy a főtengelyszimering megadta magát a gyujtás felöl és falsot szívott, akkor sem biztos hogy beindul.
Szikra van?
Mondjuk azt nem tudom, hogy a lendkerék más-e...
Szerintem a lendkerék egyforma, csak a főtengelyen van máshol a bemarás a retesznek. Ezért van 180°-al elfordítva minden.

Egyébként meg az alaplapot úgy kell visszarakni ahogy volt, lendkerék fel és annak mennie kell. Gyújtási itt csak 1-2°-ot lehet állítani, amennyit az alaplap nútja enged....
Mással van ott baj.
Itt a pont!
Enyém így áll: Rotax 127
Szerencsétlenkedik itt mindenki össze-vissza.. egyszer a gyerek, másszor meg fater nem ér rá.. :S Holnapra megint megvan beszélve 1 "randi" remélem összejön...
na lett vmi vetel?
A motor járt,leállt azóta nem indul
az nem lehet hogy 127es lendkerék került a 123as blokkra ? mert a 127nek pont 180fokkal másképp áll az alaplap a blokkon. legalábbis én igy emlékszem
Ha volna egy fénykép a lendkerékről,hogy hova esik a jelölés az ék bemarásához képest.Egyébként mivel magyarázható a 180 fokos eltérés?
Nem az alaplap hanem a lendkerék
Akkor csatlakozom a többiekhez.. Kizárt, hogy átfordult, mivel olyan rövid kábel van ott, hogy nem tud egyáltalán megfordulni. :)
Hali!A probléma itt kezdődik.Amikor a lendkerék és az alaplap jelölés találkozik a dugattyú alsó holtponton van.Szerintem elforgott a lendkerék belső része. Akit kérdeztem mindenki kizártnak tartja.
Szerintem nem is lehet egyébként rosszul belerakni.. de ha bent van, és nem fogy az olajad a blokkból, akkor ne aggódj miatta.. jó és kész :D
Azt hiszem még 1-2 mm-t beljebb tolhattam volna azt a szimeringet... Sokat számít az?
Először is úgy van behuzva a szivató, ha magad felé huzod, mint minden más ami Bowdennel működik :) (pl gáz, kuplungkar...) :)
Ennek semmi köze a főtengely szimeringhez.. Menne az akkor is, ha rosszul van bent, csak elég gyorsan kifogy a blokkodból az olaj és a kipufogódon távozik :D (megy az olaj nélkül is, de nem igazán szerencsés.. nem jutnál vele sokáig.. :D)
Ja és az is okozhatja ezt, hogy a főtengely szimering rossz? Most vettem újakat, de kitudja, lehet hogy rosszul tettem bele. Vagy akkor egyáltalán nem menne?