Hát 98-as 350-es Tuareg nincs ugyanis 90-es éveke elején abbahagyták gyártását de amyúg kérdés mien gyertyát használ gyárit vagy valami másik hőértékűt.
meg nem mondom fejbol hogy milyen de ha oda kerul a sor meglesem. emlekezetem szerint amugy nem uszott az olajban mikor jott.csillapitasra tuti jo arra emlexem.
Ok.. Kösz.. először azért megnézem, hogy milyen lesz szimeringezés után, de a Tuaregre is "újat" kellett venni, mert nem lehetett rendeesen meg szimeringezni.. :S
A tied az "tökéletes" állapotban van? :) Nem ereszti az olajat? :D
Lehet, hogy nekem is 655-ös.. nem tudom már.. Majd ha kezemben lesznek a papírok és a motor, majd többet és pontosabbakat tudok mondani :D Egyébként hallottam már élőben Pegasot, de semelyik sem dorombolt ilyen szépen mint az enyém :D Nagyon szép hangja van a blokknak is és a csöveknek is :D
Ahogy hazahozom, szerintem megyek vele egy szép nagy karikát :D
Amugy esetleg neked nincs (vagy nem lesz) ehez a pegasohoz alkatrészed? :D Ha lesz, akkor igényt tartanék egy első lámpa búrára.. :D esetleg jó állapotú bal első teló? :D (szerintem ez ugyan az mint ami a tieden van)
az a lenyeg hogy a blokk jo legyen es akkor nem lesz gond vele.
en is inkabb karbi parti vagyok, kevesebb a hibalehetoseg talan.
nekem 655os a blokk. nem tom pontosan mik kulonboznek. :D szinre mas a dekli az tuti. :D
nekem jobban bejon eddig ez a kopaszabb design. :D
de szep kis vas lesz a tied es mar latom, jo kezekbe kerul.
sziasztok! a segítségetek kérném..a havernak van egy,98-as 350 tuaregje..állandó probléma a géppel h..beindul szépen de miután felmelegszik leáll és utána be sem akar indulni..ha csak az ember kinem csereli a gyertyát.vmi kinyírja őket..ha valakinek van vmilyen ötlete mi lenne a gyógy ír ráá .megkösszöném..
Na igen.. Pontosat nem tudok mondani, ugyanis én nem szerettem volna sokat szívni vele... Az eladóval megegyeztünk, hogy amikor találkoztunk leraktam 1 foglalót, és amikor legközelebb találkozunk (kb jövő hét közepén), akkor már az én papírjaimmal adja át nekem a motort. Tudom, hogy ha nekem kellett volna mind ezt elintézni amit most ő megcsinál helyettem, akkor nemcsak hogy drágább lenne, hanem több héten keresztül is elhúzódna amilyen szerencsém van a hivatalos ügyekben...
Ha ilyen motort szeretnél venni, ami külföldi papíros, akkor szerintem neked is ez az egyszerűbb megoldás... Csak ne fogj ki egy olyat, aki lenyúlja a pénzed és többet nem látod. (Nekem szinte csak egy jelképes összeget kellett átadnom)
Aha. Ha ment a motor és egyszer csak megállt alattad és van szikrád, én nem a gyujtásnál keresném a problémát.A gyujtás az vagy jo, vagy nem, vagy ad szikrát vagy nem! Legalább is én igy tudom. Talán még a hengert érdemes lenne lehúzni hogy a gyűrük terén minden rendbe van-e.Az egyik barátom járt ugy hogy letapadt a gyürü a dugóba a sok koxtol és elment a kompresszió, menet köben állt meg alatta.Ha pedig nincs szikra az lehet gyujtótrafó vagy alaplap. Szikrának akkor is kell lenni ha az alaplapot akár egyharmaddal arrébb fordítod,mivel csak a gyujtási pontot teszed arrébb, legfeljebb nem indul be.De azt kizárnám hogy a gyujtásod van rossz helyen, mivel azt irtad hogy ment a motor.
Ezeket már mind végigpróbáltam, szimeringeket, gyertyát, gyertyapipát, membránt cseréltem, benzint kap, de féktisztítóval se indul. Járt ez a motor, mentem vele egy kört, és leállt. Ez az alaplap van rajta nekem is amit NemesG. rakott ki, csak egy harmaddal jobbra fordítva. Az enyém az egy 123-as blokk.
szia
majd írnál arról is, hogy a vételáron kívül mennyit kellett még költened, hogy a sajátod legyen?
Vagy ha nem publikus akkor privátba?
Csak érdekelne, hogy mekkora változás lett tavalyhoz képest az átírásban stb..
Sziasztok!
Rotax 123-as szürke blokkfelek eladóak (közép és jobb oldali)! 1800Ft a 2db Külön-külön 1000Ft/db! Ha kell teszek fel képet,posta megoldható.Ezekhez az apriliákhoz jó: RX125, Tuareg125, Pegaso125, Tuareg Rally 125!
Érdeklődni itt vagy mailban; insane5@freemail.hu ! ÜDV!
Aprilia ETX 350-be vezérműszíj milyen kell? Az enyémre az van írva, hogy Pirelli 086 R 190. De a pirelli nem tud segíteni. Gondoltam megkérdezlek titeket, mert olynat is olvastam, hogy valami kocsié is jó hozzá. Légyszi segítsetek. Előre is köszi a válaszokat!
A tied az "tökéletes" állapotban van? :) Nem ereszti az olajat? :D
Ahogy hazahozom, szerintem megyek vele egy szép nagy karikát :D
Amugy esetleg neked nincs (vagy nem lesz) ehez a pegasohoz alkatrészed? :D Ha lesz, akkor igényt tartanék egy első lámpa búrára.. :D esetleg jó állapotú bal első teló? :D (szerintem ez ugyan az mint ami a tieden van)
en is inkabb karbi parti vagyok, kevesebb a hibalehetoseg talan.
nekem 655os a blokk. nem tom pontosan mik kulonboznek. :D szinre mas a dekli az tuti. :D
nekem jobban bejon eddig ez a kopaszabb design. :D
de szep kis vas lesz a tied es mar latom, jo kezekbe kerul.
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki esetleg nem tudja hogy a 93-as tuareg 350 az szíjas vagy láncos?
Köszi előre!
Üdv.
Ha ilyen motort szeretnél venni, ami külföldi papíros, akkor szerintem neked is ez az egyszerűbb megoldás... Csak ne fogj ki egy olyat, aki lenyúlja a pénzed és többet nem látod. (Nekem szinte csak egy jelképes összeget kellett átadnom)
majd írnál arról is, hogy a vételáron kívül mennyit kellett még költened, hogy a sajátod legyen?
Vagy ha nem publikus akkor privátba?
Csak érdekelne, hogy mekkora változás lett tavalyhoz képest az átírásban stb..
Rotax 123-as szürke blokkfelek eladóak (közép és jobb oldali)! 1800Ft a 2db Külön-külön 1000Ft/db! Ha kell teszek fel képet,posta megoldható.Ezekhez az apriliákhoz jó: RX125, Tuareg125, Pegaso125, Tuareg Rally 125!
Érdeklődni itt vagy mailban; insane5@freemail.hu ! ÜDV!
Aprilia ETX 350-be vezérműszíj milyen kell? Az enyémre az van írva, hogy Pirelli 086 R 190. De a pirelli nem tud segíteni. Gondoltam megkérdezlek titeket, mert olynat is olvastam, hogy valami kocsié is jó hozzá. Légyszi segítsetek. Előre is köszi a válaszokat!
Biztos, h nem rajtam fog mulni, hanem az idön és a benzinárakon :S. :D