Én is valami hasonlót gyanítok, mint odyspin.
Öreg motorok már ezek.. De amúgy még a mai motorok sem melegednek be egyből.. Kicsit tartani kell azt a szivatót, amíg el nem éri az általa elvárt üzemhőfokot :D Főleg "első indításnál" ne várj sok mindent... Én pár napja indítottam be 2 hónap után.. Az enyém is makacskodott :D De nem árt az sem, ha van benne benzin :D
Hali!
Van egy kis problémám. Mikor be akarom indítani, húzom a szívatót a kuplungkar felé, megnyomom az önin. gombot. Ekkor felpörög 5 ezer fordulatra. Ezután ha kinyomom a szívatót, akkor hirtelen lefullad. Ez normális? Régóta nem volt beindítva... Okozhatja az is hogy kevés az benzin? A mutató teljesen lent van, de olyan fél liter még lehet benne... Vkinek vmi ötlet? Előre is köszi.
Hali! A lendkeréken és az alaplapon a jelölés nem a felsőholtpontot mutatja, hanem a gyujtási időpontot, de közelebb van a felsőholtponthoz mint az alsóhoz normális estben.
Hali!
Sajnos sem a gyertya,gyertyapipa nem oldotta meg a problémát.
Kérdés:a lendkerék és az alaplapon található jelölés a felső vagy az alsó holtpontot mutatja?
Ez a motor szigorúan utcára van (rendszámos) főleg túrázásokra az országba bár mikor a "Dakar Feeling" elkap kimyegek kicsit keresztbe csúszkálni vele a földutakra de csak finoman hát nem vagyok benne biztos hogy más motoréval lehetne-e helyettesíteni .
Ha nincs emelőd, miközben te megemeled a motort, valaki alápakol valami fatuskót vagy valamit amin biztonságosan megáll a motor (ajánlott leszedni a haspáncélt az akció előtt, hogy ne menjen tönkre) :D
Értem, akkor biztos hogy jol fog kinézni :) Utcán vagy terepen használod?
A fesz. szabályzót lehet helyettesíteni más motoréval? Sajnos nekem az nem jo benne így nincs lámpám.
a váz gyári színe meg gyári matricái vannak még rajta típus,sorozatszám...., a tanknak a váz kétoldalán van egy-egy gumibak amire rákell akasztani és az ülés alatt lekell csavarozni elvileg ennyi nekem nem lötyög a moci hátulja most épp festődik(rendszámkeret,sárvédő toldat, sárvédő) holnap rakom össze azt már
Jól fog kinézni :) a vázat újrafeseteted vagy így vetted?
Amugy a tanknak hol lehet megtalálni a csavarjait ami felfogja? Sajnos az enyémen valamiért lötyög, nem szeretném elhagyni
Én anno az RX-be meg az RM-be hidraulika olajat raktam és próbálgattam mennyire keményedik be és annyit töltöttem bele, csak odakell figyelni hogy mindkét szárban ugyanannyi olaj legyen
Öreg motorok már ezek.. De amúgy még a mai motorok sem melegednek be egyből.. Kicsit tartani kell azt a szivatót, amíg el nem éri az általa elvárt üzemhőfokot :D Főleg "első indításnál" ne várj sok mindent... Én pár napja indítottam be 2 hónap után.. Az enyém is makacskodott :D De nem árt az sem, ha van benne benzin :D
Van egy kis problémám. Mikor be akarom indítani, húzom a szívatót a kuplungkar felé, megnyomom az önin. gombot. Ekkor felpörög 5 ezer fordulatra. Ezután ha kinyomom a szívatót, akkor hirtelen lefullad. Ez normális? Régóta nem volt beindítva... Okozhatja az is hogy kevés az benzin? A mutató teljesen lent van, de olyan fél liter még lehet benne... Vkinek vmi ötlet? Előre is köszi.
Sajnos sem a gyertya,gyertyapipa nem oldotta meg a problémát.
Kérdés:a lendkerék és az alaplapon található jelölés a felső vagy az alsó holtpontot mutatja?
Holnap feltöltöm az ígért képeket is
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-540
2111
...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650_
cube-5158599
:)
A fesz. szabályzót lehet helyettesíteni más motoréval? Sajnos nekem az nem jo benne így nincs lámpám.
Amugy a tanknak hol lehet megtalálni a csavarjait ami felfogja? Sajnos az enyémen valamiért lötyög, nem szeretném elhagyni
Olaj pedig 10w telóolaj.
Ennyit ír a '92-es meg a '95-ös is.