Igen ha megakarok venni valamit tényleg informálódok.meg is tettem.ha elolvastad volna az előző írásaimat látnád,hogy körül néztem hol mennyiért szerezhetek egy kurva bowdent.boltba 6900ft+posta,bontóban 4-5000+posta.ezért írtam ide,hogy 2 ezerért ad-e valaki.attila jelentkezett.csak furcsán.de nem akarok itt bonyolult levelezéseket folytatni egy szar bowden miatt.van itthon egy rakással más motoroké.csinálok egyet és kész.szerencsére meg tudom oldani.nem vagyok hülye gyerek.szóval hagyjuk abba ezt a szavakon lovaglást.semmi értelme.erre semmi szükségem,hogy mindenki hülyeségeket írogasson nekem.többet ide se nézek be.nem hiszem,hogy nagy veszteség se nekem,se nektek.további jó szórakozást.
Nem szeretnék beleszólni, de annyit hozzáfűznék, hogy szerintem ha valamit meg szeretnék venni valakitől, akkor előtte infomálódok, hogy hogyan is juthatnék hozzá de legfőképpen azt, hogy kitől.. Ha te a vaterán adsz el és gondolom veszel is, akkor te is először megnézed, hogy honnan is jönne a cucc és hogy mennyibe kerülne a posta és azt, hogy mennyire értékelték a többiek. (én is vettem és adtam is már el sok mindent vaterán is) Itt is ha kicsit körülnézel, akkor elég feltűnő, hogy mindenkinek a "nick neve" egy link. Erre már csak unalomból is, vagy informálódásként is rákattinthattál volna ;)
jó akkor a tisztánlátás érdekében.azt nem írtad ha jól látom,hogy az adatlapodon megtalálom.csak most.kis ujjamból szopjam ki,hogy hol találom.lehet,hogy neked természetes mert mindig itt lógsz,de nekem nem.ezt a tényt legközelebb vedd figyelembe ha elakarsz adni valamit.én is eladó vagyok van rengeteg cuccom,nem csak aprilia.csak egy jó tanács a vevőket nem illik így (ha enyhén is) lecseszni ha nem tud valamit.mert hamar megsértődnek és többet nem állnak szóba veled.hidd el tapasztalatból mondom.sok száz alkatrészt adok el a vaterán is és máshol is.szinte naponta küldöm a csomagokat úgyhogy tényleg nem a levegőbe beszélek.bocs ha most megsértettem az önérzetedet.nem áll szándékomba.tényleg csak jó tanács.további sok sikert az eladásaidhoz.
üdvözlettel:
nagy zsolt -----ácsról.
Hali! Eladó sorba kerültek a következő cuccaim.
Egy szett vadonat új DUNLOP krossz gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig 100/90es. 99%os állapotúak, 5 kilómétert voltak motoron!
Egy szett METZELER utcai gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig
110/90es.Az első kb 80-85%-os, a hátsó pedig 70-75%-os.
Eladó továbbá egy ROTAX 123mas blokkba való 6 sebességes váltó, AF1-be való,de ha fogaskerekeket cserélsz természetesen Tuaregbe és Rxbe is tökéletes.Minden kis apróság megvan hozzá.Teljesen komplett!
Egy GIANELLI rezonátor,végdob nélkül, nagyon szép állapotban,horpadások nélkül! Felső felfogatásos,tehát
Tuaregre,Tuareg Rallyra és Néhány Rxre való.Hogy Rxre rámegy e,az a váztól függ!
Eladó még egy 14es első lánckerék,bőven használható állapotban.Nem új de nincsenek is elkopva még a fogai.
Csere érdekelhet ROTAX 123 kuplung lamella szettre,de csak tökéletesre,valamint segédkipunyílásos erősebbik fajta Gilardoni
hengerre. Amennyiben valami érdekel
írj: kicsitoth2@freemail.hu
vagy hívj: 06303609124
és az árról megegyezünk!
Üdv!
Általános információk
Model: Aprilia ETX 600
Gyártási év: 1985
Kategória: Meghatározatlan kategóriában
Értékelés: Tudod, hogy ez a motor? kattintson ide osztályozhassák . Mi hiányzik 2 szavazat mutatni a minősítés.
Motor és sebességváltó
Lökettérfogat : 562,00 ccm (34,29 ccm)
Motor típusa: Egyhengeres, négyütemű
Teljesítmény: 49,00 LE (35,8 kW )) @ 6800 RPM
Végsebesség: 160,0 km / h (99,4 mph)
Tömörítés : 9.4:1
Furat x löket : 94,0 x 81,0 mm (3,7 x 3,2 hüvelyk)
Szelepek hengerenként: 4
Üzemanyag kontroll: OHC
Hűtőrendszer: Levegő
Sebességváltó: 5-fokozatú
Átviteli típus,
végleges meghajtó: Lánc
Futómű, felfüggesztés, fékek és kerekek
Első gumi mérete: 3,00-21
Hátsó gumi mérete: 5,10-17
Első fékek Egytárcsás
Hátsó fék: Egytárcsás
Fizikai intézkedések és kapacitások
Tömeg. olaj, gáz, stb: 177,0 kg (390,2 £)
Üzemanyag kapacitás: 13,00 liter (3,43 liter)
jaja, ismeros a helyzet. es milyen jo amikor egyszer vmi okbol elmegy a motor akkor el lehet adni azokat is es dol a le. :D de a legfontosabb hogyha kell a vasra akkor konnyebb es gyorsabb levenni a polcrol mint megvenni vhonnan...
a tisztan latas erdekeben idezem amit irtam neked a kuplungbowdenre: "nekem van kuplungbowdenem ha erdekel. dobj egy levelet privatban es megbeszeljuk.".
az emailcimem es telefonszamom egyebkent ott van az adatlapomon, aki keresi eleg hamar megtalalja.... aki meg nem annak az orra ala is nyomhatom. de nem szeretnek ezen lovagolni itt.semmi bajom veled, csak nem szeretem ha valotlant allitanak... ha kell akkor tudod hol keress.
Szerintem ez egy széthajtott, sáncburogató, kökönye bokor szaggattó utolsó faluvégi ócska vas.
Szerinted egy 600-as enduró még, ha "hobby" is ilyen olcsón nem igen van.... itt kérlek kula van a palacsintába....
Amúgy meg kétlem, hogy gyári lenne, mert a 600-as ETX még olaszországban is ritka nem ám itt.... Ez gyárilag egy 350-es ETX volt és berakott egy 600-as blokkot mondjuk Tuaregből (mivel egyforma). De aztán kitudja....
nem lattam hogy irtal volna eddig... ne haragudj de nehogy en irjak mar neked ha neked kell a cucc....erted
irj privatban es megbeszeljuk a reszleteket, van 2 db is amugy...
Eddig azért nem írt senki, (ahogy én sem) mert senkinek nincs itt etx 600-a Itt általában csak Windesek vannak, aki etx-es az pedig 125-ös. Tehát senki nem ismeri ezt a motort..
Ezen a motoron az látszik, (amit mindenki észrevehet) hogy ez nagyon nem gyári. Teljesen át van építve terepre. Na én abban nem hiszek, hogy csak váltó szimering kell, mert akkor szeirntem azt már lecserélte volna (2000ft és akár otthon is egyszerűen kicserélhető) De lehet, hogy igaz.. semmi sem lehetetlen.. :)
Mivel terepen volt használva, lehet, hogy ki van nyírva és azért adja el, de lehet, hogy azért mert :"Csere érdekel másik motorra
aminek 50-es papírjai vannak"
Tehát szeretne egy 125/50-es motort amivel addig ki lehet menni aszfaltra amíg ki nem derül, hogy mi is a gond...
Alkatrész? Mindenhez van alkatrész.. Bár nem tudom, hogy ehhez mennyi lehet.. Nem annyira sok Tuareg 600 bontó van (azok is windet bontanak általában)
Mindent összevetve: Én nem venném meg...
De ez egyértelmű, hiszen én rendszámos motort szeretnék.
Te gondolom terepre vennéd.. Ez a döntés csak rajtad áll...
(kicsit hosszú lett és remélem nagyjából érthető :D)
üdvözlettel:
nagy zsolt -----ácsról.
Egy szett vadonat új DUNLOP krossz gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig 100/90es. 99%os állapotúak, 5 kilómétert voltak motoron!
Egy szett METZELER utcai gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig
110/90es.Az első kb 80-85%-os, a hátsó pedig 70-75%-os.
Eladó továbbá egy ROTAX 123mas blokkba való 6 sebességes váltó, AF1-be való,de ha fogaskerekeket cserélsz természetesen Tuaregbe és Rxbe is tökéletes.Minden kis apróság megvan hozzá.Teljesen komplett!
Egy GIANELLI rezonátor,végdob nélkül, nagyon szép állapotban,horpadások nélkül! Felső felfogatásos,tehát
Tuaregre,Tuareg Rallyra és Néhány Rxre való.Hogy Rxre rámegy e,az a váztól függ!
Eladó még egy 14es első lánckerék,bőven használható állapotban.Nem új de nincsenek is elkopva még a fogai.
Csere érdekelhet ROTAX 123 kuplung lamella szettre,de csak tökéletesre,valamint segédkipunyílásos erősebbik fajta Gilardoni
hengerre. Amennyiben valami érdekel
írj: kicsitoth2@freemail.hu
vagy hívj: 06303609124
és az árról megegyezünk!
Üdv!
Model: Aprilia ETX 600
Gyártási év: 1985
Kategória: Meghatározatlan kategóriában
Értékelés: Tudod, hogy ez a motor? kattintson ide osztályozhassák . Mi hiányzik 2 szavazat mutatni a minősítés.
Motor és sebességváltó
Lökettérfogat : 562,00 ccm (34,29 ccm)
Motor típusa: Egyhengeres, négyütemű
Teljesítmény: 49,00 LE (35,8 kW )) @ 6800 RPM
Végsebesség: 160,0 km / h (99,4 mph)
Tömörítés : 9.4:1
Furat x löket : 94,0 x 81,0 mm (3,7 x 3,2 hüvelyk)
Szelepek hengerenként: 4
Üzemanyag kontroll: OHC
Hűtőrendszer: Levegő
Sebességváltó: 5-fokozatú
Átviteli típus,
végleges meghajtó: Lánc
Futómű, felfüggesztés, fékek és kerekek
Első gumi mérete: 3,00-21
Hátsó gumi mérete: 5,10-17
Első fékek Egytárcsás
Hátsó fék: Egytárcsás
Fizikai intézkedések és kapacitások
Tömeg. olaj, gáz, stb: 177,0 kg (390,2 £)
Üzemanyag kapacitás: 13,00 liter (3,43 liter)
Fénykép vagy videó?
az emailcimem es telefonszamom egyebkent ott van az adatlapomon, aki keresi eleg hamar megtalalja.... aki meg nem annak az orra ala is nyomhatom. de nem szeretnek ezen lovagolni itt.semmi bajom veled, csak nem szeretem ha valotlant allitanak... ha kell akkor tudod hol keress.
Szerintem ez egy széthajtott, sáncburogató, kökönye bokor szaggattó utolsó faluvégi ócska vas.
Szerinted egy 600-as enduró még, ha "hobby" is ilyen olcsón nem igen van.... itt kérlek kula van a palacsintába....
Amúgy meg kétlem, hogy gyári lenne, mert a 600-as ETX még olaszországban is ritka nem ám itt.... Ez gyárilag egy 350-es ETX volt és berakott egy 600-as blokkot mondjuk Tuaregből (mivel egyforma). De aztán kitudja....
Itt egy szép gyári 600-as ETX.:
http://youtu.be/qMrMqYmM5xc
Gyűjtögetek énis pót alkatrészeket, csak tetű lassan.
nem lattam hogy irtal volna eddig... ne haragudj de nehogy en irjak mar neked ha neked kell a cucc....erted
irj privatban es megbeszeljuk a reszleteket, van 2 db is amugy...
Ezen a motoron az látszik, (amit mindenki észrevehet) hogy ez nagyon nem gyári. Teljesen át van építve terepre. Na én abban nem hiszek, hogy csak váltó szimering kell, mert akkor szeirntem azt már lecserélte volna (2000ft és akár otthon is egyszerűen kicserélhető) De lehet, hogy igaz.. semmi sem lehetetlen.. :)
Mivel terepen volt használva, lehet, hogy ki van nyírva és azért adja el, de lehet, hogy azért mert :"Csere érdekel másik motorra
aminek 50-es papírjai vannak"
Tehát szeretne egy 125/50-es motort amivel addig ki lehet menni aszfaltra amíg ki nem derül, hogy mi is a gond...
Alkatrész? Mindenhez van alkatrész.. Bár nem tudom, hogy ehhez mennyi lehet.. Nem annyira sok Tuareg 600 bontó van (azok is windet bontanak általában)
Mindent összevetve: Én nem venném meg...
De ez egyértelmű, hiszen én rendszámos motort szeretnék.
Te gondolom terepre vennéd.. Ez a döntés csak rajtad áll...
(kicsit hosszú lett és remélem nagyjából érthető :D)
Erről a motorrol mit tudtok mondani? Megéri? Alkatrész ellátás stb?...
Köszi előre is!
http://www.kepesmotor.hu/april...
nekem berugoszerkezet van 3 is...es egy kar.
es meg is mosom vagy 4x elotte
elado az ules. kp-ra cserelem
ja meg azt elfelejtettem, hogy utána betolni se lehetett, búgott azt ennyi.
De akkor kezdem a gyertyával