Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először dobj bele egy új gyertyát. Ha még mindig le-leáll akkor lehet tovább keresni....
igazából 2x az volt, hogy leállt, és utána hiába tekert az önindító nem indult be. Csak ha bikáztuk. Most az akksi töltve lett egész éjjel. Indult rendesen ment is alapjáraton de lámpánál nem mert alapjáraton hagyni inkább túráztattam, nehogy megint ez legyen.
Passz.
Van igy nálam is, hogy gondol egyet és leáll alapjáratról.... gyertya így hirtelen. Be kokszolódik és nuku szikra....
Ó köszi derendesvagy... van nekem is egy rajta, meg egy fölös.
Cseréhez mit szólsz? Mármint üléshuzat.

Köszi szépen a képet, csak tudod az a baj, hogy ezt is abból az irányból kellene mint a rezót....
Megasztánám kapol ám lebaszást ám.... há milen alkatrészkereskedő vagyolt te? He?
Bontottfelújítottutángyári alkatrészeket ilyen retkesen eladásra kínálni? ? ? hát ilyet.....
akkor már csak annyi, hogy nem tudnál abban segíteni, hogy merre kezdjem a keresgélést, hogy mitől állt le?
nekem van berugokarom! hatezer
jaja, patent az ules. jol mutat a vason.
az egyik csonk mar kokany volt ami rajta volt. egybeheggesztettek a kupot a hengeren es a kis osszekotocsonkot. es ugy ment arra a rezo. gondolom kifujt neki is. :S
de van egy csonk es egy kup meg igy is ami szep gyari. csak hirtelen fenykepeztem este mar, reggel 7tol 5ig durtam a mocit...bar 11re mar ki volt teritve teljesen

a rezo es a dob csatijarol nincs kep sztem mert nem volt kedvem mindig kezet mosni a fenykepezeshez. :D de szep gyari osszetoldasa van. ramegy a rezo csovere a vegdob csove.
jaja, neha csak mosolyogni tudok mikor hallom es nezem az arakat.
vigan jo arban adod a vasat amugy. csak nehez megtalalni az embert aki kiteszi a kp-t ugye, foleg ilyenkor telen. de semmi se lehetetlen.

ma beszeltem egy ismerossel, az is azt a pegat nezte ki amit te is neztel az a bordo, kek oldalidomokkal.
De ezeknél a gyújtásoknál, nincs köze az akkumulátornak a szikraképzéshez....
Másért állt le neked lámpánal a gépsas.... csak ugye ilyenkor toli... vagy berugókar ami luxus ezeknél.
nekem alapjáraton 2000-en pörög. És pont akkor állt le állandóan, de Ahogy 3000-fölé megy stabil minden, ezért kérdeztem. De mostmár tiszta, köszönöm
Nem, a fordulattal arányosan növekszik a feszültség egészen a szabályzó határolási pontjáig. Onnantól a feszültség nem növekszik tovább csak a "levehető" teljesítmény.
Forgó állandómégneses "generátor"/(dinamó), ha minnél nagyob a fordulatszám annál több a fluxus váltás ezért a teljesítmény nő, mivel a tekercs menetszám állandó.

Az enyém 3000 alatt is többet tud mint 12 volt, világítással már kevesebb de ugye ki jár 3000-alatt 2T-vel.
köszi
és tényleg 3000-től van csak töltés?
Hali.

Milyen szép az ülés huzat, csere?
Sikerült az összekötő csonkról képet lőni?
A rezó és a dob csatlakozására is kiváncsi lennék.... :D
Kézvédő mit kóstál?

Végösszeg ezeröt, ebből még kérek vissza.
Nemrossz-nemrossz :D Most megint van mivel üzletelgetni :D
Egyébként az árakkal tényleg el van szállva mindenki.. Nem tudom, hogy hogy képzelik már ezt az emberek.. Én 150ért adom azt a motort, ami rendszámos, és szinte semmi baja nincs.. Ők meg 200ért azt, amiről szemmel láthatóan elég sok minden hiányzik és még semmi papírt sem tudnak adni mellé.. kemény..

Folyamatban van 1-2 dolog, de nem szeretnék elszólni semmit.. Ha lesz valami nagy változás, az lesz az első, hogy ide beírom :)
kicsit bontogattam ma aztan csinaltam par kepet. ezen megakadt a szemem hogy eladhato lenne

erted a celzast akkor hogy mire gondoltam az egesszel. sajnos nagyon sokan el vannak szalva az arakkal mostanaban.roncsokat arulnak vagyonokert....

neked alakult mar vmit a biznisz osztaly?

amugy igy nezett ki meg reggel a vasam.
Ezt most nem mondod komolyan!?!?!
Ráadásul 50-eset.. Papírosan, gyári állapotban sem ér 200-at :D
elado gyari allapotu cross-enduro tuareg. 1-2 apro hianyossag, de a mukodest nem befolyasoljak. terepen jol motorozhato, 5 km-rel ezelott lett teljesen felujitva a blokkja.azota osszesen 20 km-t ment.
iranyar:196.987 Ft
alku nincs, az ar fix!
autora valtas miatt valnek meg tole.



u.i.: szemleltettem egynemelyik hirdetest amiket latok mostanaban amikor 200ert arulnak papir nelkuli leutott vasakat.
inkabb tobb legyen mint kevesebb. ha belefer meretileg akkor jo bele. azt meg elbirja a tolto elvileg.
szia
ok köszi.
Találtam 9Ah-at egész jó áron, az már sok?
7 amperoras aksi kell bele ha 125os pegaso. a 4et megeszi hamar a lampa es az onindito....
fesszab...talán
sziasztok
bocsi, hogy ide írok de a pega fórum halott.
Szóval milyen akksi kell a motorba? Ah, meg ilyesmikre volnék kiváncsi.
Nekem most egy 12V os 4Ah-s van benne. Viszont ma cserben hagyott és lemerült. Aztán bikázás, és fény nélkül illetve folyamatos gázrángatásokkal mentem vagy 20km. De ahogy teljes kivilágítással mentem egy kis idő után a lámpánál alapjáraton egyszercsak leállt megint. Az akksinak nincs baja, és töltésem is van elvileg.
3000es fordulattól van csak töltés ügye? ez normális?
Előre is köszi
OK.
Holnap ugyanígy estefelé jelentkezem, aztán meglátjuk a továbbiakat.
holnap okosabb leszek en is hogy mi milyen a gepen, este sotetben csak a lenyeget neztem hogy meglegyen. holnap korbelovom a geppel es szedem is le a javat. :D utana lehet csipegetni akinek kell vmi. csonk van 2 is az tuti mert a plusz blokkhoz is lattam hogy megvan. kezvedok nem torottek az is tuti.

koszi, meglesz a melo biztos mire kiteritem.