Semmit. :D
Csak tegnap tuareges képeket kerestem akkor figyeltem fel rá, utána meg már egyértelmű volt a hozzászólások elolvasása után. http://www.sportmotor.hu/motor...
na mit tudsz rola? en se hallottam rola amiota elvite a vasat... hol talaltal kepet rola? :D mutassad csak.
normalisnak tunt amugy mikor nezegette es megvette. de hogy azota mi lett a vassal azt en is meglesnem.
el lehet mokolni vele egy ideig mire eltalalod a megfelelo beallitast, de az jo jel ha mar most majdnem jo lett, akkor valoszino nincs gond a lamellakkal csak beallitani kell tenyleg.
az persze hogy direktve van beakasztva alul. de nem is ott kell allitani. :D a kuplungdekli oldalan a kuplungnal van egy kis takarolemez kozepen, 2 csavar fogja, azt kitekered es alatta van a kuplung durvaallitoja. alltalaban 12es csavar egy menetes szaron aminek meg sima csavarhuzos a feje. anyat lelazitod rajta majd a csavaron tekerhetsz ki vagy be majd any visszahuz. ez szabalyozza a kuplung kiemelesenek nagysagat igazabol.
ha akkora a holtjatek az se egeszseges ugye.... ajanlanam hogy allits a durvabeallito hogy jo legyen.
a kipuff gumibogyoja az az lenne hogy a rezot es a vegdobot egy gumicso koti ossze?
az allt ilyen maszek hazai megoldas olyankor ha mar nem gyari a rezo vagy a dob es nincs kedvuk heggeszteni. :)
a legszurohazban pedig azert "olajos" a szivacs mert a karburator visszacsap a szurohoz valamilyen szinten es az is osszekeni hosszutavon ugy a szurot. meg lehet hogy be is fujtak olajjal vmikor. de ha nem tudod mikori ajanlott cserelni ugye... es fujd be legszurosprayvel hogy meg hatekonyabb legyen. par havonta ellenorzod es kimosod majd ujrafujod...
ha nagyon "visszapofazik" a karburator akkor lehet nem kelloen zarnak a membran lapkai, erdemes ellenorizni.
Szia!
Hétvégén tekergettem kicsit azt a kuplungállítót és jobb lett mint volt. Nem tökéletes, de jobb Alul nincs állítási lehetőségem, a bóvden direktbe van beakasztva a helyéri, de felül a finomállítóval próbálkoztam. Hát se érzésre és se ránézésre nem a legjobb a beállítás, de így működik a legjobban Kb 1cm-es holtjátéka van most a karnak, nagyon be van tekerve a csavar. De sebaj, ha neki így jó akkor én megszokom Most sokkal jobb az arány, már nem 10-ből 2x indul normálisan, hanem 10-ből 2x rúg a kuplung. Nagygázzal neki is estem a rezó levételéhez, hogy letakarítom és újból visszarakom, meg gondoltam nyomok alá kis kipufogó pasztát (mert az van otthon), de lesre futottam. Sajnos villáskulccsal nem férek az anyához és ilyen (12-es) méretű krovám pedig nincs. Gondolom csak azzal lehetne leszedni mert körülötte sok az 'akadály' bár ránézésre necces, hogy a krovát is rá tudjam rakni, mert túl közelnek tünik az anya a rezóhoz és félek nincs annyi helyközöttük , hogy a krovát rá tudjam tolni. Valakitől kérek kölcsön kulcsot és megpróbálom.Ha már ennyire szereltem, levettem az ülést is mert mintha füst jött volna alóla Nos a végdob és a rezó csatlakozásánál az a gumi csatlakoztatás már igencsak oda van, SOS ráférne egy csere. Szerinted tudok ilyen alkatrészt venni valahol, vagy valamivel helyettesíteni, kiváltani?
Gyorsan belenéztem a légszűrőházba is. Hát..... durva állapotok uralkodtak benne A szivacs csont fekete kb 5 éves és úszott az olajban. Nos az új szivacs meg van megy is bele délután egy kis takarítást követően. Hogy kerülhet olaj a légszűrő házba?
A hétvégi szerelgetés gyors összegzése
az kemeny ha olyan jo ido volt tegnap. en csak reggel es este lattam az idot de akkor esos volt 9 fokkal...az van itt ma is egesz nap esik...pedig ha nem esne lehet mentem volna egy kanyart
Mint írtam nem üzemképes. Néha indul, akkor is szar hangja van. Azért van hozzátok is feltöltve, mert mint írtad itt tuareg TULAJDONOSOK leledzenek, hátha van köztetek olyan is, akinek 350-e van és szüksége van egy másikra komplett alkatrésznek. Mivelhogy olcsó hozzá minden bontva. Ahhoz hogy ezt felfogd, értelmezni is kell a mondatokat, nem csak elolvasni, mint, ahogy az iskolában megtanultad. Tanácsot tudok adni, észt nem:)
Most próbáljuk meg mindezt magyarul is.. :D
Egyébként megint kifejteném, amit egyszer már kifejtettem.. Ezen a fórumon Aprilia Tuareg !TULAJDONOSOK! vannak (illetve olyanok akiknek Tuaregjük VOLT) Ergo: Hiába árulja itt bárki a motorját... Nem fog kelleni senkinek, mivel mindenkinek van... Az, hogy valaki azt ossza meg, hogy mi maradt meg a tuaregjéből, az más tészta, mert hátha kell valakinek valami..
Eladó 350-es tuareg. Nem múkod rendesen. Ráadásul ha néha beindul, nem üzemszerű zörejeket hallat. 70 pisztolyorrú mátyásért megszabadulnék tőle. Esetleg motort is beszámolok.
szia
nem tartozom magyarazattal sztem hogy miert csak 23 ora mulva tudok valaszolni, de azert hogy megertsd elmagyarazom.
lehet en vagyok hulye matekbol vagy az idot nem jol merem es erzekelem...
de szerintem 2011. december 4. 8:50 es a jelen ido kozott meg 24 ora se telt el..... ami 1 nap sincs...
ahogy irtam levelben es itt is csak ma tudok fenykepezni leghamarabb, ezert nem is kuldtem tegnap kepet. hetvegen DOLGOZTAM!
ezzel nem bantani akartalak de kerlek ertsd meg hogy nem mindenki tud minden nap egesz nap a gep elott ulni es levelezni vagy forumozni
Csak tegnap tuareges képeket kerestem akkor figyeltem fel rá, utána meg már egyértelmű volt a hozzászólások elolvasása után.
http://www.sportmotor.hu/motor...