Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, nem ujdonsag a dolog. szivtam mar ilyesmikkel eleget. :D
ha nincs a csapon 3 allas csak 2 akkor nincs alapbol a csapon tartalek allas, akkor az altalad leirt modon tudod megoldani tenylegesen hogy csak egy csapot hasznalsz. es amikor kifogy a tank azon fele akor "tartalekkent" hasznalod a masik csapot. hat eleg cink semmi tartalek nelkul maszkani az tuti. nagyjabol ugy is tudod mi van benne ugye...de nem kellemes 2 varos kozott feluton a legkozelebbi benzinkuttol mondjuk 30 km-re elakadni...

ha a fenti finomhangolas nem segitett a kuplungnal akkor lent a durvaallito csavaron tudsz varialni meg. kezdetnek a fenti finomallito csavart tekerd durva kozepre, de inkabb beljebb kisse. majd lent a durvaallitot allitsd be hogy eppen ne emelje ki a kupkungot. utana tudod allitani majd fent es erzed milyen. de arra erdemes figyelni hogy a durvaalliton csak fel tekeresekkel modosits kb egyszerre vagy kevesebbel akar. mert arra eleg hamar reagal majd, de ezt eszreveszed sztem. :)
Sziasztok!
Rájöttem mér nem mér az üzemanyagszint jelző órám.
Rossz a jeladó!
Nincs valakinek véletlenül eladó jeladó? :D
sziasztok
Óhh, köszönöm szép munka így gondoltam.
A helyzet az, hogy holnap nem tudom mikor tudom én is lemérni....
Ahogy elnézegettem "elvileg" csak a felső tartó bakot kell levágni és alrébb hegeszteni. De lehet marad a gyári és levágom ennek a száját...
A lényeg a lényeg, láttam már énis képen lemeztankoson ilyen rezonátort.... (? mondjuk azt nem tudom "funkcióját" tekintve passzol-e a blokkhoz ?)
Valamiért csak-csak olyan girbe-gurbára kellett azt a rezót csinálni, nem csak unatkoztak és sok volt a lemez....
Rally utolsó kiadásaira is girbe-görbe rezót csinált... valamiért?
Egyvalamit azért elfelejtettél.... a hengerre valót lefotózni.

Holnap vagy vasárnap többet tudok mondani a dologról. Addig is további jó kis motorozást a téli napokra.... elméletben....
Most nézem az előző kommented, rezó ügyben is kérdeznék, ha nem veszed tolakodásnak
Részben ráhibáztál
Látom neked nem újdonság ez a dolog. Igen 2 benzincsap van jobb ill. bal oldalon, de mindkettő teljes értékű, tehát ON, OFF és tartalék állása is van mind a kettőnek. A volt tulaja azt mondta, hogy ő úgy használta a kettőt, hogy mindig azonos állásba tekerte őket. Szóval együtt nyitotta és együtt zárta őket. Én is így használtam 3 napig aztán...... kifogyott a benzinem és akkor akartam tartalékot nyitni, de nem volt benyám. Szóval így nem maradt semennyi üzemanyag a tankba. Én arra gondoltam, h nem úgy kéne használni, h csak az egyiket nyitom ki és amikor az kifogy akkor rányithatom a másikat és mehetek tovább? Mert így, hogy nincs tartalékom így necces közlekedni mert ugye szintjelző sincs a műszarfalon.
A kuplung pedig igen, azt csinálja, hogy ráengedem lassan, de nem történik semmi, aztán rúg egyet és úgy indul meg. Kicsit állítgattam a bóvden feszességén, talán kicsit jobb , de nem az igazi. Állítólag állt 1 hónapot és előtte is alig-alig volt használva. Olajat 2 napja cseréltem le, azóta kb 50 km-t ment már, de még ez a jelenség meg van. Gondoltam, h olajcserével ez megoldódik (jó szutykos volt benne), de még mindíg csinálja
Véleményed?
Köszönöm
na megvannak a kepek es a meres is.
a rezo 'szaja' belul 45mm, kivul 48mm. +-1 mm mivel sima centivel mertem hirtelen es nem tolomerovel
csatoltam a kepeket is rola. igy ertetted a merest es a kepet?

esetleg idomok? van egy kazal.....
ha jol tippelek a 2. benzincsapon nincs is tekero az csak ugy a cso megy ra...mivel az csak egy ateresz igazabol hogy a tank azon oldalarol is kifojjon a benzin. siman kezeled a csapot es kesz. max egy tekerovel el lehet zarni a masik oldali atereszt.
allt a moci mielott megvetted? ugy ertem hosszabb idot...pl honapokat...

nekem is voltak gondjaim a regi rx kuplungjaval...be volt allva a lemella mert allt majd egy evet a hidegben....friss olaj, takaritas utana fokozatosan javult...eleinte nagyon rugot indulasnal de utana megjavult.
talalkoztam mar en is hasonlokkal.... ritka draga dolog amugy a spiral is...sok motorrol hianyzik...onnan gondolom hogy draga lehet

ezert nem adok en a benne levo kmrekre...meg ha az oraban valos is a km..ki tudja melyik motoron volt az ora elozo este
hello, a plexi nekem is kene. :D:D:D ha azt venned meg.
akkor remélem ezt veszed meg :)
És remélem előnyt élvezek vételkor. Azonnal vevő lennék rá.
előre is köszi
Sziasztok!Rotax 123 blokkos Aprilia Tuaregre,Tuareg rallyra,és Aprilia RX-re való Gianelli rezó eladó! Végdob nélkül! Szép állapotú,sehol egy horpadás.! Ugyanitt eladó 6 sebességes Rotax 123ba való váltó! Kiváló állapotú! igény esetén küldök képet róluk.! Írj és az árat megbeszéljük! kicsitoth2@freemail.hu
vagy hívj.! : 06303609124
Pedi ga magas plexi csak jó dolog nem csap a szél az arcodba,nem búg a fejed és nem dobálja a szél én ezért szeretném magasítani az enyémet
Sziasztok!

Vettem egy 125 2T endúrót Gilera Rc Rally, két benzin csapos.
Nem értek hozzá, hogy kéne ezt kezelni?!, mintha nem lenne tartalék állásom és a kuplunggal is gondom van,ha valaki tudna ilyen témában segíteni szükségem lenne egy-két ötletre!
Ha valaki tudna érdemben hozzászólni, előre is köszönöm!
Üdv Nektek
Én tudni fogok, ha ezt a motort veszem meg, mert az csere lesz egyből.. :D Nagyon nem tetszik a magas plexi
Hát az Aprilia mérő műszerekre én is tudok rosszat mondani az enyém kitudja mióta nem számol össz kilómétert előzőleg beállították valamire azt szigetelő szallaggal rögzítették, amiért ne mmér mert hiányzik egy fogaskerék a műszerfalból ja meg még a spirál is szakadt volt
Inkább a kepesmotor.hu-n hirdetett et válaszd szerintem. A hasznaltauto-s on látszik hátsó felnit már cseréltek rajta és az idomok se a sajátja a hátulján , lehet van valami előtörténete amiről nem beszélnek
na ilyen plexi kéne nekem. nem tud valaki?
Szervusztok.
Öcsém ugy érzi váltana 2 kerékröl 4kerékre.Igy ha valakit érdekel vagy tud segiteni az eladásban annak ittegy link.: http://www.kepesmotor.hu/april...
Szerettük a rotaxot nem véletlenül volt ö a családban a harmadik R123.
arra ne adj semmit hogy mi van a forgalmiban hany kw.... nekem a 125os tuareg volt papiron 22kw, a jelenlegi 650es pegaso pedig csak 20 kw. a forgalmiban levo adatot ugy se tudod modositani...es nem is kell... lenyegeben minnel kevesebb annal kevesebb a fizetnivalo is....
valojaban gyari adat szerint 37 kw-osak a 650esek pegak.

nekem az elso jobban tetszik amugy. a masikon nagyon latszik hogy ugy legoztak ossze, ami lehet jo is meg nem is....

94 ota 24e km? en azt mondanam inkabb kevesnek..... en itt magyarban megyek 3e km-t 1 evben ilyen arak mellett is...akkor szted olaszban mennyit mennek vele? de semmi se lehetetlen... "Pótoltuk a hiányzó alkatrészeket: szabadonfutó, hűtőradiátor, műszerfal, km-spirál, ....."
mivel km spiral se volt rajta nem nagyon ment bele a km....kerdes miota nem volt rajta... en nem nagyon adok az oraallasokra.. sztem nem azt kell nezni elsodlegesen...
10e km alatt is ki lehet gyilkolni a motort, de akar 80e km alatt se.....
ez az en velemenyem.
pofas a gep. lattam en is kepesen minap. szep gyari allapot. nagyon aproert. es meg nem is kell sokat fizetni utana 25 kw-ra....
a km is valos lehet. nekem 66 van benne elm.
mivel van hozza konzol igy felmegy gond nelkul. :) felcsavarozod a konzolt 4 csavarral es kesz is. :)
belefer a csonk boven. :)
lemerem majd es fenykepezem is amit beszeltunk.
Egyébként az utóbbi a helyes, a 650-es 50 Le/37Kw.
Mindegyik ugyanannyi lóerő, a forgalmiban lehet más feltüntetve (kevesebb, hogy korlátozott jogsival is lehessen vezetni). Ha van rajta csomagtartó konzol, simán felmegy a doboz.
Szerintetek milyen? A festés nem számít mert azt újra tudom fujni.. De az a 64k km elég zavaró... meg nem értem, hogy miért 25 kw van odaírva.. lehet ennyi különbség? Ő a másik jelölt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso-5066722
itt meg 37 kw?