Még nincs meg a konkrét motor, hogy melyiket szeretném, de az biztos, hogy '98 előtti lesz, tehát a régi idomos, mint a tied. Nem szeretnék semmit sem elszólni, de már nagyon úgy néz ki, hogy idén meglesz :)
hogy érted, hogy belecsöppent a hengerbe? Amikor nekem elcsöppent a gyertyám akkor 5-6mm-es lyukat találtam a dugóm közepén. Na z onnantól nem ment tovább.. :D
Hogy csöppent a hengerbe? Hogy-hogy nem égetett el mindent? :D
Egyébként nem szabad kisebb hőértékű gyertyát használni... én már rájöttem :D
Hogy vetted észre, hogy elcsöppent? Milyen gyertyát tettél most bele? Be merted indítani ez után is?
milyen gyertya volt ha szabad erdeklodni?
hat az tuti hogy nem tesz jot semminek ha szetfolyik az egesterben a gyertya.:S az ugye bekerult a hengerbe akkor...remelhetoleg nem okozott tul nagy kart. most milyen gyarzyat tettel bele?
na akkor jok az elojelek ha mar igy mondod. :D ki is neztel mar vmit konkretan?
aztan kerjuk majd a kepeket es infot rogton ha meglesz az uj vas. a tuareg is majdcsak uj gazdara talal...
Szerintetek az mennyire vész, ha rossz hőértékű gyertyával mentem, és egy kicsit belecsöppent a hengerbe, de még időben észrevettem, beindítottam másik gyertyával (ezúttal már jóval), és semmi hangja nincs, normálisan felpörög és megy.
A tuareg úgy néz ki, hogy nyár körül bontásra kerül ha addig nem veszi meg senki ilyen állapotban. Viszont ha minden összejön, akkor még idén egy Aprilia Pegaso 650-es motor boldog tulajdonosa leszek :)
figyelni is kell nagyon mostansag az tuti, ilyenkor a legrosszabb az ut. nyalkas csuszos..holott teljesen jonak tunik. a gumi is hideg ugye es nem is ugy tapad....
a lenyeg hogy megusztad a dolgot akkor.
vmi fejlemeny a motorral?
en is epp ma tettem fel a vasat az emelore 10 centivel a fold folott lognak a gumik...ne deformalodjanak egesz telen a hideg kovon... kezdodik majd a szervizeles lassan vegre.
utana meg mindjart itt a tavasz.
azert en is beroffentettem egy 5 percre hogy jarjon kicist es hogy halljam a hangjat ha mar menni nem mehetek vele
Amugy vigyázzatok nagyon, ha motorra ültök! Nagyon csúszik az út.. Én csütörtökön sikeresen eldobtam a picit... Szerencsére a szembe jövő autó meg tudott állni és nem ment át rajtam.. .. :S :D
Na. Grat :D
Én minden reggel "motorral" járok suliba.. :D (Suzuki Sepia ZZ) :D
Amíg nincs Pegaso, addig ezzel megyek A-bol B-be és B-ből A-ba.. :D Erre a célra ez is megfelel.. Csak elég hülyén nézek ki rajta a cross bukómmal xd
ez tiszta sor hogy nem kell ra power, mivel ra se tudnad tenni ha akarnad se... arra akartam kilyukadni hogy nem hinnem hogy komoly teljesitmenykulonbseg lenne kozte es a 125os poweres henger kozott. en maradnek a gyari hengernel.csak ha tisztaban vagy a 2T mukodesi elvevel kulonbozo fordukatszamon akkor igencsak elgondolkodtato hogy kell e a power vagy sem... (csak mara mar a power-rol mindenkinek az jut eszebe hogy arra valo hogy 7000nel tepjen a motor..... ) de ez a te dontesed es a te motorod, mi csak tanacsot adhatunk...neked kell eldonteni a vegen ugy is.
Nem tudom, hogy érdemes lenne-e. Nekem nem volt soha, szóval nincs viszonyítási alapom a 125-öshöz képest.
Az AF1-es fórumban valaki azt írta, hogy nem kell power, mert nyomatékosabb az alsó tartományban, mint a 125-ös és a felső tartományban szinte ugyanaz a teljesítmény mint a 125-ös hengerrel.
Azt is hozzátette, hogy a 160-as leginkább utcára való.... (valami versenyző, rotax faragó gyerek írta ezt aki AF1-el pályázott/zik még.)
Saját véleményem: én nem tenném fel! 2 okból sem, tartósság (hajtókarcsapágyak), fogyasztás.
Ez igaz amit mondasz teljesen,de a henger leírásában az van hogy nem kell "power szelep nem kell rá mint a gyári hengerre, állandó teljesítményleadás",az a gond hogy nem volt még ilyenem és nemigen vágom ezt a részét.
az a baj azzal hogy ha nincs rajta a szelep akkor mas a nyomatekgorbe teljesen mint szeleppel. a power ugye nem arra valo hogy felso tartomanyban menjen mint allat, hanem hogy also tartomanyban novelje a kompressziot es ott is nyomatekos legyen a motor. a power nelkuli 125os sima henger eleg gyengusz a powereshez kepest also tartomanyban is nem csak felsoben. a 2T-nek meg a kipufogas az egyik fo tampontja....
Sziasztok az a kérdésem lenne hozzátok hogy szerintetek ez a henger jól e van megfúrva,itt látható róla leírás: http://www.vatera.hu/aprilia_r... ,ha elolvasnátok és megmondaná valaki,hogy rendbe van a henger azt megköszönném.
Sziasztok!
Ismét én
Találtam egy nagyonszép idézetet aki szeretné olvassa el...
Motoros szerelem
Volt egy fiú és volt egy lány,
szerették egymást, de igazán.
Együtt jártak már több mint egy éve,
boldogan sétáltak mindig kéz a kézbe.
Örültek egymásnak csak egymásért voltak,
amiért a szüleik eleinte szóltak,
de aztán beletörődtek,
hisz nem tudták egymástól eltiltani őket.
Hosszú országúton el s visszacikáztak,
ott csak ketten voltak egymásra vigyáztak,
Egyetlen kérése volt csak a fiúnak,
nálanélkül soha ne induljon útnak.
Két motoros útja soha el nem vált,
bánatuk, ha volt is az úton tovaszállt,
a látóhatár szélén ha két motoros megjelent,
ezt leírni nem lehet ezt érezni kell.
Fekete bőrkesztyű fekete szkafander
fekete bornadrág s nem egyszerű farmer,
fekete csizmában, nyakukban kendővel
szálltak versenybe a száguldó felhőkkel..
Ők is mint más szerelmesek
sokat veszekedtek,
de csak addig tartott
aztán kibékültek.
Ám egy napon minden másképp történt,
nem tartották be a jól bevált törvény,
távozás előtt a búcsú elmaradt,
s mindez egy álom egy félreértés miatt.
Hosszú napokig nem is látták egymást,
a szülők már azt hitték mindkettőnek, van más,
de őket kínozta egy titkos sejtelem,
az egymás iránt érzett még mindig forró szerelem.
Hihetetlen lassúsággal teltek el a hetek,
és még nem békéltek meg a megsebzett szívek,
mindkettő bánkódott mindkettő szenvedett,
kínosan teltek a napok éjjelek.
Egyre csak azon törték a fejüket
a békülés útja vajon melyik lehet.
Egy csillagtalan borús, éjszakán
elhatározásra jutott a lány,
tudta, hogy egyedül mit sem ér az élet,
s hogy barátjától bármikor bocsánatot kérhet.
Megszilárdult fejében a hirtelen gondolat
nem is töprengett oly sokat.
Hirtelen gyorsasággal be is öltözködött
szájára szokás szerint fekete kendőt kötött.
Barna hosszú haját most is fölcsavarta,
hogy lány volt a ruhába ki gondolta volna.
Eszébe sem jutott, hogy megvárja a reggelt
felrakta fejére a fekete szkafandert,
lenn az udvaron felült a motorra,
s csak akkor jutott eszébe amikor berúgta,
volt egy kérése régen a fiúnak,
„nálanélkül soha ne induljon útnak”.
Keze ekkor rátalált egy féltve őrzött képre
elővette megcsókolta s fölnézett az égre.
Érezte, ha most el nem indul szíve nyomában, meghasad,
hogy mi járt ekkor a fejében örökre titok marad.
Szemeiben ekkor már könnyek égtek még egyszer,
jól megnézte a képet, s visszatette a bőrkabát mögé.
Gázt adott ugratott s mire az utcájukból kiért
már csak a motorjának s az álmainak élt.
Egész úton ara gondol mi lesz, ha majd odaér,
több volt neki szerelme, mint koldusnak a friss kenyér.
Gondolatai már messze jártak,
csak nézte az utat, és nem vette észre,
hogy mindjárt odaér a felbontott részre.
Az utolsó pillanatban egy nagyot fékezett,
de a sebességtől oly gyorsan megválni nem lehet.
Utolsó percében is az járt a fejébe,
hogy nem nézhet többé a fiú szemébe,
meg sem ölelheti kezét nem foghatja
ezután már többé meg sem csókolhatja.
Fájdalmait leküzdve csendesen suttogott
a halál küszöbén a fiútól búcsúzott:
” Ne haragudj rám, hogy elmegyek,
de ígérem ezután is mindig veled, leszek,
légy boldog akkor én is az leszek,
ne feledd el azt, hogy csak téged szeretlek”
Egyetlen vércsík volt,
ami a szkafander alól a szájából kibuggyant,
s az arcán végigfutott.
Ott feküdt az úton fekete ruhában
a motor közelében a holdfény árnyékában.
Pontosan egy éve ennek az éjszakának
a fiú eleget tesz becsület szavának,
megfogadta ugyanis még ott zokogva,
hogy életében már csak egyszer ül motorra.
A megbeszélt időben megjött a négy haver
a fején ekkor már fenn volt a szkafander.
Lenn az udvaron felült a motorra,
gyászos tervét gyorsan újból átgondolta.
Gázt adott ugratott s mire az országútra kiért,
már csak a motorjának és az álmainak élt.
A temető ott volt az országút végén
a sír amit keresett a temető mélyén,
a sírhoz érve leroskadt eléje,
húsz szál piros rózsát tett a fejfa tövébe.
A szalagot eligazította
melyre nagy piros betűkkel az volt írva:
„NEM TUDOK ÉLNI NÉLKÜLED”.
A régi emlékek újra felkavarták,
a szívét nyugodni egy percig sem hagyták.
Visszament a motorhoz a jó öreg baráthoz,
de mintha szívét kötötte volna a fejfához.
Majd kis habozás után felült a motorra,
a barátai követték ott részvéttel sorba.
A hegyi szerpentin volt a tiszteletkör vége,
az állandó útvonal régi szép emléke.
A fiú arra gondolt mennyit motoroztak,
hosszú hónapokig mily boldogok voltak.
De ő itthagyta nincs többé,
s már nem érdekli semmi,
csak egyetlen gondolat ”utána menni”.
Könnyes szemekkel a kormányt markolta,
s cseppet sem figyelt a kijelölt útra.
Egy hatalmas kanyart egyenesen véve
nagyot ugratott a tátongó mélységbe.
Ekkor már este volt a csillagok ragyogtak,
lenn a mélységben a vén fák suttogtak.
Ott feküdt a fiú fekete ruhában
a motor közelében a vén fák árnyékában.
Hogy csöppent a hengerbe? Hogy-hogy nem égetett el mindent? :D
Egyébként nem szabad kisebb hőértékű gyertyát használni... én már rájöttem :D
Hogy vetted észre, hogy elcsöppent? Milyen gyertyát tettél most bele? Be merted indítani ez után is?
hat az tuti hogy nem tesz jot semminek ha szetfolyik az egesterben a gyertya.:S az ugye bekerult a hengerbe akkor...remelhetoleg nem okozott tul nagy kart. most milyen gyarzyat tettel bele?
aztan kerjuk majd a kepeket es infot rogton ha meglesz az uj vas. a tuareg is majdcsak uj gazdara talal...
Szerintetek az mennyire vész, ha rossz hőértékű gyertyával mentem, és egy kicsit belecsöppent a hengerbe, de még időben észrevettem, beindítottam másik gyertyával (ezúttal már jóval), és semmi hangja nincs, normálisan felpörög és megy.
a lenyeg hogy megusztad a dolgot akkor.
vmi fejlemeny a motorral?
utana meg mindjart itt a tavasz.
azert en is beroffentettem egy 5 percre hogy jarjon kicist es hogy halljam a hangjat ha mar menni nem mehetek vele
Én minden reggel "motorral" járok suliba.. :D (Suzuki Sepia ZZ) :D
Amíg nincs Pegaso, addig ezzel megyek A-bol B-be és B-ből A-ba.. :D Erre a célra ez is megfelel.. Csak elég hülyén nézek ki rajta a cross bukómmal xd
Hú de hideg volt... még 2 nadrágban, 3 kabátban is....
Jó volt menni egyet és egyben elraktam a motort téli álomra.
Mostmár megindult azért már a fórum....
Az AF1-es fórumban valaki azt írta, hogy nem kell power, mert nyomatékosabb az alsó tartományban, mint a 125-ös és a felső tartományban szinte ugyanaz a teljesítmény mint a 125-ös hengerrel.
Azt is hozzátette, hogy a 160-as leginkább utcára való.... (valami versenyző, rotax faragó gyerek írta ezt aki AF1-el pályázott/zik még.)
Saját véleményem: én nem tenném fel! 2 okból sem, tartósság (hajtókarcsapágyak), fogyasztás.
Aprilia Tuareg 50 (RV 3-4) eladó alkatrészek.
További alkatrészeket találsz az adatlapomon felsorolt motorokhoz és képeket is...
Vaterás termékeim.
Elérhetőségeim:
Tel: 0630-7255588
Email: honda4022@gmail.com
Zoli
Csak azt nem értem a 160-asokból miért hagyták ki a szelepet. A 180-as malossiban meg benne van.
Üdv
orozoli2002@yahoo.com
30-435-17-69
bővebben képekkel árakkal honlapomon:
bacsmotor pont 5mp pont eu
Ismét én
Találtam egy nagyonszép idézetet aki szeretné olvassa el...
Motoros szerelem
Volt egy fiú és volt egy lány,
szerették egymást, de igazán.
Együtt jártak már több mint egy éve,
boldogan sétáltak mindig kéz a kézbe.
Örültek egymásnak csak egymásért voltak,
amiért a szüleik eleinte szóltak,
de aztán beletörődtek,
hisz nem tudták egymástól eltiltani őket.
Hosszú országúton el s visszacikáztak,
ott csak ketten voltak egymásra vigyáztak,
Egyetlen kérése volt csak a fiúnak,
nálanélkül soha ne induljon útnak.
Két motoros útja soha el nem vált,
bánatuk, ha volt is az úton tovaszállt,
a látóhatár szélén ha két motoros megjelent,
ezt leírni nem lehet ezt érezni kell.
Fekete bőrkesztyű fekete szkafander
fekete bornadrág s nem egyszerű farmer,
fekete csizmában, nyakukban kendővel
szálltak versenybe a száguldó felhőkkel..
Ők is mint más szerelmesek
sokat veszekedtek,
de csak addig tartott
aztán kibékültek.
Ám egy napon minden másképp történt,
nem tartották be a jól bevált törvény,
távozás előtt a búcsú elmaradt,
s mindez egy álom egy félreértés miatt.
Hosszú napokig nem is látták egymást,
a szülők már azt hitték mindkettőnek, van más,
de őket kínozta egy titkos sejtelem,
az egymás iránt érzett még mindig forró szerelem.
Hihetetlen lassúsággal teltek el a hetek,
és még nem békéltek meg a megsebzett szívek,
mindkettő bánkódott mindkettő szenvedett,
kínosan teltek a napok éjjelek.
Egyre csak azon törték a fejüket
a békülés útja vajon melyik lehet.
Egy csillagtalan borús, éjszakán
elhatározásra jutott a lány,
tudta, hogy egyedül mit sem ér az élet,
s hogy barátjától bármikor bocsánatot kérhet.
Megszilárdult fejében a hirtelen gondolat
nem is töprengett oly sokat.
Hirtelen gyorsasággal be is öltözködött
szájára szokás szerint fekete kendőt kötött.
Barna hosszú haját most is fölcsavarta,
hogy lány volt a ruhába ki gondolta volna.
Eszébe sem jutott, hogy megvárja a reggelt
felrakta fejére a fekete szkafandert,
lenn az udvaron felült a motorra,
s csak akkor jutott eszébe amikor berúgta,
volt egy kérése régen a fiúnak,
„nálanélkül soha ne induljon útnak”.
Keze ekkor rátalált egy féltve őrzött képre
elővette megcsókolta s fölnézett az égre.
Érezte, ha most el nem indul szíve nyomában, meghasad,
hogy mi járt ekkor a fejében örökre titok marad.
Szemeiben ekkor már könnyek égtek még egyszer,
jól megnézte a képet, s visszatette a bőrkabát mögé.
Gázt adott ugratott s mire az utcájukból kiért
már csak a motorjának s az álmainak élt.
Egész úton ara gondol mi lesz, ha majd odaér,
több volt neki szerelme, mint koldusnak a friss kenyér.
Gondolatai már messze jártak,
csak nézte az utat, és nem vette észre,
hogy mindjárt odaér a felbontott részre.
Az utolsó pillanatban egy nagyot fékezett,
de a sebességtől oly gyorsan megválni nem lehet.
Utolsó percében is az járt a fejébe,
hogy nem nézhet többé a fiú szemébe,
meg sem ölelheti kezét nem foghatja
ezután már többé meg sem csókolhatja.
Fájdalmait leküzdve csendesen suttogott
a halál küszöbén a fiútól búcsúzott:
” Ne haragudj rám, hogy elmegyek,
de ígérem ezután is mindig veled, leszek,
légy boldog akkor én is az leszek,
ne feledd el azt, hogy csak téged szeretlek”
Egyetlen vércsík volt,
ami a szkafander alól a szájából kibuggyant,
s az arcán végigfutott.
Ott feküdt az úton fekete ruhában
a motor közelében a holdfény árnyékában.
Pontosan egy éve ennek az éjszakának
a fiú eleget tesz becsület szavának,
megfogadta ugyanis még ott zokogva,
hogy életében már csak egyszer ül motorra.
A megbeszélt időben megjött a négy haver
a fején ekkor már fenn volt a szkafander.
Lenn az udvaron felült a motorra,
gyászos tervét gyorsan újból átgondolta.
Gázt adott ugratott s mire az országútra kiért,
már csak a motorjának és az álmainak élt.
A temető ott volt az országút végén
a sír amit keresett a temető mélyén,
a sírhoz érve leroskadt eléje,
húsz szál piros rózsát tett a fejfa tövébe.
A szalagot eligazította
melyre nagy piros betűkkel az volt írva:
„NEM TUDOK ÉLNI NÉLKÜLED”.
A régi emlékek újra felkavarták,
a szívét nyugodni egy percig sem hagyták.
Visszament a motorhoz a jó öreg baráthoz,
de mintha szívét kötötte volna a fejfához.
Majd kis habozás után felült a motorra,
a barátai követték ott részvéttel sorba.
A hegyi szerpentin volt a tiszteletkör vége,
az állandó útvonal régi szép emléke.
A fiú arra gondolt mennyit motoroztak,
hosszú hónapokig mily boldogok voltak.
De ő itthagyta nincs többé,
s már nem érdekli semmi,
csak egyetlen gondolat ”utána menni”.
Könnyes szemekkel a kormányt markolta,
s cseppet sem figyelt a kijelölt útra.
Egy hatalmas kanyart egyenesen véve
nagyot ugratott a tátongó mélységbe.
Ekkor már este volt a csillagok ragyogtak,
lenn a mélységben a vén fák suttogtak.
Ott feküdt a fiú fekete ruhában
a motor közelében a vén fák árnyékában.