ismeros a helyzet eladasi teren. volt mar nekem is ilyen hogy kolteni kellett ra hogy el tudjam adni. en megcsinaltam es ugy sikerult eladni anno..egy gilera rx volt valamikor a multban... de az tuti hogy senki se fizeti ki a felujitast...en is azert koltottem ra hogy el tudjam adni...igy is annyiba jott ki kb mintha elment volna olcsobban hibasan...csak ugy nehez eladni..megcsinalva meg leg elvittek...
bar jelenleg barmilyen motort nehez eladni kp-ra...mindenki csak csereberelne....
hat majd kiderul milyen lesz a dunlop. holnap ha lesz idom viszem cserere lehet.
remelem sikrul eladni a vasat igy vagy ugy es megveheted a varva vart motort te is.
Hehh.. Eladni? :D Szerintem azt fogom csinálni, hogy valahogy összekaparom a pénzt a pegasora aztán szétbontom a Tuaregem. Majd egszer visszajön a pénz. Most ha ráköltök még 20-30 ezret akkor már nagyon nem éri meg eladni (200ért nem viszi el senki. Most ha valaki adna érte 170et akkor is 140-150 a "haszon"). Viszont akkor megint venni sem tudok motort.. Tehát most csak várok, tanulok és reménykedek, hogy lesz ösztöndíjam a köv félévben és hogy össze tudok hozni egy új motort :S :)
Még nem beszéltem senkivel akinek Dunlop lett volna a vasán de biztos h jó. Szépen néz ki :)
szia. akkor csak a szád éri huzat? Én városban mocizok csak néha lágy terep. Vszont a zárt bukónál idegesít, hogy ilyen időben nem lehet lélegezni, mert bepárásodik a plexi.
sziasztok
Érdeklődnék, hogy használ valaki cross/enduro sisakot? Érdekelne, hogy mennyi menetszél jut be a sisakba, ilyen időben mennyire hideg a sisak.
Amúgy úgy tudom, hogy 15 a gyári. Legalábbis nekem az volt rajta amikor vettem. (Most 14-es van rajta, mert nagyon sokat mentem 2 személlyel és erő kellett inkább mint sebesség)
Hát igen. Úgy kellene cserélni egyébként, hogy kompletten szettet venni. Hogy együtt kopjanak a fogaskerekek, különben ugyan úgy tönkre fog menni valamelyik. Mondjuk nekem sem volt pénzem cserélni a hátsót is amikor cseréltem az elsőt és nekem még jó mind a 2.
Hello!
ma megmérem a méreteket is meg ,hogy hány fog van rajta.
de sokan azt mondják,hogy egybe kéne cserélni a láncot meg a 2 fogaskereket.
az elég húzós lenne....
majd még írok ma,hogy milyen is a fogaskerék.
üdv
és köszi :)
Egyébként a láncot úgy lehet megfeszíteni, hogy a hátsó kerék tengelyét meglazítod és a hátsó villa végénél húzol az imbusz csavarokon. Ellenőrizni pedig a villa 2 oldalán tudod, hogy "ugyan azok a számok álljanak a résben"
Hello!
Megoldódott a "laza lánc" probléma... az első fogaskerék kuka (Y)
Nincs valakinek esetleg bontott? ami jó állapotú? ha van írjatok... plsss :D
am szerintem nem feltünő a 125-ös hogy em 50-es nekem senki se kételkedett eddig benne hoigy nem 50-es pedig 125-ös :D
üdv
Péter
Hello!
Köszönöm a tanácsokat.
meg is nézem és veszek bele vizet meg fagyállót.
Annyi lenne még a kérdésem,hogy hogyan lehet feszíteni a láncon?
Mer nekem ez elég laza....
Tegnap voltam motorozni és észrevettem,hogy amikor pörgetem és nyit a power olyan mintha kicsit megugrana a lánc.
Szerintem ez azér lehet mer eléggé laza a lánc.
üdv
Péter
50-50% ioncserelt viz es fagyallo kell bele elorias szerint is es gyakorlatilag is. igy nem is fagy be es a hovezetese is jobb mint sima vizzel. es a forraspont is magasabb lesz. ja es erdemes alu hutohoz valot venni, nem korrodal 5 evig garantaltan. igy ha nem ereszt nem is kell hozzanyulni evekig akar. :)
bar jelenleg barmilyen motort nehez eladni kp-ra...mindenki csak csereberelne....
hat majd kiderul milyen lesz a dunlop. holnap ha lesz idom viszem cserere lehet.
remelem sikrul eladni a vasat igy vagy ugy es megveheted a varva vart motort te is.