Az lehet... de így se motorozni, se eladni nem tudom.. tehát vagy megcsinálom jó pénzért és még nálam lesz egy darabig, vagy nem csináltatom meg és ott porosodik a garázsban...
hat majd kiderul mi lesz a gepbol tavaszra, de ki akarom pofozni teljesen addigra. van par aprosag amit at kene nezni, na meg a szokaos olaj, legszuro stb csereje ugye...
de van ra egy egesz telem ugye. neked is igy all a helyzet ha jol tippelek akkor. van ido szerelgetni sajnos a telen. bar az nem jo ha kell is ugye. de csak meglesz minden mikorra kell majd.
hat az tuti hogy zsakbamacska a bontott cucc, az uj az jo, de az ara is sajna. de ha egyszer teszel bele akkor az kizsolgal majd.
Na az jó.. legalább neked lesz 1 patent géped.. :D Amugy nekem nem "jó" kell hanem új.. mostmár nem játszok "jó" alkatrészekkel.. párszor már megszívtam ezzel sajnos.. :S
megkerdezem cimboram, o bontott pegasot anno es volt jo fotengelye. hatha megvan meg neki. nekem is volt amugy 3 is. de mind elkopott mar vagy 2 hete vittek az utsot kb... ha hamarabb mondod. :D
en epp ma ontottam szet felig a pegasot amit bontok. meg csinalgatom a sajatom. gumicsere jon lassan, kapcsolok csereje, stb... tavaszra polir legyen ugye. :)
Keresek új főtengelyt a motorba.. szerintetek honnan tudok pont ebbe a blokkba illőt szerezni? :D (rotax 123) A szerelő már megvan, hogy ki csinálja, csak be kell szereznem az alkatrészeket.. Főtengely, csapágy, csapszeg
Hi! Először is nézd át a biztosítékokat, aztán vezetékeket, aztán fogj egy multimétert és kezdj el méregetni én is azt hittem, hogy sz*r a feszszabályzóm, aztán mégsem és azóta is hibátlanul működik (kopkopkop)...
de ha fent is vannak a saruk, akkor is huzd le szerintem, kicsit csiszold meg a felületeket vagy tisztítsd meg valamivel... néha ennyi is segít az ilyen csatlakozásoknál..
leveszed az ullest, a tank hatuljan ott van egy kerek fem vmi... a tankra csavarozva..az a jeladonak a resze. azon van 2 saru. azokat nezd meg nincsenek e lecsuszva a helyukrol. ha nincs akkor a fejidom le. a vezetek masik vege megkeres a msuterfalnal es kimerni hogy nincs e megszakadva vmeik szal ami megy a muszerre. ha ezek se akkor nagyobb a baj es tobb a melo. :)
oké Zsolti Bocsi, rajta vagyok a témán csak még vennem kell multimétert vagy mi a vackot hogy megtudjam mérni a váltóáramot, utána majd jelentkezek, előre is köszi a segítségedet
eloszor is nezd meg hogy nem csuszott e le a saru az ules alatt a jeladorol. masodszor hogy egyeb helyen nem szakadt e meg a vezetek. ha nem akkor vagy a jelado vagy az ora nem jo. a jeladot ki tudod venni a tankbol es ugy tesztelni hogy kezzel mozgatva jelez e vmit majd az ora... vagy ramersz hogy mozgatva valtorik e az ellenallas a vezeteken. ha ezek jok akkor az ora a bunos. amit nem tudom tudsz e kulon cserelni a muszerfalban vagy kompletten kell az egeszet.
Hello!
Azt szeretném kérdezni tőletek.... remélem megtudjuk oldani a problémát :)
Hogy nekem vmiér nem mér az üzemanyag jelző óra.
Mi lehet a probléma? :S
elég rossz,hogy mindig nézegetni kell mennyi benzin van még benne...
üdv
Péter
Még mindig el vagyok akadva az összeszerelésnél.
Kellene nekem Aprilia tuareg rally 125 (ETX) mocihoz berugókar, és olcsón akár használt lánc és lánckerék szett.
Segítség !
feszabályzó lesz szerintem a gond! az szokott általába!
de ki tudod mérni egyzserüen
a tekercsböl jön fel 2 db sárga vagy kék kábel és azokbol darabonként váltoáramba minimim 20v-nak kell feljöni
de magas fordulaton akár 40-50v is feljöhez! az a sok volt megy a feszabályzóig az átalakitja egyenáramba és max 13,5-14v nak kell lenije! akkor jo a feszab! meg minden! ha van töltés de ilyen 12-13v az kevés mert világitásal nem megy anyi meg az önindito sokat levesz a aksibol!
ha kel nekem van feszabom! az ára 8e
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Hali! Segítséget szeretnék kérni a Tuaregen 125 nincsen töltés :((( tologatni kell, meg tudnátok mondani mi baja van? Előre is nagyon szépen köszönöm. Csabi
Tuareg Rally-ra lenne Gianelli rezóm eladó! Akit érdekel írjon.
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...