Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem mindenki melozik vagy keszul a sulira lassan vagy kitudja de elegge lepangtunk mostansag az teny.kene egy kis aktivitas megint
na mi ez a nagy pangás? :d
A sör mellé ha kész lesz a mocc és nézegetem a számlát h mi mennyibe került
akkor inkább sodorjunk egy vidámat---
Köszi szépen az infót Holnap felhívom, mert tényleg jó lenne tudni h mikori. Vendégem vagy 1 sörre
szia --amugy a vázon azthiszem hogy anyakán a tank és a kormány között a csapágyak körül vannak az adattok ...és ha megtaláltad akkor vagy ezt a számot vagy a blokk számot ha megmondod telefonon egy hivatalos aprilia kereskedőnek akkor kapásból megmondja az évjáratot köbcentit lóerőt---itt van az aprilia szerviz győr száma ezen megtudod kérdezni és semmibe sem kerül--
06 96 415 195 fontos minden infó mert ha alkatrész kell akkor csak ezután tudsz hozzá rendelni ha boltból akarsz-- ha meg kézalól veszel akkor pedig találomra dnak cuccot! eza te érdeked hívd fel őket és megmondják hogy mi van-- üdv
Ha kész lesz dobok fel pár képet minden képp, de még darabokban van és előző gazdája szeretett gányolni, úgyh még van rajta melóm, de október felé 1be lesz az egész remélem és akk lesz kép is. Remélem tombolni fog benne annyi ló h bent kelljen tartani őket a karámban
Ilyen tartó mint amiről beszéltek az RX-eken van elsősorban, a nagyobb igénybevétel miatt. De pegaso-kon és Rally-kon is előfordul. (vissza kell fogni a pacikat a vázba, mert még kiugranak a karámból. :D
Ha gyári fényezés van rajta, akkor nagyjábol ki lehet deríteni, hogy milyen évjárat. Dobj fel egy egész alakos képet, aztán valaki csak meg tudja mondani neked :) Mondjuk javarészt Windesek vagyunk. :)
Én is erre gondoltam hogy évjárat függő, de enyémnek nemtom még az évjáratát se, előző tulaj se tudta. Még csak azt se tudom hova lehet bele ütve a vázba vagy miből lehet kitalálni... 1. "nagy" motorom, vannak még hiányosságaim :)
volt 123asnal is ilyen befogatas. pegasoknal is igy van pl. de tuaregnel nagyon kevesbe tettek. ketlem hogy barmi jelentosege lenne amugy
evjarat fuggo hogy van e ott tartoful vagy sem. igazabol nincs jelentosege. ha nincs helye a vazon akkor nem volt gyarilag, ha van akkor volt csak levettek.
Köszi a választ! Igazad van sztem, csak a hengeren megvan a helye a membrán fölött a csavarnak, aztán abból gondoltam h kellhet rá. 123as Rotax a blokk, igen. Ezért utálok darabokba motort venni... de legalább én rakom össze
szia--
ez évjárat és blokk függő--
azthiszem hogy a rotax 123 as blokkhoz nincsen és ha volt 122 es tuareg blokk akkor azokhoz már raktak--nem fontos de jó ha van--
ha nincsen rajta gyárilag ---nyilván akkor azsem baj mert ha nincs helye hát akkor nincsen hova rögzítteni--
amugy is bölcsővázas a moci ezért alulról ugyis tartja blokkot--
Én ilyet még nem láttam. Ez is rotax 123 mint az enyém. Szerintem nem kell ez rá.
Szevasztok!
Vettem 2 hete 1 aprilia tuareg rally 125-öst darabokban, és olyan gondban vok h nemtom kell-e az enyémhez felső blokkmerevítő, ami a hengerhez és a vázhoz van csavarozva, mert nem látok a vázon semmi felfogatási pontot. Láttam már képen olyat is amin van, olyat is amin nincs... Későbbi évjáratoknál elhagyták ezt vagy valami 5let? Valaki tudna nekem segíteni? Előre is köszi
ismeros a helyzet sajnos.en is elszoszoltem a napot ma is.de leg haladt a motor is. durtam 1-2 lefogatot a spiralhoz is hogy ne dorzsolje a teleszkopot majd.vasarnap fel is lokom ra. :)
Hát nemártana, ha végre hüvösebb lenne az idő.
Nem mentem sajna, csinálgatok ezt azt, aztán erre már nem marad idő. :(
jaja.csak lehetne egy 10 fokkal huvosebb. :) te mentel azota a geppel?
tel.: 30/423-0674
AF1 Sintesi alkatrészek, kimaradt még a felsorolásból a hátsó féktartály csővel és konzollal együtt
FIGYELEM! AZ EGÉSZ EGYBEN 9.990 Ft a HÉTVÉGÉIG!


Komplett kábelköteg: 2000
Műszerfal(konzollal): 3000
Önindítórelé: 700
Hűtőrendszer(hűtő+csövek+tartály): 4000
Markolat(jobb) elektronikával, gáz és olajpumpabovdenekkel: 3000
Bal kormánycsutka(elektronikával, kuplungkarral): 2500
Kuplungkar: 1500
Első fékrendszer(jó betétek, fékcső, kivéve fékkar): 2500
Benzincsap (vázra szerelhető): 1500
Ford. számmérő spirál: 1000
Kipufogórendszer (JOLLY MOTO dobbal): 4500
első teló(hidakkal, tengellyel): 5500
légszűrőház(köztes csővel, szivaccsal): 1500
láncvédő műanyag: 1000
légbevezető(DAB): 500
oldalsztender: 1500
olajtartály(elektronikával, csövekkel): 1000
rendszámtartó: 500
akksitartó: 500
első lánckerék takaró: 500
Akkor minden happy. :D
Nagyon tetszetős a "kicsike".
leteszteltem az emelot. meg se kottyan neki a moci. leengedtem a telokat is, meg levettem a matricat a teloszarakrol, kis kromtisztitas es csillog villog, csak nem talaltam sehol a kromtisztito pasztam.
hat nem bannam iden se ha olyan tel lenne hogy motorozni lehetne. :D