minden sebességben csinálja?
Ha igen akkor, mint már beszéltünk róla múltkor, kellenének bele új vagy erősebb rugók.
A lamellák milyenek, kopottak?
Meg kellene próbálni egy-egy alátétet berakni a rugók alá...
nem erőtlenkedik, hanem olyan, mintha kiemelne megint a kuplung.. felpörög a motor 6000 felett. Húz még valamit utánna is, tehát nem kezd el lassulni a motor, de ahhoz képest amit kellene neki, ahhoz képest semmi.. főleg h ugye 6,5-7körül kapcsol a power.. na abból semmit nem érzek.. csak elpörög.
A múltkori időpont, példa volt azthiszem július 18-19.-e volt.
Attila tegnap írta nem jó neki megvan a beosztása, hát nem tudom. Többieknek is kellene valami ötletet bedobni, mert nem tudom kinek mikor jó. És ha lenne már egy időpont akkor az ember a többi dolgát is hozzá tudná igazítani....
6000 felett elerőtlenedik, mindegyik sebességben? Üzemanyag szegény lessz vagy hogy viselkedik. Esetleg próbáld meg ilyenkor ráhúzni a szivatót.
A szívómembránnál nem tud falsot szívni?
Én is mondtam, hogy ha meg lenne az időpont és épp olyan állapotban van a Picim, akkor biztos ott leszek :D
De már megint bszakszik a kuplungom -_-'
Megint elkezdte azt csinálni, hogy 6000 után felpörög a motor és szinte nem húz semmit. Nemrég már abbahagyta nagyjából.. Kezd felhúzni, hogy nem tudom, hogy mi a baja... Ezt a legutóbbi szimering csere óta csinálja.. Mit lehetett ennyire elállítani, hogy ezt produkálja? :S
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni! Tuareg rally 50-hez milyen felnik kellenek?Értem ezalatt hogy tengelyszélesség,tengelyátmérő meg ilyesmik.Illetve valami helyet nem tudtok ahol lehet beszerezni?Köszönöm szépen!Szép napot!
A francba fordulatszám mérő bóvden szakadás .
Meg mostanság elkezdett kicsit érdekesen viselkedni, kicsit sportosabb vezetés után nuku alapjárat és fordulaton kellett tartani különben leáll. De végül csak a karbiban lévő szűrőt kellet kitakarítani mert "lapátolni" lehetett a koszt belőle.
Rónám, ha lenne időm.... Most is csak egy próbakör a kertek alatt és kész. Nem volt már kedvem bukót húzni meg ilyenek, ja meg jogsim sincs jelenleg, tehát motorozás felejtős....
Jó lenne valamit kitalálni a talival kapcsolatban, de nem jelentkezik senki sem aki eddig jelezte hogy jönne. :S
De mára egy kis jó is legyen, végeztem a műtéttel. (telófelújítás) :)
Vagyis inkább részleges....
Vettem ma új szimeringeket, olajat, délután meg szerelés.
Ég és föld lett a különbség, sokkal keményebb talán nagyon is terepre. Úton nem próbáltam, de oda szerintem jó lessz. (10W olaj)
Meg mostmár csillapít is amit eddig nem nagyon tett olaj hiányában.... volt benne vagy egy deci száranként....
Most fasza.
Aztageci, komoly.... Ez talán a legrosszabb elütési forma nem számítasz rá....
Tutkó min. a kormányba húzni a fejét.... rohadt annyát....
Nekem is sokszor elegem van, hogy megakarnak ölni az úton, ezért is! szeretek terepezni, nem az úton bóklászni. Az alsóbbrendű utak még elmennek, nyista forgalom, de a többi életveszély....
Na basszátok meg ma majdnem palacsinta lettem. 2sávós út megyek a belsőben kanyarodósáv balra sorolnák be erre a kanyarodósávban! megelőz egy hülye kurva. mondom kurvaanyját utánamentem ugattam neki de sztem fingja nem volt róla mi bajom, ha nem nő lett volna tuti elverem mint jégeső a libaszart
jah és 130 akarták beszámítani a tuareget egy kereskedésbe mondom
aaaa. dehogy is. egy oraja estem haza, egesz nap csiszoltam es gletteltem..holnap meg festek...1-2 het es koltozok aztan csinalni kell a hazat.. holnap megyek egy kort, de azt is csak ugy hogy mennem kell asszonykaval konyhabutort nezni. :)
jaja, en is probaltam af1 kerekeket a tuaregbe. az eleje siman paszol, csak egy persely kell. a hatulja viszint el van tolodva ahogy mondtam. nekem is el volt. de nekem csak ideiglenesen volt benne probara ugye es addig megoldottam egy maszek csukloval. de ha fixre akarod akkor at kell heggeszteni a villat meg ilyesmik..... ha leg beletette volna ez a jomadar is mind2 kereket. :D
bontodik a motorm! még elégé sok minden van!
idomgarnituráim is vannak blokko gumik elktronima stb.
A MOTOR PAPIRJAI IS ELADÓAK! FORGALOMBA VAN 11KW-OS PAPIROKAL!
MSN:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
"Szó sincs gányolásról, minden a helyén van, igényes munka, egy nyomon fut, nem húz semerre, nem volt balesetes, nincs elgörbülve stbstb".... azert megneznem hogy hozta ossze a kozpontinak a csuklojat, mivel a pegaso es az af1 nagyon nem passzol siman...el van tolodva aszem jobbra az af1 villan a csuklo befogo a pega vazhoz kepest.kb 2-3 centivel... vagyis a pegaban kozepen van a kozponti pont, af1ben pedig el van tolva jobbra, a fellengokaros villa miatt....
Ha igen akkor, mint már beszéltünk róla múltkor, kellenének bele új vagy erősebb rugók.
A lamellák milyenek, kopottak?
Meg kellene próbálni egy-egy alátétet berakni a rugók alá...
Attila tegnap írta nem jó neki megvan a beosztása, hát nem tudom. Többieknek is kellene valami ötletet bedobni, mert nem tudom kinek mikor jó. És ha lenne már egy időpont akkor az ember a többi dolgát is hozzá tudná igazítani....
6000 felett elerőtlenedik, mindegyik sebességben? Üzemanyag szegény lessz vagy hogy viselkedik. Esetleg próbáld meg ilyenkor ráhúzni a szivatót.
A szívómembránnál nem tud falsot szívni?
De már megint bszakszik a kuplungom -_-'
Megint elkezdte azt csinálni, hogy 6000 után felpörög a motor és szinte nem húz semmit. Nemrég már abbahagyta nagyjából.. Kezd felhúzni, hogy nem tudom, hogy mi a baja... Ezt a legutóbbi szimering csere óta csinálja.. Mit lehetett ennyire elállítani, hogy ezt produkálja? :S
facebook-on kéne csinálni Aprilia Tuareg Hungarian club-ot
Meg mostanság elkezdett kicsit érdekesen viselkedni, kicsit sportosabb vezetés után nuku alapjárat és fordulaton kellett tartani különben leáll. De végül csak a karbiban lévő szűrőt kellet kitakarítani mert "lapátolni" lehetett a koszt belőle.
Rónám, ha lenne időm.... Most is csak egy próbakör a kertek alatt és kész. Nem volt már kedvem bukót húzni meg ilyenek, ja meg jogsim sincs jelenleg, tehát motorozás felejtős....
Jó lenne valamit kitalálni a talival kapcsolatban, de nem jelentkezik senki sem aki eddig jelezte hogy jönne. :S
Vagyis inkább részleges....
Vettem ma új szimeringeket, olajat, délután meg szerelés.
Ég és föld lett a különbség, sokkal keményebb talán nagyon is terepre. Úton nem próbáltam, de oda szerintem jó lessz. (10W olaj)
Meg mostmár csillapít is amit eddig nem nagyon tett olaj hiányában.... volt benne vagy egy deci száranként....
Most fasza.
Remélem legalább helyettem is rovod a kilómétereket, megvan a júli beo a talira de két hétig minimum sztorno a részemről.
Tutkó min. a kormányba húzni a fejét.... rohadt annyát....
Nekem is sokszor elegem van, hogy megakarnak ölni az úton, ezért is! szeretek terepezni, nem az úton bóklászni. Az alsóbbrendű utak még elmennek, nyista forgalom, de a többi életveszély....
jah és 130 akarták beszámítani a tuareget egy kereskedésbe mondom
de leg nem fogy a benzin addig is
Én ilyet nem tennék egyikkel sem.... ez gyalázás.
Mentél ma?
Én tegnap este egyet mentem így, hogy le van véve a fejidom és csak a tank van elöl. De furcsa így...
idomgarnituráim is vannak blokko gumik elktronima stb.
A MOTOR PAPIRJAI IS ELADÓAK! FORGALOMBA VAN 11KW-OS PAPIROKAL!
MSN:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Te is csináltál hasonlót SM-et, tuaregből, (videód). A Tuareg vázhoz passzolt a féllengőkar, vagy ott is megvolt az az eltolás?