na azert. en is igy tudtam. :) hogy mindnek teljesulni kell. csak hogy irta NemesG. hogy teljesitmeny alapjan nem vezethetne os se de mivel csak 125 igy igen... de igy ugye nem is vezethetne A1-el. bar nem tom milyen jogsi is van. :D
Evvel az adattal nem tudok szolgálni.
Pedig végignyálaztam a szerelési könyvet, de nincs benne egyetlen szimering méret sem.... érdekes.
Régiek közül nincs meg egyse? bár ha lenne nem kérdezted volna....
Próbálkoznék én.. holnap megyk fvárra ott elvileg tudnék venni csak sűrgősen kellene a méret h addig ne kelljen szétkapni... Nem tudja valaki akinek van szétszedett blokkja? sűrgős lenne. :S
A tiedet tudtam milyen mert pár napja beszéltünk róla. :D
A te hosszászólásod alatti embertől kérdeztem, de semmi gond hogy válaszoltál. :D
Mint már mondtam, hónapokig kerestem énis.... A tuaregek berugókarja egyforma mind, meg az RX-é is stimmel, mert blokk ua.
Nincs önindítód? Tuaregeden gyárilag volt.....
Mivan a motoroddal, eszi a szimeringet.... :D
Tegyél bele Viton alapanyagút, vagy próbáld meg forgásirányossal. De lehet a legolcsóbb hitvány szimeringel lessz jó. :DD
Az adatlapomnál látható,de ugyan az mint a tiéd,125 Wind.
Most vettem bele egy másik blokkot,csak a kedves eladó elfelejtette mondani hogy nincs hozzá berúgókar.Rotax 127,de ha jól tudom akkor a 123-as is stimmel ide.
wind 125 azt hiszem 90-es.
nem az enyém.. az egyik rokonomé.. csak ő nem foglalkozott vele.
itt-ott rossz csatlakozó.. megszakadt kábel.. cserés akksi.. gyári fékolaj.. mesélte hogy ment vele terepen egyszercsak hatástalanná vált az első fék.. néha meg a hátsó. új fékolaj került bele 5.1-es ez a hiba nem jelentkezett újra. aztán a fémszál kilógott a hátsó gumiból.. megszakadt spirálok.. törött csiga.
olajból meg Agip Racinget tett bele valami 4000Ft/l áron.
tulajdonképpen már csak ez a probléma van vele. előgyújtást nem tudom megnézni.. idő amíg szerzek lehúzót a lendkerékhez.
de azert elegge meggatyazhatnak akkor ha papiron nem vezetheted...akkor az ugye jogsi nelkuli vezetes.....:S
Pedig végignyálaztam a szerelési könyvet, de nincs benne egyetlen szimering méret sem.... érdekes.
Régiek közül nincs meg egyse? bár ha lenne nem kérdezted volna....
Majd számolj be mire jutottál....
A te hosszászólásod alatti embertől kérdeztem, de semmi gond hogy válaszoltál. :D
Mint már mondtam, hónapokig kerestem énis.... A tuaregek berugókarja egyforma mind, meg az RX-é is stimmel, mert blokk ua.
Nincs önindítód? Tuaregeden gyárilag volt.....
majd jelentkezem.. mivel volt a baj.. másnak lehet jóljön majd az infó.
Tegyél bele Viton alapanyagút, vagy próbáld meg forgásirányossal. De lehet a legolcsóbb hitvány szimeringel lessz jó. :DD
Most vettem bele egy másik blokkot,csak a kedves eladó elfelejtette mondani hogy nincs hozzá berúgókar.Rotax 127,de ha jól tudom akkor a 123-as is stimmel ide.
Majd csak összeáll, de szerintem el van kopva. A gyújtást ennyire nem lehet elrakni...
nem az enyém.. az egyik rokonomé.. csak ő nem foglalkozott vele.
itt-ott rossz csatlakozó.. megszakadt kábel.. cserés akksi.. gyári fékolaj.. mesélte hogy ment vele terepen egyszercsak hatástalanná vált az első fék.. néha meg a hátsó. új fékolaj került bele 5.1-es ez a hiba nem jelentkezett újra. aztán a fémszál kilógott a hátsó gumiból.. megszakadt spirálok.. törött csiga.
olajból meg Agip Racinget tett bele valami 4000Ft/l áron.
tulajdonképpen már csak ez a probléma van vele. előgyújtást nem tudom megnézni.. idő amíg szerzek lehúzót a lendkerékhez.
Berúgókart keresek,de nagyon. Köszönöm!
karbi szerintem jó, itt avval a 6-os kompresszióval lessz gond.... Nálam többet látott emberek aztmondták 8-ig jó.