Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kötty azlesz
Most esik mekkora marha vagyok.. nyitott áramkörnél télleg hiába vártam szikrát... Főfuvi 120 súber legszegényebben kompresszió 6 körül. Alacsony kompresszió is okozhatja?
nekem 15/41.
6100-6200-nál 90 Km/h, 6800-6900-nál 100 Km/h.
De nekem 130/80-as a gumim, amit nem tudok hogy kerülete nagyobb-e mint a 120/90-esnek.
Előre tegyél egy 15-ös lánckereket. :D
jaja, eddig még nem maradtam ott sehol. :D
Hát vazze, ha a gyertyát nem testeled le mikor kivetted és néznéd a szikrát soha az életben nem fog neked szikrázni.
A gyújtásnál meg ilyen nincs hogy 8000-ig van szikra aztán nincs. Vagy van, vagy egyáltaáln nincs szikra. Kérdés az előgyújtás mennyi....

Főfúvóka mekkora, súbertű hol áll, kompresszió milyen?
Nektek milyen áttétel van fent? nekem 13-41 gondolkodom rajta hogy jó lenne kicsit megpiszkálni, mert most 6.ba 6000es fordulaton megy 80al. úgy lenne az igazi ha ugyanezen a fordulaton menni olyan 90-95öt. kérdés hogy mennyivel kéne módosítani az áttételt
Persze! 1x-2x már elkapott, ebből 1x elég gázos voltam... (perötven, sejogsi)
Nagyon jó fej volt...ez még régen történt
Ismered szerintem, nem?
Aki meg ért a motorokhoz, az meg gondolom mellette még motoros is. Tehát azért nem köt beléd :D:D:D
Ide is a móriak járnak, meg a Cash, a Cash még elnéző, de ért a motorokhoz...nagyon... Amúgy móri ő is
Téged hányszor állítottak meg tuareggel? Fogadjunk h 1x sem.
nem lehet
Igen... Elvileg így van, de mivel ez egy régi motor és akkor még mások voltak a szabályok, ezt gondolom el lehet nézni. Nálam is néha belekötöttek, de szerencsére 2 rendőr van mindig és a másik azt mondja, hogy "sz*rd már le." :D Soha nem volt belőle gond. Általában csak azt tartattják be, hogy 125.
Tehát simán lehet vezetni A1-es jogsival
Hehe...ez jó :)
Akkor Akorl jogsival meg már mindent vezethetsz, mert nincs köbcenti kikötés?...
Mindennek egyszerre kell teljesülnie.
A1 = max125cc, max11kW, meg valami súly/lóerő arány, de azt ezekkel a paraméterekkel be fogják tartani.
Ha erősebb mint 11kW vagy nagyobb mint 125cc, akkor nem vezetheted.
na ez mar vmi. :) mondhatnal par szot a geprol. mostmar hasznalod egy ideje. milyen vele hoszabb tavon menni? mennyi a kenyelmes utazo amit visz? meg 1-2 tipp. :D megy az agyalas a 350esen nagyon ha visszanezed az elmult hetek forgalmat. :) es neked ugye mar van tapasztalatod vele azert. :) oszd meg velunk.
az a lenyeg hogy nem hagy cserben sehol a gep. :) te is megadod neki ami kell es ezt meg is halalja a moci. :)
Van hogyha érdekel keress meg adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz!
ÜDv
rotax 127 komplett gyujtas erdekelne.. van valakinek elado?
Nagyon szép ez a gép :):):) De ez nem a gyári cső rajta? nem úgy volt h lecserélted? Még kép is volt.. :D
ja igen.. majd elfelejtettem
power szépen beállítva.. mágnes rendesen behúz
kipufogó kiégetve.. gyertyakábelen nem tudtam érdemben ellenállást mérni.. simán folyik rajta az áram.
nem tudom mennyit számít.. másik akksival is próbálkoztam.. nem segített.
továbbra is várom hozzáértők segítségét.
nem jutok 1ről a 2re a tuaregemmel kapcsolatban...
nem forog el 7500-8000 fölé.. mentem fél percet 8000-s fordulaton levágtam off-ba a kapcsolót.. a gyertyakép gyönyörü barna.
ha visszaváltok 8000-s fordulat fölé akkor szépen visszaesik a fordulat.. mintha nem kapna szikrát egészen 8000ig.. 8000-ren nem dadog vagy kínlódik.. hanem egyenletesen beáll a fordulat és nem megy feljebb akár körbe is tekergethetem a gázkart
a gyertyát ha kiveszem és ráindítózok nincsen szikra csak ha a blokkhoz vagy a vázhoz közel viszem fél centire. br9-es gyertyáról beszélünk. na ezután belepróbáltam br10-t semmi nem változott. új gyertyával még nem tudtam megnézni mit változik.
hol keresgéljek.. mi lehet a probléma?
ajóéletbe -

Kell egy ilyen. :D
Hát járt már érdekes helyeken, meg szituációkban. :)
Pénteken Csákvár Agip kúton pihi
jaja, az a lenyeg hogy nem rozsdas. az hogy nem hofeher mar 20 ev utan.... na meg hat tenyleg nem egy szobakerok...hasznalva vannak leg latszik. :)