Most esik mekkora marha vagyok.. nyitott áramkörnél télleg hiába vártam szikrát... Főfuvi 120 súber legszegényebben kompresszió 6 körül. Alacsony kompresszió is okozhatja?
nekem 15/41.
6100-6200-nál 90 Km/h, 6800-6900-nál 100 Km/h.
De nekem 130/80-as a gumim, amit nem tudok hogy kerülete nagyobb-e mint a 120/90-esnek.
Előre tegyél egy 15-ös lánckereket. :D
Hát vazze, ha a gyertyát nem testeled le mikor kivetted és néznéd a szikrát soha az életben nem fog neked szikrázni.
A gyújtásnál meg ilyen nincs hogy 8000-ig van szikra aztán nincs. Vagy van, vagy egyáltaáln nincs szikra. Kérdés az előgyújtás mennyi....
Főfúvóka mekkora, súbertű hol áll, kompresszió milyen?
Nektek milyen áttétel van fent? nekem 13-41 gondolkodom rajta hogy jó lenne kicsit megpiszkálni, mert most 6.ba 6000es fordulaton megy 80al. úgy lenne az igazi ha ugyanezen a fordulaton menni olyan 90-95öt. kérdés hogy mennyivel kéne módosítani az áttételt
Igen... Elvileg így van, de mivel ez egy régi motor és akkor még mások voltak a szabályok, ezt gondolom el lehet nézni. Nálam is néha belekötöttek, de szerencsére 2 rendőr van mindig és a másik azt mondja, hogy "sz*rd már le." :D Soha nem volt belőle gond. Általában csak azt tartattják be, hogy 125.
Tehát simán lehet vezetni A1-es jogsival
Hehe...ez jó :)
Akkor Akorl jogsival meg már mindent vezethetsz, mert nincs köbcenti kikötés?...
Mindennek egyszerre kell teljesülnie.
A1 = max125cc, max11kW, meg valami súly/lóerő arány, de azt ezekkel a paraméterekkel be fogják tartani.
Ha erősebb mint 11kW vagy nagyobb mint 125cc, akkor nem vezetheted.
na ez mar vmi. :) mondhatnal par szot a geprol. mostmar hasznalod egy ideje. milyen vele hoszabb tavon menni? mennyi a kenyelmes utazo amit visz? meg 1-2 tipp. :D megy az agyalas a 350esen nagyon ha visszanezed az elmult hetek forgalmat. :) es neked ugye mar van tapasztalatod vele azert. :) oszd meg velunk.
ja igen.. majd elfelejtettem
power szépen beállítva.. mágnes rendesen behúz
kipufogó kiégetve.. gyertyakábelen nem tudtam érdemben ellenállást mérni.. simán folyik rajta az áram.
nem tudom mennyit számít.. másik akksival is próbálkoztam.. nem segített.
továbbra is várom hozzáértők segítségét.
nem jutok 1ről a 2re a tuaregemmel kapcsolatban...
nem forog el 7500-8000 fölé.. mentem fél percet 8000-s fordulaton levágtam off-ba a kapcsolót.. a gyertyakép gyönyörü barna.
ha visszaváltok 8000-s fordulat fölé akkor szépen visszaesik a fordulat.. mintha nem kapna szikrát egészen 8000ig.. 8000-ren nem dadog vagy kínlódik.. hanem egyenletesen beáll a fordulat és nem megy feljebb akár körbe is tekergethetem a gázkart
a gyertyát ha kiveszem és ráindítózok nincsen szikra csak ha a blokkhoz vagy a vázhoz közel viszem fél centire. br9-es gyertyáról beszélünk. na ezután belepróbáltam br10-t semmi nem változott. új gyertyával még nem tudtam megnézni mit változik.
hol keresgéljek.. mi lehet a probléma?
6100-6200-nál 90 Km/h, 6800-6900-nál 100 Km/h.
De nekem 130/80-as a gumim, amit nem tudok hogy kerülete nagyobb-e mint a 120/90-esnek.
Előre tegyél egy 15-ös lánckereket. :D
A gyújtásnál meg ilyen nincs hogy 8000-ig van szikra aztán nincs. Vagy van, vagy egyáltaáln nincs szikra. Kérdés az előgyújtás mennyi....
Főfúvóka mekkora, súbertű hol áll, kompresszió milyen?
Nagyon jó fej volt...ez még régen történt
Ismered szerintem, nem?
Tehát simán lehet vezetni A1-es jogsival
Akkor Akorl jogsival meg már mindent vezethetsz, mert nincs köbcenti kikötés?...
Mindennek egyszerre kell teljesülnie.
A1 = max125cc, max11kW, meg valami súly/lóerő arány, de azt ezekkel a paraméterekkel be fogják tartani.
Ha erősebb mint 11kW vagy nagyobb mint 125cc, akkor nem vezetheted.
ÜDv
power szépen beállítva.. mágnes rendesen behúz
kipufogó kiégetve.. gyertyakábelen nem tudtam érdemben ellenállást mérni.. simán folyik rajta az áram.
nem tudom mennyit számít.. másik akksival is próbálkoztam.. nem segített.
továbbra is várom hozzáértők segítségét.
nem forog el 7500-8000 fölé.. mentem fél percet 8000-s fordulaton levágtam off-ba a kapcsolót.. a gyertyakép gyönyörü barna.
ha visszaváltok 8000-s fordulat fölé akkor szépen visszaesik a fordulat.. mintha nem kapna szikrát egészen 8000ig.. 8000-ren nem dadog vagy kínlódik.. hanem egyenletesen beáll a fordulat és nem megy feljebb akár körbe is tekergethetem a gázkart
a gyertyát ha kiveszem és ráindítózok nincsen szikra csak ha a blokkhoz vagy a vázhoz közel viszem fél centire. br9-es gyertyáról beszélünk. na ezután belepróbáltam br10-t semmi nem változott. új gyertyával még nem tudtam megnézni mit változik.
hol keresgéljek.. mi lehet a probléma?
Kell egy ilyen. :D