hat ha huzod a kart akkor a csavar magaban semerre ne mozogjon. a komplett kiemelonek kell kimozdulni. :)
de latszolagosan befele mozdul a csavar, mivel arra tolja a lemellakat hogy oldjanak....
hat nem a legkonnyebb amugy eladi a gepet az tuti. nem is tul nagy kereslet van papiros 125osre...ugye sokan inkabb mennek 125/50el...... :S de csak meglesz a gazdaja majd. amugy ha rendbe van tenyleg mindene, marpedig a kepek ezt tukrozik akkor nem sok amit kersz erte.
foleg hogy papir nelkul kernek erte majdnem ennyit amugy.....
ha eladom en is 200 korul adom...alatta nemigen....
lehet hogy veszel 150ert is ugye...de az altalaban olyan is.... en is vettem mar pont olyat festesut mint a tied papir nelkul 90be... de volt is maszekolas rajta elhiheted. :D
jaja, csak lez lassan egy jo 4T is majd a haznal...
nekem eleg volt ezzel a pasztaval korbekenni amit beszeltunk a multkor.nekem nem razza le. de ugye nekem jobban razhat a blokk, lehet azert razza ki. teflonszalaggal tudod meg esetleg korbetekerni es ugy fel a kipu.az nem eg el ugye es tomit is, es azt nem razna ki talan. vagy cserelni a kipucsonkot.lehet meg van kopva mar vhogy. vagy nem lehet hogy forditva tetted fel? :D elm szimetrikus nem? bar sose neztem pedig vettem mar le parat. :D
Már csak ez a pár apróságom van eladó, hamar kifogyott a többi :
Kompatibilisek ROtax 123 blokkos : RX125,Tuareg125,Pegaso125,Tuareg Rally 125
- Rotax 123-as közép és jobboldali dekni 1900/db
- Komplett első fékrendszer: Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni, fékbetétek kopottak benne. 4900
- Rotax 123-as komplett kuplung! 5800
- Rotax 123, Váltótengely+váltókar+váltódob+tengelyrugók= 2000
segítsetek legyetek szívesek a 123 rotax blokkba a kuplung állító csavarnak befele vagy kifele kell mozogni a húzom a kuplung kart ?
előre is köszi
Üdv Péter
itt van például ez is. papír nélkül adja 195ért, annyi hogy azt írja új dugó meg stb, de azt is vagy elhiszem vagy nem. és már vagy 10xer át volt festve és még szarul is néz ki. csak felbosszantom magam basszameg
én nem tudom mi a szar van most de nem tudom eladni ezt a motort pedig szerintem nem is hirdetem drágán és ez néz ki messze a legjobban a hirdetések közül
A dob és a rezó között nekem is bevált a piros paszta, de itt a hengernél 2 gázfröccs után lelökte mint a ....rt. Pedig előtte lemostam benzinnel és hagytam egy napig száradni.... + a rugóim is kurva erősek....
akkor mind1.
Látom hirdeted bontásra, akkor minek a berugókar? :D
Ha tényleg bontod, akkor érdeklődésképpen kérdezem a kipufogó dobért meg a kuplungkar konzolért mi pénzt kérsz?
Nekem bevált ott is a pirosz paszta, mert az 300 fokig jó... Plusz bikaerős rugók vannak odarakva, és így egyáltalán nem ereszt, pedig régebben nekem még a gatyám is tiszta olaj lett motorozás után... Most a kipufogódob összerakásánál is olyat raktunk oda, és hibátlan..
Üdv!
Az nehéz ügy énis hónapokig kerestem.....
Látom neked is, olyan tuareged van mint nekem. A hengernél kifúj neked a kipufogógáz, szépen összeolajozva a blokkot? Ha van rá valami jó ötleted mivel lehetne letömíteni faszán akkor légyszives írjál valamit. (csak ne kipufogó cementet, mert az nem jó oda. meg ne "piros" pasztát mert az se jó oda.) :D
Terv, még csak terv minden....
Addig is a jelenlegit kell szeretni, javítani stb.-stb.....
Mondtam, ha lassúnak találnád akár a 600-as Tuareget, vagy a 650-es Pegasot akkor áttétel módosítás a megoldás. Még jó, hogy lehet többféle lánckereket kapni....
Énis is már feljebb lépnék a szamár létrán elég gyorsan, ha tehetném.... már holnap hoznám a nagy tuareget, pegasot, africa twint..... vagy bármit csak "nagy dög" legyen.
Én is kb ezekért venném a 4t-t :D csak ugye jó lett volna azért egy kis sebesség.. Én sem arra gondoltam, hogy száguldozok vele, hanem csak kicsit gyorsabb mint a jelenlegi... :D egy 100-as utazóval én is megelégednék. De mind1.. Lehet, hogy én is belevágok a 600-as Tuaregbe.. Aztán majd pár év mulva lesz belőle Pegaso.. Már nem bírok várni 1-2 évet 2t-vel :D
Az fasza... én múlt hétvégén csákányoltam végig.... holnap, holnapután is ez vár valószínü... :S
Én a nyomaték, a hang, és a nincs olaj a hengernél a kipufogó csatlakozásánál című jelenség miatt vennék 4T-t.
Na jó komolyra fordítva a szót, nincs valami ötleted erre a kúpos tömítésre? Gondoltam arra is, hogy a kúpot a hengeren befuttatni rézzel aztán leszedni esztergával egy-két tizeddel erősebbre. Vagy fémragasztóval körbekenni és ugyanez az esztergás módszer....
Valakinek van valami jó ötlete szivesen fogadom!
en ma reggel ota burkolok, es meg van hatra vagy 2 negyzetmeter... :S na meg meleg van, sor van, nincs ma mar motorozas.
na de majd holnap.
nekem is eleg amugy tokeletesen a 90es utazo... ha kell megy gyorsabban is csak jobban kell porgetni kicsit... en csak a nyomatek miatt vennek 4T-t...
Ma is voltam vezetni, aztán motorral mentem egy 64 km-es karikát, szépen 75-80-al. Én se sietek....
A franc egye meg már azt a kipufogó kúpos tömítéses jóannyát.... kirázkodott a cement a rezgéstől (amit nem bír ugye) és szépen megint leolajozta a blokkot elölről.... már nem tudom mit kellene vele csinálni. Dugócsere előtt zárt faszán kencefincék nélkül teljesen száraz volt, mostmeg megint elkezde....
jaja, ezek nem arra vannak belove hogy 130as utazoval menj.... :D hanem hogy elmenjen mindenutt es kivigyen minden ganebol ha kell. es megis lehessen azert haladni is vele. ami nekem pont megfelelo.en nem sietek sose sehova. :)
de latszolagosan befele mozdul a csavar, mivel arra tolja a lemellakat hogy oldjanak....