Könyv szerint SAE 30-as viszkozitási osztályú olaj kell bele.
10W-40-es mezei motorolaj megteszi. De nem teszkós! (Nekem Castrol van benne.)
Nem kell ebbe 80W-90-es hajtóműolaj, nem traktor, vagy kamion váltó ez. Tizedannyi terhelése sincs a fogak közötti olajfilmnek. Plussz még az olajfürdős kuplung se szereti.
Csak kiegészítettem a dolgokat, remélem nem baj. :DDD
Hali!
Valaki tudna segíteni a gondomon?Ami a következő lenne: a Tuaregem 125 ccmes poweres 2t, és mielőtt a power szelep bele szólna a dolgokba leakar fulladni és nem megy rendesen.Szerintetek ez most előgyújtás hiba vagy benzin ellátási hiba vagy valahol máshol van a gondok forrása?
Egyébként eladnám ha valakit érdekel.Több infót tudok küldeni ha rám ísz.Előre is köszönöm a választ.
Üdv mindenkinek: Gaborski
a szamabol itelve az vmi hajtomuolaj lesz.... nekem 10w40-es 4T motorolaj van benne es tokeletes. tobb embert tudok akinek ilyen van benne es jo. na mondjuk nem art vmi normalis markat tenni bele ebbol is. hajtomuolajat nekem nem ajanlottak bele anno....
az uj bowden lehet rovidebb, vagy pont nyultabb, az is okozhat gubancot, probald meg a spanolon allitani, ha nem megy akkor lennt az elofeszitocsavaron allits, de csak nagyon kicsiket es probalgatni kell. nekem volt hogy rament egy fel napom mire be tudtam loni lamellacserenel.es meg kesobb utan kellett allitani kicsit.
80W90 olaj van benne zsír új rendesen nivoig töltve ! mielőtt szétszedtem hogy a bowdent kicseréljem akkor még jó volt utána össze raktam és azóta nem jó
a vegdobban levo gyapottol lesz halk a kipuff es az fogja meg az olajos szutykot is vmilyen szinten. de a fo celja a hangtompitas. ha kiveszed akkor sokkal hangosabb lesz az egesz.
hat jah, akkor derul ki ha megnezi az ember szemelyesen. de ahoz nagyon olcson kell adjak hogy olyat vegyek amire meg kolteni kell vagy 100at... ugye a gumik, betetek, lancszett nem valami olcso mulatsagok..jo akkor tuti uj lenne rajta leg...
a 600asal meg az a bajom hogy meg mindig csak Ak-m van. :D
meg kek csinalni azt a szar kulonbozetit is, csak se ido se penz.:S
Hát akkor tudnám igazán mennyi baja van kb. ha megnézné, kipróbálná az ember.
Esztétikailag jól fest, egyedi sötét metál kék. Azt írja a hátsó fék rossz. Kép alapján a lánc kuka + a kerekek, gumik kopottak, fékbetétek is valószínű, akksi szar lehet. Műszakira kellene felkészíteni.
A két 600-as meg olyan mintha tegnap tolták volna ki a szalonból és rendezettek a papírjaik.... csak áruk is van.
hat jah...penz alszik sajnos sok helyen...meg amugy sincs tul nagy kereslet papiros 125re ahogy neztem....
en valami nagyon szerelnivalot nem akarok. talalkoztam mar eleg szemettel amin 'csak tomitest kell cserelni es kesz is'. a fo dolgok azert legyenek jok a gepek.(blokk, futomu, vaz, idomok, fek) kisebb hiba ok, de ne komolyak...mert sajnos ha egy nagy hiba van, lesz ott meg 200 kisebb..... nem minden esetre igaz ugyan, de sajnos sokszor igen. :(
Ja.
Imi se fogja egy hamar eladni, nem igazán van az embereknek pénzük.....
Én két darab 600-as közül bármelyiket rögtön hoznám....
De elfogadnám a javításra szoruló 350-est is....
de remeljuk meglesz az uj gep majd nem tul soka. bar iden ketlem reszemrol.van mire kolteni boven... es ugye eladni se tuti hogy konnyu menet lesz a mostanit...hiaba jo gepek.. lasd imi...
de kitudja..majd kiderul... ha lenne legalabb egy amit meg tudnek venni...de egyenlore nem lattam olyat amit rogton hoznek akar. :)
nem tudom a gyari vastagsagot. nekem se full ujat kapott, hanem amikor tettem be a berugot akkor kapot ugye rx rugokat, meg annak a kuplungnak a lamellait is. mert az elotte levok torottek voltak. :S de ezek amugy is vastagabbak voltak ahogy neztem. ameg nem csuszik nincs nagy gond elm.
azt nem tudod véletlen, hogy az új lamellák milyen vastagok? Vagy mi az a minimális vastagság amikor már kuka?
Az enyémeken már alig van ferodol a lamellákon... meg tán az eredeti is még.... szerencsére még nem csúszik, de beállítani nehéz....
jaja, nem jo ha befullad. nekem a regi lamellakkal volt olyan hogy nagyon nagyot rantott es be is fullad alapjaratrol lazan. de mostanaban egesz jo mar. :)
10W-40-es mezei motorolaj megteszi. De nem teszkós! (Nekem Castrol van benne.)
Nem kell ebbe 80W-90-es hajtóműolaj, nem traktor, vagy kamion váltó ez. Tizedannyi terhelése sincs a fogak közötti olajfilmnek. Plussz még az olajfürdős kuplung se szereti.
Csak kiegészítettem a dolgokat, remélem nem baj. :DDD