az lehet, hogy ezek Endurok meg hogy a megengedetthez vannak igazítva.. De én általában speedesekkel és streetesekkel szoktam motorozni, ami lássuk be kicsit gyorsabb :D tehát nekem nem lenne jó egy 90-es utazó.. legalább egy 100-as..
Hát passz, próbálni kéne...... :D
Enduro elméletileg.... igazad van. A gyári áttétel úgyis a megengedett sebességhez van igazítva....
Énis ma 90-el mentem max. nagyon drága a bünti az főleg nem hiányzik....
hat 13 lo az nem valami eget rengeto kulonbseg sztem....biztos kemenyebb, de nem tul sokkal...
ezeknek sose lesz nagy utazoja igazan mert ugye endurok alapjabaveve... de egy kis attet modositas es lehet jobb az utazo... ne meg nekem eleg a 90 is ha szepen viszi... en nem jarok autopalyan..nincs nekem arra penzem. :D es mas uton se megyek 100 felett mert birsagra sincs penzem. :)
Erőre 13 lóval erősebb (gyári adat) súlyra meg szerintem nincs különbség mert a dugattyú picivel nagyobb a blokkban, meg a 600-as 5 sebességes -két fogaskerék máris kiegyenlítve a súly.... :D
a 350-ről már hallottam sok infót. ahogy eddig hallottam, annak 90 körül van az utazója és 160 körül van a vége. Nekem ez kicsit kevés.. Ha már váltok akkor már nehogy "ugyan azt" vegyem csak 4ütembe.
Remélem a 600-asnak már legalább van egy 110-120 körüli utazója és akkor már jó lenne. (A 650-es Pegasonak 120-130 az utazója amit kényelmesen elvisz)
jaja, megbecsulve tuti sokaig kihuznak. :D
rem mihamarabb lesz is egy a portan.
feket, gumit lehet orvosolni azon nem mulik, csak jo arban adja ugye es legyel mani...
ez a baj nekem is hogy nincs love... ahhoz el kene adni a mostanit.. de idenre mar sztem nem lesz belole semmi sajnos.
Abban bízhatsz, nálam elmenne sokáig, én nyugodt voltam mindig....
220-ra tartja a tag a lejárt műszakisat, de a hátsó fék rossz, gumik lekopva, esztétikailag rendben van. Hát jólenne, ami hibája van azt hamar tudnám orvosolni..... de jelenleg nincs credit.
jaja, ezert akarok en is majd egy popec kis 350est.mindenki azt mondja hogy elnyuhetetlen egy blokk a rotax. :) es ugye a mi hozzaallasunkkal nem is lenne baj vele, olajcsere meg ilyesmi meglenne ugy is mindig, mint eddig is. massal nekem se nagyon volt gondom a mocin.azzal se hiszem hogy lenne. csak keriteni kene egy jot jo aron. :D
Fogyasztás, élettartam, nincs olaj csöpögés a kipu végéből....
Azért az a pár paci megmutatkozna, meg a nyomaték is bőven.....
Szerintem ha a motorját felújítanád (új dugó, honolás, hajtókarcsapágyak, főtengely csapágyak, akár még váltócsapágyak is) többet a blokkjára gond nem lenne. De a többire se szerintem. Nekem a fékkel nem volt bajom sose, jó az elöregedett gumialkatrészeket cserélni kell, karmanytú stb.
De abba, ha az ember jót fogna ki, csak tankolni kellene.... Elnyűhetetlenek azok a rotax motorok..... főleg, ha az ember ésszel hajtja, és időben cseréli az olajat.
hat lehet de 200ert nem is veszel 650es pegat...tudod milyen arban vannak azert.....
meg en ismerem a csokat akitol vette...ismerosom is vett tole mar szamos gepet es korrekt a csoka... en inkabb a csokanak hiszek mint a pega uj tulajanak.
jaja, ezert akarok en is csak valtani igazabol mert hosszabb utra ugye nem az igazi a 2T...csak jobb lenne egy 4T... es a 350 meg fenntartasra ugyanilyen lenne, fogyasztasa meg csak kevesebb. :) eroben nem kemenyebb mondjuk csak par loerovel az igaz...de ugye teljeen maskepp adja le a nyomatekot. :D
ugy lenne jo nekem is csak ha ezt eladom es abbol kis toldassal venni 350est...
alkatreszt kapni hozza ahogy neztem..eleg sok bontott blokkot arulnak...blokkcuccal nem lenne gond sztem...max a tobbi alkatreszevel..de jot kell venni aztan nincs gubanc. :D
iiigen hallottam erről de 200 körül volt és a blokk sem volt teljesen pöcc-röff :D Itt van az új tulaja annak a Pegasonak a fórumon.. Ott volt Gaján is beszéltem vele :D
annyira nem kozeli ismeros, de tudok egy faszit aki folyamatosan jar ki es hoz be mocikat, papirozhatot is meg bontani valot is. es le is viszi akar hazhoz ha fizeted a benyat...
csak nem tudom van e kinnt jo 350es tuareg. :)
pegaso 650ese volt mar tobb is papirozhato. aszem 250be adta legutobb, de annak volt vmi kis hibaja eppen a vazon ha jol emlexem....de blokkja pocc rof volt ...stb...
De jó helyen lakom most az egyszer eztmondom.... itt a legolcsóbb a benya.
Felesleges nagyobb oktánszámút beleönteni, mert a motor nem arra készült.... Ha fargsz egy motort és növeled a kompressziót akkor kell bele nagyobb oktánszámú benya.....
Nekem mind1 lenne, hogy a régebbi vagy a Wind csak már átkéne nyergelni 4 ütemre. Mégis jobban bírja a bevetést mint a 2T. Meg teljesen más vele a motorozás.... meg a hanghatás. :D
Apám is nézegeti a nagy túraendurókat, Transalp, Africa twin jön be neki, mondom köszönöm szépen lenne az egy-hetvenes magasságomhoz...
Van 2 db papiros 350-es, az egyik a piros kozármislenyi, a másik meg egy lejárt műszakis egyedi metálfényezésü..... De tényleg árban akkor állnánk meg jól ha a jelenlegit eladnánk....
basszus nálunk 390 ft... múltkor vettem bele 100-as oktánszámút, literjét 422 forintért, egye fene, egyszer 10 liter erejéig kipróbálom, és persze semmi különbség
Enduro elméletileg.... igazad van. A gyári áttétel úgyis a megengedett sebességhez van igazítva....
Énis ma 90-el mentem max. nagyon drága a bünti az főleg nem hiányzik....
ezeknek sose lesz nagy utazoja igazan mert ugye endurok alapjabaveve... de egy kis attet modositas es lehet jobb az utazo... ne meg nekem eleg a 90 is ha szepen viszi... en nem jarok autopalyan..nincs nekem arra penzem. :D es mas uton se megyek 100 felett mert birsagra sincs penzem. :)
Remélem a 600-asnak már legalább van egy 110-120 körüli utazója és akkor már jó lenne. (A 650-es Pegasonak 120-130 az utazója amit kényelmesen elvisz)
Odyspin tudna nyilatkozni a 350-esről....
en orulnek egy 350esnek is most nagyon. :D
de csak akad majd vmi jo papiros jo aron. :D
600-as is 3 db van rendezett papiros....
rem mihamarabb lesz is egy a portan.
feket, gumit lehet orvosolni azon nem mulik, csak jo arban adja ugye es legyel mani...
ez a baj nekem is hogy nincs love... ahhoz el kene adni a mostanit.. de idenre mar sztem nem lesz belole semmi sajnos.
220-ra tartja a tag a lejárt műszakisat, de a hátsó fék rossz, gumik lekopva, esztétikailag rendben van. Hát jólenne, ami hibája van azt hamar tudnám orvosolni..... de jelenleg nincs credit.
Azért az a pár paci megmutatkozna, meg a nyomaték is bőven.....
Szerintem ha a motorját felújítanád (új dugó, honolás, hajtókarcsapágyak, főtengely csapágyak, akár még váltócsapágyak is) többet a blokkjára gond nem lenne. De a többire se szerintem. Nekem a fékkel nem volt bajom sose, jó az elöregedett gumialkatrészeket cserélni kell, karmanytú stb.
De abba, ha az ember jót fogna ki, csak tankolni kellene.... Elnyűhetetlenek azok a rotax motorok..... főleg, ha az ember ésszel hajtja, és időben cseréli az olajat.
meg en ismerem a csokat akitol vette...ismerosom is vett tole mar szamos gepet es korrekt a csoka... en inkabb a csokanak hiszek mint a pega uj tulajanak.
ugy lenne jo nekem is csak ha ezt eladom es abbol kis toldassal venni 350est...
alkatreszt kapni hozza ahogy neztem..eleg sok bontott blokkot arulnak...blokkcuccal nem lenne gond sztem...max a tobbi alkatreszevel..de jot kell venni aztan nincs gubanc. :D
csak nem tudom van e kinnt jo 350es tuareg. :)
pegaso 650ese volt mar tobb is papirozhato. aszem 250be adta legutobb, de annak volt vmi kis hibaja eppen a vazon ha jol emlexem....de blokkja pocc rof volt ...stb...
Felesleges nagyobb oktánszámút beleönteni, mert a motor nem arra készült.... Ha fargsz egy motort és növeled a kompressziót akkor kell bele nagyobb oktánszámú benya.....
Apám is nézegeti a nagy túraendurókat, Transalp, Africa twin jön be neki, mondom köszönöm szépen lenne az egy-hetvenes magasságomhoz...
Van 2 db papiros 350-es, az egyik a piros kozármislenyi, a másik meg egy lejárt műszakis egyedi metálfényezésü..... De tényleg árban akkor állnánk meg jól ha a jelenlegit eladnánk....