Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont a bal oldalidom ami fogyóeszköz. :D
Nekem már a 2. megolvasztotta a kipuff.....
A rezórol meg a dobról majd dobsz képet, meg azt nézd meg a rezón is kell legyen egy DGM-es sorszámnak meg azon a dobon, ha gyári nem tudom akkor azon is. Nem tudom mit jelöl de nálam egyforma a dobon is meg a rezón is. A dob meg az ETX-é.
Valami mozog? Beledobtak egy kavicsot.
van elvileg nicas 127es nem?
en mar talalkoztam olyannal, amit bontottam azon olyan volt ha jol emlexem. az nem perselyes volt az fix. mert 'tiszta alu volt az egesz henger' es nem volt osszebaszva se... bar akkoriban meg aproert adtam sajnos nem tudtam mit er... komplett blokkot adtam ugy hogy annyi volt a baja hogy engedte a vizet a talptomitesnel...igy adtam 33ba gyujtas nelkul. :S, de azota tanultam belole
idomok ha jol emlexem a bal oldalidomon kivul mind megvan. faridom, sarhanyo, fejidom, eslo idomok, hutoidom, elsosarvedo tuti megvan. vmelyik oldalidom ment el csak.vagy talan mind2. de ha erdekel meglesem. :) dob is van meg rezo is. gyariasnak nez ki. a dobban viszont vmi mozog ha forgatom. :D pici, oco
Tudom, és az enyémnek még nem a forditott mintázatú az elsőgumija. :)
Eddig mentek kb. 8000 Km-t és 9 évesek semmi kopás, rehülés.

Mit szólsz a nikasilos 127-eshez? :D
:D
Idomok mik vannak, esetleg gyári dob?
nekem most van elol bridgestone, hatul meg vmi kevesbe markas. az E-08-as mitas az fasza mintazatu. :) az tetszetos darab.es elm eleg jol birjak a mitas-ok is. en kivancsi leszek ezekre az uj gumikra. hatul kicsit nagyobb is lesz, mert most 120/90 van, es ez meg 130/80 lesz. es az elso is ballonosabb lesz talan.
jah a hengerfejre nem irtam elobb. nincsen csak 123ashoz max. 127eshez semmim sincs most,, vagy max az ami ugyanaz a 2ben. :)
127es tuareghez fogyogatnak a cuccok mar, kerekek, idomok, fek, vaz, villa, muszerfal, ... ilyesmik vannak csak..
Hát igen....
Nekem a mostani Mitas előtt Bridgestone volt fenn elöl, és valamilyen hátul azt nem tudom..... Nem nagy márka ez a Mitas, de elég jó gummák E-08-as mintázatu.

Műszaki, hát pontosan nem tudom tavaly volt a enyém fater vitte, nem tudom 10 ezer - +
Most találtam egy érdekességet az ETX-es könyvben. Azt írja Rotax 127-GS blokk nikasilos hengerrel.
hat ugye sokat mentek ezek esoben sarban, es nem mindig mostak le a felnit rendesen...igy megfogta a rozsda 20 ev alatt.... de szerencsere ezek meg menthetoek voltak. :)
eleg jok a pirelli gumik, talalkoztam mar parral, eleg jo cuccnak neztek ki csak kopottak voltak. :) nekem ugy nez ki dunlop lesz hatul, amit lathatsz a kepeken is, meg elore jon egy michelin.
nem akarom attenni a regi gumikat a regi felnikrol, meg ez a dunlop alapbol jobb mint a mostani, az elso is elmenne meg eppen, de mivel muszakizni kell szeptemberben nem art egy jo elso se. :D

tenyleg nem tudod mennyibe faj a muszaki mostansag? :)
Jó lenne ha az enyém is visszakapná eredeti fényét de abba is belemart a rozsda.... Azért lett festve.
Valamelyik nap tettem be gyári képeket adatokkal a gépekről... na abból kiderült az enyém nem wind csak tuareg simán, meg a gyári gumik Pirelli MT 40. Nem tudom itthon lehet-e ilyet kapni, külföldi oldalakat dobáld be a kugli, biztos jó gumik.
Nincs véletlen neked kéznél 127-es hengerfej?
jaja, ezeket kromosan csinaltak, csak ugye en ugy vettem amr hogy le van fujva a felnim feketere, ami nem baj mert jol megfujtak, mert all rajta nagyon szepen a festek,es jofele 2k-s festekkel van fujva, szakember alltal... festotol vettem elm. :) elm roszdas volt azert lett lefujva, de nekem jobban bejon a kromos felni, gyariasabb... bar a fekete meg egyedibb...
de kiprobalom kromosan, ha nem jon be fel ora alatt visszateszem a regit. :D de sztem jo lesz majd. :) majd tolok kepeket. hatha holnap megjonne mar a gumi.michelin T66 aszem.
Elhiszem. :D
Jó lessz az hosszabb távon is. Amúgy találtam infót az enyémről, az arany színe a felninek a réz bevonattól van/volt neki. Ugyanott megcsinálják ahol krómoznak.
Tied amúgyis krómos volt gyárilag. :D
hat en nem lattam meg abs.t a legujabb pegakba sem, nemhogy ezekben amirol most szo van...az csak eliras....
meg ugye az abs latszik is a fekrendszernel ha van.... meg az eleg borsos aru gepeken van meg csak manapsag sztem...
kosz rament egy napom amugy, de sztem megerte.most varom az 'uj' elso michelin gumit, amint megjon felteszem es mennek a felnik a mociba. :)

en is igy terveztem hogy par hetente atkenem krompasztaval es akkor csak nem jon ki ujra a rozsda, a paszta elvileg megmarad egy vekony filmretegben felhordas utan es vedi a korroziotol es vizlepergetove teszi a femet/kromot... csak ugye egy eleten at nem marad ott...de ha par hetente vagy havonta at is kell kenni az nem nagy dolog... pasztazasa megvan egy 20 perc alatt siman igy mar hogy tisztak a felnik. :)

szerintem utosebb lesza gep igy mint a fekete felnikkel.de azert azok is maradnak talonba..
blokk alkatrészek eladóak!
+ pár cucc!
Fasza lett szerintem. ;-)
A mélyebb rozsdával meg nem tudsz mást csinálni csak újrakrómozni....
Króm tisztító pasztát és puha ronggyal dörzsöld át többször, meg havonta kéthavonta akkor csak nem indul tovább a rozsda....
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/42625/aprilia-pegaso-650
Ebben most tényleg van ABS? A többi pegasonál nem láttam ilyet. Nem hiszem, hogy lenne benne.. Szerintetek? :D
Vizsgáim voltak, sajnos szombaton még 2 is, így pénteken tanultam+szombaton estig vizsgáztam...tegnap délelőtt elgurultunk egyet túrázni, "kárpótlásképp" az NSR-el
Szombat este levittem pár bodajkit kocsival a koncertekre, láttam hogy jó sokan voltatok
Hogyne vágnám azokat az utakat? :D Innen mór felől balinka előtt vannak a kedvenc kanyarjaim :D Sokat járok arrafele mostanában :D
Egyébként te h-h nem voltál Gajavölgyben?
Hát, az hogy kevés, az más kérdés, ki kell fogni egyet.
Szerintem nem rosszak azok utcára sem, de tényleg inkább enduro-jellegűek
Tegyük hozzá, hogy magyar utakról beszélünk.
Nem tudom mennyire vágod itt a Bakonycsernye-Bodajk-Székesfehérvár útvonalakat, de gondolom vágod.
Egy Mór-Fehérvár sem álom ezen a csodaszép 81-esen.
Elég ha a Magyaralmási szakaszra gondolunk a kis kátyúival meg foltozásaival...
Hát nekem az XT nem jön be mint utcai motor.. Szerintem az XT-k terepre valók enduronak.. Semmi Túra nincs benne :D Nagyon kevés a rendszámos XT
Köszi, meglátjuk.
Még most a mezei XT600 az ami tetszik, mert igaz, hogy enduros, de legalább dögivel van alkatrész, és befutott modell, mondjuk úgy 92 és 98 között pont jó lenne egy
Én igazából csak Aprilia-n gondolkoztam, Tehát csak arról tudok nyilatkozni. A Tuareg témát már kiveséztük nagyjából... Nem lehet tudni, hogy érdemes-e 600-as tuareget venni.. Hogy jobb-e mint a 350-es, tehát nekem akkor a Tuareg kilőve a célok közül.
Apriliában már csak a Pegaso maradt. Mivel nekem nem tetszik a '98 előtti pegaso ezért már a 600-as pegaso is kilőve.. Maradt a 650-es :D
A többit nem ismerem annyira amit felsoroltál. Egyébként még ide lehetne sorolni a Honda Transalpot is
Cagiva-t én nem vennék. Igaz, hogy az is olasz tudtommal, de még nem hallottam róla semmit.. Nem sok Cagiva rohangál az utcákon.. lehet, hogy meg is van az oka de nem tudom, hogy mi...
2:30-nál van az én Tuaregem :D Nagyon sokan voltunk.
http://youtu.be/H1EUNxgbOfg