Hülyeségből írtam....., de lehet elég lenne annyi is, hogy kiütnéd a csapágyat, szépen a porvédőt (ha gumi, nem fém) kifordítod és kimosod benzinben bezsírzod aztán mehet vissza. De szerintem rozsdától állt meg a csapágy, mert ugye "tartalék" alkatrész aztán előtted kitudja hol állt.....
Én eddig csak a hátsó lánckerék agyaban cseréltem ki a csapágyakat FAG-re met úg szét voltak hullva, majdnem kézzel kifordítottam a belsejét, valami ruszki csapágyak voltak..... A kerékcsapágyak, várjunk csak mintha valamelyiket kicseréltem volna..... most nem emlékszem pontosan, de lehet ám az első, hátsó agyban is kicseréltam a csapágyakat.... na ez jó kérdés....
Gumit én itthon megszerelem..... mindig is "házilag" volt szerelve.
jaja, gondolkoztam en is hogy bejarodik a csapagy...de ha kijon 'konnyen' es tok jo aron venni akkor cserelem azt is. de majd kiderul meg holnap. elsonek a gumi legyen jo vegre mar.
jaja, nem ugrott ki jol a peremre. utott volna nagyon. :S azt mondta a gumis le kell pucolni a felnit es jo lesz elm.en lepucoltam, megfestettem aztan kiderul minden holnap reggel.kivancsian varom. jo lenne a hatsot is igy rendbetenni mar akkor, de igy is draga a gumicsere...nincs lovem meg azt is levetettni, megcsinalni meg visszatenni...otthon meg nem kivitelezheto. :S
Valakinek esetleg komplett kábelkötege lenne tuareghez?Valamint bal oldali kapcsolószerv(világítás,index stb)ehhez igazából elég lenne a világítás,meg az irányjelző kapcsoló is,mert azok hiányoznak :(
Az enyémen eléggé összebarmolták az elektronikát sajnos :( és nincs kedvem kibogózni a szálakat.
jaja, igy vagyok vele en is. rem hogy holnap vegre kesz lesz az elso kerek is es mehetne a gepbe. igy legalabb fullos lesz a kerek, uj belso, fasza kulso, rozsdamentes festet felni belul is...meg uj csapagyak kellenenek mert elegge be vannak allva.:S kezzel nem forog el. :D tuti jo nem? :D
ha igy se all jol a gumi a felnin hulyet kapok majd holnap az fix.:S:S:S
nemtom, etx-em sose volt meg. :D de az a motor mar reg darabokba van ugyhogy annak mar mind milyen rezo. :D:D:D csak mire aruljam ugye..... :D
jo az a kek...nekem fekete lett, meghozza hoallo is. :D ez volt itthon nekem is potyara... :) ezert nem veszek egy doboz festeket most...eleg sokba van igy is a gumicsere...:S:S:S tul sokba is lassan.:S
Hát eléggé folyatta az olajat,de megoldottam egyenlőre úgy,hogy leengedtem belőle amíg nem lesz szimering XD.De csak a jobb oldalból ahol van a fék ,mert gyönyörűen beolajozta a féktárcsát .Megköszönném,ha valaki esetleg le tudná írni itt a fórumban a méretet. .Meghát a porvédő gumit cserélnem kéne.Infót kérnék.
Bocs a sok kérdésért
Ezen a rezón csak 1 kúp van.... ami mintha 85-86-os ETX-en lenne ilyen...
Ha a fülek stimmeltek a vázhoz akkor biztos valami ilyesmi lehet a dologban....
Na mind1 csak stimmeljen....
Nekem is rozsdásak voltak a felnik belülről, ledrótkorongoztam és jó vastagon lefestettem bilikékre. (ebből volt 1 liter csak a színe rossz és ide mehetett)
jaja, kitudja mi lehet ez. de nekem jo volt a 127es tuaregen amugy. ott stimmeltek a felfogatofulek tokeletesen.ugyhogy csak jo ez vhogy a 127esre. :D csak lehet abbol is van tobbfele vhgy akkor...
ja, igeen.. a te motorodon "veszekedtünk h milyen évjárat.. :D
Nem sikerült lerángatni a helyéről azt a gumit de majd megnézem a szétkapott teleszkópomat h abba mekkora van.. De egyébként ha nagyon ereszti az olajat akkor elvileg ajánlatos kisebb belső átmérőjű szimeringet belerakni. Én nem tudom.. én komplett villát vettem :D
Hát igen................Jó lenne megnézni,de a motor tőlem 160 km-re van.Most pesten tanulok aztán majd legközelebb júliusba megyek haza.Ezért most azt csinálom,hogy bevásárolgatok mindent hozzá ami kell és amikor hazamegyek akkor kicserélem.Tehát nem tudom megnézni sajnos
Azért kösz a választ.
Hát akkor vagy rally-é vagy pegaso-é a rezó bár a pegaso rezón is van egy darab hővédő lemez... De 100-as hogy nem etx egy darabja sem. Az etx dob az ami nekem van. :D
Na hát erről beszéltünk tegnap.... nem jó semmire az alkatrész, valami keveredés van.
Neked a forgalmiba színnek mi van beírva? Nekem csak fehér, pedig kék is van benne nem is kevés.... :D
Amúgy a gyári fényben néz ki jól, (bár a lilát kihagyhatták volna) de azért egy egyedi tökéletesen kivitelezett fényezés mégjobb.
A szimeringet le tudod olvasni, ha lehúzod azt a gumit róla (vagy ahogy olvasom nicns is rajta :D) kicsit letörölgeted valamivel és megvan.. Én már egyszer cseréltem benne, de már nem emlékszem, hogy mennyi volt.. visszakeresek.. hátha.. De szerintem biztosabb ha megnézed.. :D
nekem fingom sincs melyik mi, de a rezonak a fulei nem jok a 123as bokkos tuaregekhez az tuti.kozel se olyan es nem ott vannak ahol kene.sztem az nem 123ase....nekem van 2 123ase es az mas... a dob inkabb etx, azon is van lemez, a pegaso vegdobon elorebb van a felfogato ful.leg is amikkel en eddig talalkoztam azokhoz nem stimmel sehogy se. :D aztan kitudja. e van es kesz. :D de szabadulnek tole mert csak a helyet foglalja es nekem semmire se jo. :)
Kössz a fáradozást, sajna hiába. :D
Ez nem 127-es tuaregre való rendszer. A rezó 123-as blokkosé a dob meg közel 100% hogy pegaso (két fül a hőtakaró lemeznek). :D
Na itt van egy újabb példa, hogy legózva volt a gép.... :D
Én eddig csak a hátsó lánckerék agyaban cseréltem ki a csapágyakat FAG-re met úg szét voltak hullva, majdnem kézzel kifordítottam a belsejét, valami ruszki csapágyak voltak..... A kerékcsapágyak, várjunk csak mintha valamelyiket kicseréltem volna..... most nem emlékszem pontosan, de lehet ám az első, hátsó agyban is kicseréltam a csapágyakat.... na ez jó kérdés....
Gumit én itthon megszerelem..... mindig is "házilag" volt szerelve.