Köszönöm a választ.Nekem elvileg pont 89-es a tuaregem.
Szeretnék még valamit kérdezni.Esetleg teleszkóp szimering méretet tudsz mondani?
Valamint,hogy porvédő gumit hol tudok hozzá kapni?
na eloturtam par kepet a rezorol meg a dobrol. ami a 127es tuaregemen volt. eleg mocskosak mert nincsenek meg megmosva. :) meg amugy se egy alom a fetese mar.
ma vegre megjott az elso gumi.a gumi jo is.el is mentem a gumishoz, vettem uj belsot is hozza, fel is tettuk de sehogy se allt jol. eleg rozsdas volt belul a felni. :S nem allt ra rendesen egy helyen a gumi a felnire. :S gumi le....hazafele...drotkorongozas egy oran at..majd kis csiszolas a durvabb helyeken.utana lekentem egy retegben vekonyan festekkel, hogy megelozzem az ujrarozsdasodast vmennyire leg...most szarad...reggel meg go gumis meg 1 kor. :S de rem mostmar leg jo lesz.a fel napom rament megint es semmivel se vagyok elorebb. :S es meg a csapagyakat is ki kene szedni a kerekbol es cserelni ujakra.
hy van valakinek delortó karbihoz 300 as karbi tüszelepe ? vagy tudja valaki h honnan lehet lerendelni vagy szerezni ?
már néztem mindenhól ahova vitt a google de nem találtam?
egyébb dolog 125-aprilia tuareg rotax127v hez nem e ellég a 200 as ? mert aból van 1000db vagy a 300 as jukát nem e tömiti a 200 as tüszelep ? help :( köszi elöre is!
jaja.
en is maradnek vmi gyarias szinosszeallitasban. feher-kek. a lilat kihagynam mondjuk. :D vagy feher-piros esetleg. de ez meg a jovo zeneje. :) most meg ugye gyari a fenyezes is megha itt-ott serult is...de onnanstol nem lez gyari...bar ha szep lenne akkor mind1.
az a lenyeg akkor hogy jo lett a kipuff es nem durrog ki sehol csak ahol kell
Jah, mint mondtuk már ha mesélni tudnának.....
Jaja egy új fényezés és fullos lenne a gép. Múltkorába volt egy olyan tuareg hirdetve mint a tied, és full fehér volt, de nem hófehér inkább kissé szűrkés árnyalatú. Egy az idomon, tankon oldalt volt aprilia felirat rajta, nagyon faszán nézett ki, nekem legalább is.
Jó lett ám a hengernél a kipufogó, a vágás, hegesztés után a kisdarabot is levettem, benzinnel megmostam a kúpokat bekentem kipufogó cementtel, jó vastagon had szokja. Összeraktam, olyan erősek a rugók majd szét durran a fejem mire beakasztom. Most fasza eddig legalábbis nem fújt ki sehol....
jaja, van itt sok kiadas...meg amennyit meg a gyar utan varialltak mire hozzank kerultek a gepek. :) de a lenyeg hogy stimmeljenek a cuccok ha full gyari ha nem. meg egy jo fenyezes kene es fullos lenne a gep. :)
Hát meg kb. 85-től 92-ig minden évben új ráncfellvart motort adtak ki. Mine évben változtattak egy picit.... Így aztán követni melyik alkatrész azonos tipuson belül van-e variálva, gyárba is keverték már szerintem....
Ha mutatsz egy képet rallyról megmondom mikori évjárat, mert szembetűnő a variáció és ha a színe gyári mégkönnyebb. Meg ugyenezt Windbe is. Csak a hiba ott van már, voltak-e átfedések a gyártás során....
jaja, jol bebakoltak a blokkot igy elnyeli a razast ha van is.
4-5000 kozott a rezo miatt 'raz' , az nem a blokk, ott nekem is raz a motor kicsit, ott van a nem idealis tartomanya a rezonak vhol es eleg szabalytalanul jar ott a motor ezert es azert raz.
Igzad van, akkor csak annyi, de ez ugy más tipusú lenne, amit persze nem kell tudniuk az okmányirodában.... mind1 járhatatlan út földi halandónak...
Erőben ugyanott van, én ilyen rázást menet közben nem éreztem soha, egybe mikor lassan csordogálok földesúton arra emlékszem olyan 4-5 ezer körül akkor ráz egy kicsit, érezni a kormányon meg zizeg a műszerfal, plexi. De más sebességben, fordulatszám tartoményban nem vettem észre... akkor látszik a blokkon, mikor állóhelyben szépen emeled a fordulatot felfelé, látod, hogy rezeg a blokk, de nagyon picit... meg elég jó gumibakokon van elöl elnyelik azok elég jól. Csak egy baja van ennek a rázásnak, koptatja a kúpot....
hm.
en mar nem tudom mi a gyari es mi nem. :D
talalkoztam mar annyi fajtaval mindenen..:S
20ev alatt atalakulnak a dolgok. bar nem aggodok ha nem full gyari csak jo legyen. :D azert akartam a masik dobot mert az ugye rozsdamentes kulseju es jobban nez ki.de lehet erre kene tenni rozsdamentes lapot.csak akkor meg ezen nem lenne meg a gyari szamsor... :S
majd csinalok kepet a felfogatasrol.hatha te vagod volt e varialva. ha volt akkor profi munka mert nem latszik semmi maszek nyoma. :D meg tokeletesen passzol ez a dob ra, lehet ez a gyarija, kitudja.en biztos nem. :D
Jah, valahogy nem jól áll a régi tuaregen a kipuff ott középen.... A rezót nem lehet elvinni semerre mert a bakok adottak, és tényleg ez sem volt soha alakítva látszik rajta. (jó mostmár mi megvágtuk a csövet mert muszály volt...) De van középen is a dobhoz felfogatás egy kicsit hátrébb is meg a 3/4-énél. Csak az utolsónál lehet felfogatni mert a másik kettő olyan messze van hogy lehetetlen.... Nemértem mi a gebasz.... Elvileg a dobnak is stimmelnie kéne, mert ez ETX váz és a dob is az.... Csak a kasztni más a tuaregen amiből ugya kapásból 4 is van.... fajtára.
A pegasoén van rácsavarozva egy darab lemez, és full fekete... Dobj egy képet, a felfogatásodról, úgy egy közeli a hegesztésnél, megmondom variálták-e. De lehet neked amiről azthiszed gyári dobja, az rally-é mert kinézetre azé is olyan csak lehet a felfogatás más....
hat ha ugyanolyanra csereled mint a gyari akkor elm csak uj forgalmi es torzskonyv kell.mas nem penzes. de ha nem gyarira akkor nemtom. :S
eroben sztem ugyanott lehet. annyiban jobb hogy ebben van mar excenter.bar nem tom mennyire raz a 127es mert olyannal nem mentem meg.
jaja, az a kipuf meg idom dolog megvolt az enyemen is amit bontottam, ott vhogy az egesz furan allt..pedig az is full gyari volt, nagyjabol maszekmentes. :D nekem is most fekete dobom van, elm pagaso dob, van gyari wind dobom is szep rozsdamentes kulsovel, de vhogy nem stimmel a felfogatasa. elorebb van a vazon a felfogatas mint kene. :S lehet hozza alakitottak a pegaso dobhoz felujitas elott/alatt... :S vagy nem tom. kozdarabot kene teni koze vhogy, csak stabil is legyen azert megis.:S
Késő bánat.... :(
Nem tudom mibe fájhat egy hivatalos blokkcsere, motorban.... annyit biztos nem ér meg mint amennyivel jobb a 123-as ha egyáltalán jobb-e sokkal valamibe mint a 127-es.....
Papír nélkül meg felesleges...
jaja, csak a henger ert volna 20at lazan... de mar mind1. :D megtanultam. :) bar azota se volt 127es bontasom...jottek a 123asok inkabb.. de abbol van meg boven cucc.
gondolkoztam mar en is hogy ossze kene tenni egy mocit a sok ramatybol, van annyi cucc sztem hogy ki is jonne, meg blokkot is tudnek osszetenni jot eppen. de ugy se jarnek vele papir nelkul...akkor meg minek.....:D
Mi is most faragtuk kicsit a rendszert ott meg, mert túl közel volt az idomhoz. Nem tudom miért nem stimmel a vázhoz pedig rá való elvileg..... A rezó meg sose volt megvágva....
Csak az a fényes hosszú cső dob az úgy tetszetősebb, az is volt az is elment a vázzal.....
Ezekszerint van.
Hú 30 ropiért nekem is kellett volna, én meg egy szét szedettet hagytam ki beállt hajtókarral 10 ezerért. Talán meg van még nekik.... Meg eladtam egy vázat kpl. blokk nélkül volt, de bánom már..... cross gumikkal, csak bármikor át dobtam volna őket és go. ááá
akkor azert vittek el az idomot. :D remlik si vmi hogy le volt egve az egyik fule. :)
oksa, holnap lefenykepezem a rezot meg dobot ha lesz idom. nem tom mi lehet benne de meg nem jott ki. :D bar nem is nagyon kuzdottem vele. szam tuti van rajta arra emlexem.
Szeretnék még valamit kérdezni.Esetleg teleszkóp szimering méretet tudsz mondani?
Valamint,hogy porvédő gumit hol tudok hozzá kapni?