jaja.
tenyleg jo hogy mondod a szurot. itt agyaltam mit akartam meg csinalni. a szurot akartam en is cserelni. :D
nezegettem oket en is, nagyon keves a papiros sajnos.raadasul nekem abban is a burkoltabb jon be.abbol meg papir nelkul is alig van nem hogy papirral. :S de a 'sima' is jo lenne ha lenne egy prima. megkerdezem majd a csokat aki hord be olaszbol hogy nem e tudna hozni vmi jot olcson, papirozhatot...
csak akkor nekem is el kene adni ezt es ugy venni azt....
jaja, most neztem pont delutan mikor mentem a kut elott. mar 'csak' 379.9 ft.
az a lenyeg akkor ha jo a gep.en is vertem meg bele egy 30at delutan.jok a gummak. :)
Végre ma mentem egy hosszabb karikát úgy majdnem 100 km-t.
De jó volt végre motorozni egy jót az idén először, dugulás, dadogás nélkül...
5002 Ft-ért adtak, 13,45 litert az 371,9 Ft/L. De csak félig lett a tank....
Alacsony a benzin szint, vagy/meg valami kosz is lehet benne. Ezidáig nekem is ilyen volt, 3x szedtem szét, pucoltam ki, fújattam át levegővel, mire jó lett végre.
en eddig csak aszfalton mentem egy karikat (20 km kb) az uj gumikkal, de jonak tuntek elsore.jol tapadtak. nekem hatul most 130as dunlop lett. elol meg ugy a T66-os. megtetszett a mintazata es barati aron jutottam hozza szerencsere. bar a hibatlan felrakassal meg kellett szenvedni mert a felni eleg sokat makacskodott...de csak meglett a vegen deltan megyek meg egy kort tesztelni. :)
az enyémen is Michelin van elöl de az nem csak h rosszul néz ki, még nagyon csúszik is szerintem.. legalábbis a homokot nem bírja.. :D
Tudom, hogy össze sem lehet hasonlítani a 2-t, de a hátsóhoz képest tényleg nem ér semmit :D (hátul 130-as Pirelli mt 60 :D)
Új jelenségre lettem figyelmes mostanában, remélem valaki tud segíteni, hogy mi lehet ez. Ha sokáig powerrel húzatom ki a sebességeket (mondjuk 3,4,5,6) akkor egy idő után elkezd olyan tüneteket produkálni a motor, mint amikor kezd kifogyni a benzin, és át kell tenni tartalékra (de természetesen van benne bőven), és elfogy az ereje, majd elkezd dadogni, és nem lehet tovább húzni... Ekkor kicsit játszva a gázzal vissza lehet hozni, és újra teljesen normális... Ez mitől van? Remélem el tudtam magyarázni értelmesen...
na vegre kesz a kerek es gumicsere. fennt a gumi, bennt a kerek. es a vegeredmeny is jo lett szerintem. felni,gumi nem ut, nincs 8as... tapadas is jonak tunt az elso probakoron...ezek vmivel jobb gumik talan aszfaltra mint amik eddig voltak.rem kibirnak jopar szezont.
jaja, nekem is fogy megint a tank....:S holnap pedig menni kene egy karikat delutan.de leg lassacskan leesik 380ra 400rol...az is vmi mar manapsag.
megyek en is ugy is.reggel go gumis. :D
jo8 neked is
Spórolásnak meg lessz az eredménye....
Nekem is van olajam még bőven szerencsére, kopó alkatrészekkel nincs gond, csak egy fogyó alkatrésszel a benzinnel.
Nem ártana egy teli tankkal.....
Elköszönök mára, jó8.
jaja, en is igy vagyok ezzel, ajanlgatnak nekem is olcso olajat...repsolt 1700ert egy litert..meg stb... de en megadom neki amit eddig is 3000ert...ez bevallt...ezen nem akarok sporolni..ha nincs penz olajra nem mocizok.bar most van meg 3 liter, nagykeren vettem legutobb 4 litert. :)
hosszutavon nem eri meg sporolni se olajon se csapagyon se dugon...stb stb ugye....
nekem is igy van, az elso tarcsa full fenyes es semmi rozsdafolt, a hatsot meg mosas utan rogton fogja a feluleti rozsda. :S vhogy mas a 2... de fogni mind2 priman fog. :) szerencsere a fekbetetet se kell naponta cserelni, hatul tudom hogy nagyon vastag nekem is meg, az elsot nem lattam meg egyatan, de most kiderul majd. :)
Nem játék, ezek a dolgok. Spórolni nem itt kell, meg az olajnál se.... Szarügy mikor beállt főtengely miatt csúszol az árokba vagy busz alá. (nem személyes tapasztalat szerencsére...)
A FAG biztos jó én mindenhova azt pakolok. Árban is elfogadható meg minőségre kurvajó.
Az enyémbe még az első fékbetétet az előző gazdája rakta bele valamikor tizenpár évvel ezelőtt és mindig nincs elkopva.... :D
Jó is ez az első fék, én nem tudom de a tárcsa is vlami rohadt jó acél, olyan mint a tükör és egy kis víztől nem rozsdál meg mint a hátsó.... A fékhatás meg rohadt nagy. Meg a munkahenger, főfékhenger is kurva jó, soha nem volt baja. Kopp-kopp.
jaja, erre torekszem en is hogy minden a leheto legjobb legyen. olcso szart nem szoktam beletenni, akkor inkabb kesobb legyen meg es nem megyek addig vele, de jol legyen megcsinalva... nem lenne vicces ha szethullana a kinai csapagy 90nel.... de a fag-nak nem szabad szetesni azert csak ugy hirtelen. :)
egyuttal meglesem a fekbeteteket is kozelebbrol ha mar kerekcsere lesz. az elso betetet regen lattam mar ugy is.bar rem nem csereerett meg. :)
ebben az allapotban nem teszem be az tuti. muanyag porvedos elm, azt akarom en is hogy kiszedem a porvedot aztan kimosom, zsirozom...hatha mentheto, mert fag csapgyak,es nem is lognak amugy ranezesre.mondjuk forogoni se forog. :D
de amugy a mociban jo volt.mert en mentem ezzel a mocival amiben ez a kerek volt. hatha eleg neki egy zsirozas...nem bannam, mert egy par fag csapagynak jo ara van azert.:S szart meg nem vennek bele ugy se.....
sokkal tovabb tart es tobb szivas van vele mint terveztem az tuti, de rem leg jo lesz a vegeredmeny az uj kerekekkel.a hatso kerekkel nincs baj tuti, de az elso meg necces. :S
tenyleg jo hogy mondod a szurot. itt agyaltam mit akartam meg csinalni. a szurot akartam en is cserelni. :D
nezegettem oket en is, nagyon keves a papiros sajnos.raadasul nekem abban is a burkoltabb jon be.abbol meg papir nelkul is alig van nem hogy papirral. :S de a 'sima' is jo lenne ha lenne egy prima. megkerdezem majd a csokat aki hord be olaszbol hogy nem e tudna hozni vmi jot olcson, papirozhatot...
csak akkor nekem is el kene adni ezt es ugy venni azt....