jaja, kibirhato a szivacs ara.csak azon agyalok meg jobb lenne e a malossi, mert nem sokkal dragabb, ha jobb lenne azt vennem. :)
a 98 mar baratibb. :D
hat azt el is hiszem hogy nem eszik sokat. :D mondjuk manapsag nem is mind1 mennyi az annyi... nekem 4.5-5 korul van..attol fugg hogy megyek..de letudom vinni sokszor 4re is ha lajtosabban megyek...
Mailt küldöm mindjárt.
Szerintem jó ez a 15-ös lánckerék, bár a többivel nincs tapasztalatom.
Próbáltam ezeket a szivacsokat, nagyon könnyen át megy rajtuk a levegő, alig fújtam ki levegőt a másik oldalán éreztem. Nem volt drága, nem akarok hazudni nem emlékszem már rá.
Ja kell levegő hozzájuk. :D
Eddig rosszul emlékeztem a fúvókával kapcsolatban is, nem csak a lánckerékkel... 98-as a fúvókám, mikor a simsonomba van 72-es.
De a fogysztás a 3 liternél nem igazán több.....
jaja, ugyanaz az attetunk.
nehogy a vegen meglessem akkor a 16osal mit produkalna. :D
vagy van egy 13asom.azzal bika lenne de nagyon porgetni kene szegenyt.
nekem 1 gyari szivacs van benne egyenlore, de erosen gondolkozom a cserejen. kapna egy szep ujat meg akkor vmi kenocuccot is hozza. en is gondolkoztam a 2n egyszerre de akkor meg lehet nagyon megfogja a levegot attol tartok. arban lattam 1300-1500ert fekete sima szivacsot.30x32, vagy malossi piros 30x37 2300ert ha jol emlexem. elvileg a malossinak jobb a legatereszto kepessege.
ekkora lo fuvokakhoz levego is kell. :D
a te 90esedhez kepest ezek oriasiak
Én motoros boltban vettem légszűrő szivacsot, asszem 30x25-ös méretben volt, vettem kettőt. Most is két szivacs van bent nekem az egyik a belső szárazon a külső olajozva.
A forgattyúsház alján a zárócsavar azért van, mert ide kell betekerni a főtengely rögzítéséhez a spec csavart. A jobboldali főtengely sonkán van egy furat, ide illeszkedik a leesztergált végű, megfelelő hosszúságu rögzítő csavar. Ez a gyújtás beállításához szükséges. A felső holtpont előtt a megfelelő előgyújtáshoz, rögzíti a főtengelyt.
Valamelyik nap felvettelek msn-re csak nem írtam mert nem a trafóval van a gond. :D
na meglestem az attetemet en is ma. 41x15. voltam delutan egy karikat aztan beneztem az italmondo-hoz. 3400ert majdnem vettem egy 15s elso kereket, mert azt hittem ugye 14es van... nem tom honnan szedtem hogy most 14es van...de inkabb nem vettem meg aztan vmiert... megneztem aztan itthon is kiderult ugye hogy 15s most is....
meglestem a 28as karbi fuvokat is ami elotte volt fennt. 132 fofuvoka van benne. a mostani 34esben nem tom hanyas, azt meg nemneztem.
de ma neztem meg masik 2 28ast...egyikben 135, masikban 115 van...
van vkinek esetleg malossi legszuroszivacsa a gepben? jobb esetleg mint a gyari?
agyalok hogy lehet nem artana kicserelni lassan a gyari szuroszivacsot.
Egyszer kell nekem is egy tuareg. Komolyan nagy vágyam kis korom óta, már volt mindenem, de még csak nem is mentem Tuareggel
NSR is jó, de egy 25-ös Tuareget is kipróbálnék már szívesen
nem olcsobb a kulfoldi gepeket se papirozni magyarban mint venni egy magyar papirost... igazabol azert csinaljak megis ezt mert kulfoldon nagyobb a kinalat es vmivel jobb allapotu gepet tudsz szerezni esetlegesen... de ahhoz hogy jot fogj ki onnan is nem art egy megbizhato emberrel hozatni
ot batran ajanlom en is, eleg ha visszanezel itt forumon...az egy jo motor jo aron... en amugy is inkabb azt a tuareget ajanlanam mint a 127est...de ez nem azt jelenti hogy a 127es nem jo, mert van itt tobb kollega is akinek az van es nagyon patent gepek, de nekem a masik van, ezert ahhoz huz a szivem alkatresz is van hozza ha kell, akar nekem is ladaszamra, meg masnak is jo aron...
jo tipust valasztasz ha ilyet veszel, nem fogod megbanni.
de tenyleg csak papirosan ajanlom en is.....
Egyébként most nézem.. Vicces, hogy a forgalmit csak hasraütésszerűen írják mindenhol... Imi motorja 135 kg az enyém meg 150 papíron.. nem hiszem, hogy ekkora különbség lenne :D főleg h ugyan az az évjárat :D
Hát igen.. a papírozás elég hosszu folyamat ahogy hallottam.. és szerintem nem is éri meg annyit sz**ni vele. Egyszerűbb ha veszel egy rendszámosat, és lehet, hogy még árban is ugyan ott vagy mire végzel....
hat ha ugy hirdette hogy 125/50 akkor gyanitom hogy nincsenek papirjai.... de mondom ha kell tudok ilyenhez papiro vazat, azt mar tudod papirozni ugy majd... de nehogy atvagjanak hogy azt mondja lehet papirozni aztan nem tudod...eleg sok papir kell hozza kulfoldikrol...de ezt meg tudod nezni masik topikban pontosan mi is....
Na most igen... 2 fajta generál létezik. Van amikor magadnak megcsinálod a motort új és "márkás" alkatrészekkel, mindent belőve meg minden, meg van az eladásra készített motor. Amikor azt nézik, hogy legalább addig "éljen" amíg eljön a vásárló és kipróbálja.
Ezt soha nem lehet tudni, de általában ha ezt mondják, hogy most lett újítva új dugó, henger meg minden akkor... szerintem nem kell mondanom :D
Lehet, hogy te is azzal kezdesz mint én.. Full generál. Én is megszívtam ezzel. De remélem te nem fogod és tisztességes embertől veszed :D (itt ajánlanám őt: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/196668/APRILI
A_TUAREG_WIND_125_.html )
Ne EZ egy patent gép :D (Rendszámozva)
Egyébként igen.. a papírok miatt nem ajánlom a 125/50-et mert szépen meg lehet szívni vele, ha lebuksz.. Persze sokan meg tudnak vele lógni meg minden.. De azért egy ilyen motor eléggé egyedi :D
megvannak a kulfoldi papirjai? mert ha nem akkor az eletben nem papirozod le magyarban....:S bar nekem van papiros vazam pont ehhez a tipushoz...azt csak muszakiztatni kell meg uj forgalmi es rendszam...
en nem ajanlanam 125/50nek mert ezek eleg nagy diszno motorok, kategoriajuk legnagyobbjai kb. nem nagyon van a tuaregnel nagyobb 125os gep.nagyon lama rendort kell kifognod hogy bevegye hogy 50es...es ha kicsit is ert a motorokhoza vagja hogy ezzel a blokkal nem is lehet 50es...rotax blokkban nincs 50es.... meg ra is van irva rotax 127, 123, 122....mind arra utal hogy 50es nem? :D stb stb, de ez mind a te dolgod, te dontesed, te felelosseged... en nem vennek ilyet 50esnek...mondjuk en amugy se vennek 50esnek 125ost... papiros aztan annyi, azzal nincs para.... te tudod mennyit kockaztatsz, es mit er meg neked az egesz...
a motor elso ranezesre elfogadhato allapotban van. tobbet nem lehet mondani errol a 2 keprol.:S
125/50... NEM :D Ezt a témát már nagyon sokszor kiveséztük.. Itt csak olyanokat fogsz találni, akik nem tartják jó ötletnek 125/50-es motort venni. Szerintem nem érdemes ilyeneket kockáztatni.. Vegyél egy rendes 125-öt, rendesen lepapírozod aztán kész.. Lehet, hogy többe kerül, de legalább "tiszta". De a te dolgod. Egyébként erről a 2 képről úgy néz ki, hogy elég igényes tulaja volt, de ugye nem látunk bele a blokkba :D
jaja, kibirhato a szivacs ara.csak azon agyalok meg jobb lenne e a malossi, mert nem sokkal dragabb, ha jobb lenne azt vennem. :)
a 98 mar baratibb. :D
hat azt el is hiszem hogy nem eszik sokat. :D mondjuk manapsag nem is mind1 mennyi az annyi... nekem 4.5-5 korul van..attol fugg hogy megyek..de letudom vinni sokszor 4re is ha lajtosabban megyek...