ha jol remlik 123as blokknal is van forgattyus haz leengedesere szolgalo csavar, ezt talaltad meg szerintem. 125os 2T gepeknel szokas ilyen csavart tenni. ha netalantan telefolyna benzinnel, vizzel, olajjal a forgattyushaz le tudd engedni enelkul hogy szetszedned a blokkot.
Helló fiúk!
Nyakig benne vagyok, s egyre olajosabb, főképp a forgattyúsház.
A bejáratás 30-as most már 50-es keverék óta beköpi és be nem indul. Szimering is volt cserélve. A beömlőn a dugó alatt kiszívtam,kiöblítettem, már amennyire sikerült. Egy darabig jól ment.
Most találtam a blokk alján egy menetes csavart a forgattyúsházba. Az meg minek? Ha tudtok segítsetek!
oksa.
hat ebben bizok en is hogy semmi komoly.nem akarok generalozni mostansag.:S
csak idegesit es nem nagyon merek messzire menni vele. :S
ra kene jonni mi lehet az. :S
Akkor ott valami zörög ezen rezgés számon mikor a fordulat, terhelés stb. annyi. Aztán ettől függetlenül lehet a váltó csapágyak közül valamelyi.
A mailt holnap küldöm mostmár nincs időm megvárni míg átmegy. Majd holnap jelentkezem, jó8.
terheletlenul nem igazan hallom, allo helyzetben hiaba porgetem nem nagyon hallom, segessegbe se behuzott kuplungnal, menet kozbe foleg mikor 3.ban megyek 4-5000 kozott varosban.ekkor a leghangosabb. de hallom mas sebessegben is. leginkabb 4-5000nel.
ennyiert mennek a hasznaltpiacon felenk. :)
boltban nem tudom mennyi lehet ha kapni egyatan ilyet meg vhol. :S
holnap meglesem milyenem van itthon.egy rx szettet betettem a sajatomba legutobbi szerviznel.(el volt torve 3 lamellam ugye) kompett kupkung belsot attettem az rx-bol. csak a kosarat hagytam mert az ossze van kopva ugye a kis kerekkel is.
a lenyeg hogy meglesem es jelentkezem mire jutottam :)
johet mind2. :D
meglesem hatha jobb az enyemnel. :D mert az enyem se vmi jo. :) lehet ugyanaz lesz. :D:D
en is gondoltam a karbira de nem hiszem hogy az lenne, meg ahogy mondtad is azt nem tudja mozgatni mert ott a membran, ami jo mert jo a motor... a powerre tudok meg tippelni hogy az "remeg" a hazban vagy a hengerben, mert a hengerben tuti meg van kopva a hornya, hogy bele is ert mar ugye a dugoba picit...most ugye feljebb emeltem a nyelvet joval de lehet hogy remeg esetleg. :S
nekem van rugom, de most csak normal tuareg rugom van, sztem nincs mar rx, de meglesem majd azert holnap, mert van olyan blokkom ami meg nincs szethuzva es nem is neztem meg a kuplungjat se...
de egy jo normal rugoszett is segithet ha nincs megnyulva ugye.
1000 ft amugy a 6 rugo, felenk ennyibe megy. :)
Ok átküldöm. Kell mind2 vagy a 123-as, mert az nekem se világszinvonal, de azért jó.
Ciripelés azért írtam mert nekem a simsonomon ki van kopva a súber dugattyú. Picit meghúzom a gázt ciripel. fogtam egyszer levettem a gumit a légszűrő és a karbi közül aztán benyúltam egy ujjal és megtámasztottam. Az olyan csendes lett. De a tuaregnél ilyan nincs, vagy legalábbis az enyémnél nincs. A membrán miatt se tudja mozgatni....
A kuplungkosár két darab tűgörgős csapágyon fut, szerintem nem az.... Valami fel van lazulva. :D
Az enyémnek is van egy pici hangja, de azt betudom a szelep és a fészek közötti hézagnak.... azt a hangot :D
atdobhatnad mailben a leirasaidat. :D hatha a tied jobb mint az enyem. :D
nem ciripelos, az tugorgo lenne ha jol tippelek.
inkabb ilyen csapagyhangnak mondanam.
de neztem a fotengelyt, vagyis a lendkereket 'rangattam' ahogy tudtam de nem log, elvileg akkor nem szar a fotengelycsapagyam.vagy ugye lehet mas csapagy.... en meg a kuplungra tudok tippelni...azzal volt gondom korabban is...de mukodesre most jo nagyon az is...
jaja, nagyon keves tenyleges info van bennuk...csak a rizsa inkabb..
127esrol meg foleg ahogy mondod....arrol szinte semmi...
123asrol leg mar irnak vmit.... de nem tul sokat arrol se sajnos...
hat jah...nem orulnek en se egy nagy elogyujtasnak....aztan csak eltunik a dugom a vegere.:S :D
meg mindig kuzdok azzal a fura hanggal hogy mi lehet az.... :S
van hogy hangosabb van hogy halkabb... de akkor hallom ha huzom a gazt kb...ha visszaengedem akkor elhalkul rogton kb...pedig a motor nem porog le ugye menet kozbe rogton....nem tom mi lehet az.:S
Én a hátsót utoljára úgy számoltam meg, hogy (pedig tudom hány fogas ) felbakoltam, lehessen forgatni, egy fogat megjelöltem és hajtottam a kereket.
Ha van is rajta szám valahol tutira a belső felén, mint nekem a kicsin. :D
attol fugg milyen gyartmany a lanckerek hogy merre van a szam. nekem JT van elol is es hatul is, ezen a JT felirat mellett van a szam, elol ugye nincs tul sok lehetoseg, hatul pedig a kulso peremen van a feliratnal a szam is.csak nem tudom fejbol melyik oldalon van ha fel van szerelve ugye a lenckerek..hogy kivulrol vagy a felni felol...de elm lathatonak kene lennie ha van rajta... de van amikor nem is irjak ra, ilyet is lattam mar tobbszor is.
Hát elég hiányosak az információk. :(
Pedig már annyi angol, olasz szöveget lefordítottam már róluk......
Konkrét tipus évjárat szerint semmi, csak általánosságba....
Pl. ilyen érdekelne mennyi előgyújtást állítsak, vagy úszószintet. Ilyeneket azért nem ártana tudni, nem hiányzik egy kopogásos égés következménye.....
Az a gáz 127-es semmi nincs, találtam egy oldalt ahol ír szerelési útmutatót hozzá, de fizetős és külföldi. :(
Miért nem 123-as vagy 122-es blokkom van azokhoz van minden. :D
Én multkor néztem, hogy mekkora van hátul de nemlátok rajta semmi számot így meg a láncvédőkkel meg mindenel 1ütt nehéz megszámolni.. :D
Leszedni meg nemfogom ezért.. hol van a szám? :D
nah ezaz :D neten is csak az altalanos tuaregleirast talalom mindig. aztan hogy melyik melyik azt dontsem el magamnak. :D de megnezem mar holnap hanyas kerom van hatul. meg nezek egy nagyobb elsot probara majd.kivancsi lettem. :) hatha le tudok faragni egy kicsit a fordulatszambol egy 90es utazonal.
Énis arra tippelek, hogy a rugók gyengék már.... Próbáld meg, minden rugó alá teszel egy alátétet, akkor elvileg jobban előfeszíted.... Próba szerencse. Vagy rugócsere pl. RX-ére mint ahogy Hunter kolega írja. :D
elsore azt mondanam hogy elcsuszik a kuplung biz... :S
ugye 7000nel eleg jol elkezd huzni mar a gep...es a kuplung nem birja es elcsuszik.
ez lehet a kopott lamellak miatt, helytelen beallitas miatt, vagy megnyult rugok miatt is akar.de olaj is lehet a ludas.
ha olajat nezted es a lamella is ok es beallitasra se reagal akkor lehet a rugok lesznek a ludasok.lehet elgyengultek mar es nem feszitik elegge a lemellakat mar. nekem is rx rugok vannak benne most, ezek vastagabbak mint a sima tuareges..emberesebb is a kuplungolas mondjuk. :D
akkor nekem is csereltek mar vmikor 14esre, ha a gyari 15 volt vmikor.
nezek egyet vhol aztan kiprobalom milyen.hatha kevesebbet kellene porgetni. :) bar lehet akkor meg 2 szemellyel nagyon erotlen lesz. :S na majd kiderul.
hm, kosz az infot a gumirol. :D mintha hallottam mar vmerre ezt de mindig elfelejtem. :)
Nyakig benne vagyok, s egyre olajosabb, főképp a forgattyúsház.
A bejáratás 30-as most már 50-es keverék óta beköpi és be nem indul. Szimering is volt cserélve. A beömlőn a dugó alatt kiszívtam,kiöblítettem, már amennyire sikerült. Egy darabig jól ment.
Most találtam a blokk alján egy menetes csavart a forgattyúsházba. Az meg minek? Ha tudtok segítsetek!
hat ebben bizok en is hogy semmi komoly.nem akarok generalozni mostansag.:S
csak idegesit es nem nagyon merek messzire menni vele. :S
ra kene jonni mi lehet az. :S
jo 8 neked is
A mailt holnap küldöm mostmár nincs időm megvárni míg átmegy. Majd holnap jelentkezem, jó8.
Vagy valami kis lófarok zörög neked vagy a power szelep. Csapágyhang, terhelve terheletlenül is hallani, minden fokozatban?
boltban nem tudom mennyi lehet ha kapni egyatan ilyet meg vhol. :S
holnap meglesem milyenem van itthon.egy rx szettet betettem a sajatomba legutobbi szerviznel.(el volt torve 3 lamellam ugye) kompett kupkung belsot attettem az rx-bol. csak a kosarat hagytam mert az ossze van kopva ugye a kis kerekkel is.
a lenyeg hogy meglesem es jelentkezem mire jutottam :)
Egyébként ha lenne RX rugód akkor megvenném sztem :D
meglesem hatha jobb az enyemnel. :D mert az enyem se vmi jo. :) lehet ugyanaz lesz. :D:D
en is gondoltam a karbira de nem hiszem hogy az lenne, meg ahogy mondtad is azt nem tudja mozgatni mert ott a membran, ami jo mert jo a motor... a powerre tudok meg tippelni hogy az "remeg" a hazban vagy a hengerben, mert a hengerben tuti meg van kopva a hornya, hogy bele is ert mar ugye a dugoba picit...most ugye feljebb emeltem a nyelvet joval de lehet hogy remeg esetleg. :S
de egy jo normal rugoszett is segithet ha nincs megnyulva ugye.
1000 ft amugy a 6 rugo, felenk ennyibe megy. :)
Ciripelés azért írtam mert nekem a simsonomon ki van kopva a súber dugattyú. Picit meghúzom a gázt ciripel. fogtam egyszer levettem a gumit a légszűrő és a karbi közül aztán benyúltam egy ujjal és megtámasztottam. Az olyan csendes lett. De a tuaregnél ilyan nincs, vagy legalábbis az enyémnél nincs. A membrán miatt se tudja mozgatni....
A kuplungkosár két darab tűgörgős csapágyon fut, szerintem nem az.... Valami fel van lazulva. :D
Az enyémnek is van egy pici hangja, de azt betudom a szelep és a fészek közötti hézagnak.... azt a hangot :D
nem ciripelos, az tugorgo lenne ha jol tippelek.
inkabb ilyen csapagyhangnak mondanam.
de neztem a fotengelyt, vagyis a lendkereket 'rangattam' ahogy tudtam de nem log, elvileg akkor nem szar a fotengelycsapagyam.vagy ugye lehet mas csapagy.... en meg a kuplungra tudok tippelni...azzal volt gondom korabban is...de mukodesre most jo nagyon az is...
Fura hang, ciripelős?
127esrol meg foleg ahogy mondod....arrol szinte semmi...
123asrol leg mar irnak vmit.... de nem tul sokat arrol se sajnos...
hat jah...nem orulnek en se egy nagy elogyujtasnak....aztan csak eltunik a dugom a vegere.:S :D
meg mindig kuzdok azzal a fura hanggal hogy mi lehet az.... :S
van hogy hangosabb van hogy halkabb... de akkor hallom ha huzom a gazt kb...ha visszaengedem akkor elhalkul rogton kb...pedig a motor nem porog le ugye menet kozbe rogton....nem tom mi lehet az.:S
Ha van is rajta szám valahol tutira a belső felén, mint nekem a kicsin. :D
Pedig már annyi angol, olasz szöveget lefordítottam már róluk......
Konkrét tipus évjárat szerint semmi, csak általánosságba....
Pl. ilyen érdekelne mennyi előgyújtást állítsak, vagy úszószintet. Ilyeneket azért nem ártana tudni, nem hiányzik egy kopogásos égés következménye.....
Az a gáz 127-es semmi nincs, találtam egy oldalt ahol ír szerelési útmutatót hozzá, de fizetős és külföldi. :(
Miért nem 123-as vagy 122-es blokkom van azokhoz van minden. :D
Leszedni meg nemfogom ezért.. hol van a szám? :D
Két személlyel nem tudok nyilatkozni, nagyritka, ha viszek valakit.
ugye 7000nel eleg jol elkezd huzni mar a gep...es a kuplung nem birja es elcsuszik.
ez lehet a kopott lamellak miatt, helytelen beallitas miatt, vagy megnyult rugok miatt is akar.de olaj is lehet a ludas.
ha olajat nezted es a lamella is ok es beallitasra se reagal akkor lehet a rugok lesznek a ludasok.lehet elgyengultek mar es nem feszitik elegge a lemellakat mar. nekem is rx rugok vannak benne most, ezek vastagabbak mint a sima tuareges..emberesebb is a kuplungolas mondjuk. :D
nezek egyet vhol aztan kiprobalom milyen.hatha kevesebbet kellene porgetni. :) bar lehet akkor meg 2 szemellyel nagyon erotlen lesz. :S na majd kiderul.
hm, kosz az infot a gumirol. :D mintha hallottam mar vmerre ezt de mindig elfelejtem. :)