Tőletek is megkérdezem, hogy szerintetek mi a teendő a következő helyzetben: Magas fordulaton, (kb 7000-7500 körül) elkezd felpörögni a motor mintha kiemelném a kuplungot. De hidegen kis fordulaton is csinálja...
Olajat már 6x cseréltem a mult héten. most éppen 15W 40 van benne.
A lamelláknál sem láttam semmi gondot.. még van rajtuk bőven.
Állítottam már a kuplungon is, de ez a maximum, mert ha tovább állítom akkor ki sem emeli..
"gyárilag" (- vagyis amikor megvettem -) nekem is 15-ös volt rajta, de kicsit gyengének éreztem 2 személlyel (javarészt csak 2 személlyel megyek) ezért vettem rá 14-est :D ezzel már szépen húz csak nem megy gyorsan.. 80-as utazó 6000-en :S
Ennek ez a gyári áttétele, már ami információt összebogaráztam róla.
Gyorsul ez mint a villám, ha nem kapaszkodsz lecsúszol az ülésről...
Nézd meg a lánckereket a http://nagyvas.hu/ -n. itt van mindenféle.
A gumin a jelzés: 120 szélesség mm-ben, /90 az a szélességének 90 százaléka a magasság.
eloforduk az ilyen. :D
es milyen a 15os kerekkel? jol gyorsul? nem tul lomha vele also tartomanyban. en azert nem csereltem meg mert felek hogy nagyon lomha lesz utana. meg ugye csak 16os van, ahhoz meg rovid mar a lancom sztem. :D:D mert az af1-re valo elso kero mar... mennyibe vesztegetnek egy JT 15-os elso lanckerot? csak ki kene probalni. :)
a guminal elm 120/90-nel 120 a szelessege es 90 a magassaga a guminak. aztan hogy ez mennyire van igy az jo kerdes. :)
OK. :)
Énis eddig mindig 14-et számoltam az elsőre, mikor lent volt most megfordítottam a belsőfelén bele is van ütve Z 15 meg a márka, mondom ez fasza, hogy számoltam eddig eggyel kevesebbet.
A két gumi között meg nem tudom van-e átmérőbe/kerületbe különbség.
meglesem majd a kivancsisag kedveert en is mekkora volt benne, meg mekkora van most. :)
akkor csak tud szerezni par fuvokat olyan helyrol. :D
nekem 14es az elso lanckerek emlekezetem szerint, hatsot meg sose szamoltam. :D
gumim pedig 120/90 17
de agyaltam mar egy nagyobb elso lanckereken, de csak 16os van itthon.:S
Mondom neki szerezzen párat. Kawa szervízbe dolgozik... :D
Ahhoz, hogy megnézd mekorra van benne nem kell levenni az egészet. Az úszóházat tartó csavart kiveszed és ott benne a fúvóka, még jó, hogy ezt könnyű cserélni....
Nézd meg ami fent volt neked.
Hát ha a lánkerekeid is akkorák mint az enyém + a hátsógumi akkor könnyen meglehet. :D
( Z 15/41 130/80-17 )
nekem is hozhatna akkor is ismerosod. :D
nem tudom hanyas a fuvoka benne. :S nem neztem meg meg. :D de kene, csak lusta vagyok levenni es meglesni, mivel nincs baj vele.
majd meglesem amit levettem karbit abban milyen van.
ma neztem egyik 28asomba 115os van. de nem az volt fennt nekem.
az jo akkor. nekem 6000ren megy 90et... nekem is 6500-7000 korul van a 100...
3.ban meg 10000ren. :D
akkor ugy tunik ugynaz lehet a 6sebis es az 5sebis vegattetele. :D
Nézegettem tegnap, de ha ismerős tud szerválni akkor az null forintért lenne. :D
Neked a 28-asban mekkora volt a fúvóka és a 34-esbe mekkora van?
Szerintem én a 34-essel is eljárnék 4 literrel. 80-90-es utazóval.
Tegnap pont figyeltem 6800-at pörög a motor 100-nál :D
:D:D
italmondonal tuti vannak fuvokak.
en is agyalok hogy kene venni parat es tesztelni...
nekem az van rajta most (vhsb 34), nincs akkora kulonbseg mint gondoltam elsore, bar ha visszatennem a 28ast lehet hogy jobban ereznem a kulonbseget.fogyasztasra nem roszabb ezzel se az tuti.atlagban megall 5 liternel kb.
Karbival együtt... húhú hát az nem kell. :D
Mind1 ma jelez vissza, ha tudott szerezni egy ismerősöm.
1 karbit elfogadnék egy próba erejéig azért, egy VHSB 34-est....
udv koztunk, zajlik az elet bizony, es akkor eggyel tobben vagyunk leg. :)
barmi segitseg vagy alkatresz kell irj batran segitunk, nekem is vannak elado cuccaim mind1 tipushoz, melyik tipust vetted? 127es vagy 123as blokkos?
hello segítséget szeretnék kérni kéne nekem egy 123 Rotaxhoz (ez van az Etx tuaregembe) kuplung bowdent keresek hozzá csak ne csillagászati áron meg a hátsó fékhez (brembo tárcsa) javító készletet
Nah, cső 2 all. Látom m1 a Tuareg közösségi élet. Én is most vettem 1et (kép iwiwen: Resk Esmat Musztafa néven, folyt. köv.). Futárkodásra kell, előző cseremotor lesz, meg a harmadik is, kitoltam a szemét, 13 hónap alatt 41 ezret pakoltam bele, de az 1 droid kínai Garelli volt, már 7 éve nem volt motorom, csak robogók. Ez a Tua elég zorall, jól megy, mindenesetre generálozzuk. Kíváncsi vagyok ez hogy fogja bírni a strapát, persze vigyázok is rá. A pösti utakra bűn robogót venni (legalábbis, aki komolyan gondolja és nem akarja a gatyáját rákölteni), 70 felett mind1ik ledobálja az idomjait + szétrázza az elektronikát. Szóval idom-ügyben majd lehet beszólok, biztos lesz valakinek, nem akarom lefújatni. És kösz az infóért, elolvastam őket visszamenőleg. Forzah!
Hát öröm az ürömben. :D
Hát ez a karbi kibaszik velem nagyon. Végén kell vegyek új úszót...
Jah rohadt nehéz levenni főleg erről még kisebb a hely mint a tieden.
Akartam is kérdezni nincs véletlen főfúvókád?
na ez 'jo hir'. :)
vagyis nem olyan rossz mintha a gyujtasod lenne szar ugye. tud erdekessegeket csinalni a karburator az tuti. en csak azert nem szeretem azt szerelni mert szar levenni meg feltenni a motorra. :D foleg hogy jol ki van kemenyedve a legszurogumicso is rajta....
de akkor leg megvan a hiba oka es lehet orvosolni.
Olajat már 6x cseréltem a mult héten. most éppen 15W 40 van benne.
A lamelláknál sem láttam semmi gondot.. még van rajtuk bőven.
Állítottam már a kuplungon is, de ez a maximum, mert ha tovább állítom akkor ki sem emeli..