Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma rájöttem a hiba okára, miért szaggatott a gép. Hála istennek nem a gyújtás szarakodott.
Karbit szétszedtem és a kehelycső körül volt 2 db kis piszok. Ami az úszóról vált le. Foszlik a külső rétege.
Szépen ami még le akart jönni réteg róla azt leszedtem.
Kifújtam minden furatot, fúvokát és próba. Kb 5 km-es kört mentem nagyon szépen kipörgött, jól vette a lapot minden happy és az utólsó 1 km-be viszafelé megint elkezdett szaggatni, mint előtte, de már 5000-res fordulat alatt is. :S
Időm már nem volt mégegyszer szétszedni így marad késöbbre.
Rohadt karburátor szopat orba szájba, már napok óta.
hello segítséget szeretnék kérni kéne nekem egy 123 Rotaxhoz (ez van az Etx tuaregembe) kuplung bowdent keresek hozzá csak ne csillagászati áron meg a hátsó fékhez (brembo tárcsa) javító készletet
A pálya használata ingyenes, de terjengenek mostanásg olyan rémhírek, hogy bezár, szóval használd még ki:)
Ha M7 ről jössz akkor az autópálya lehajtóról sóskút legyen az irány.Egyenesen visz egy aszfalt út,jobbkéz felé eléred az utolsó nagy ipari létesítményt,és ott kell balra fordulni,egy rövid földesút.Nagy Földhányások vannak minden felé ha balranézel.
Egyébként itt az oldalon sok videót találsz a pályáról, és adok egy linket is amin van néhány info: http://soskut-motocross.blogsp...
blokk alkatrészek eladók!
és Sóskúton belül merre? Belépőt szednek, vagy csak úgy oda lehet menni?
Hát nemtudom, hogy neked mi számít lightosnak, de Sóskúton van egy jó krosszpálya
Hello!

Tud valaki Budapest környékén egy lightos krosszpályát?
Trafót keresek 127-es blokkos Tuareghez.
zsoltvadon@gmail.com
70/9négy78-95öt.
Alapjában véve csak ennyi. :D
A 350-es egy hangyafasznyival erősebb a 125-östől, bár ha a 125-ösön van egy 34-es karbi akkor még rá is ver..... a súlya miatt is....
De a kettő motorozás szempontjából ég és föld. 4 ütemnél van motorfék, másként adja le a nyomatékot, erőt, fogyasztása kisebb, túrázásra sokkal jobb. Szerintem. Meg ha a régebbi 350-est nézzük 30 literes tank, hatótáv a csillagos ég. :D
Akkor a 125 és a 350 között annyi a különbség kb, hogy nagyobb a blokkja és 2 ütem-- 4 ütem meg ugye a váz.. :D
Hát a 350-es 33 lovas gyári fecni szerint, a 600-as 46 ló.
Kicsit nehezebb a 600, mint a 350-es az adó több rá meg a biztosítás, a többi meg ugyanaz szerintem. :D
Az biztos....
Régebbiek tényleg jobbak voltak. De ez már egy ilyen elfajzott világ, mit is várhatnánk mást..... :(
De ezek a mágnes gyújtások az elektróda távolságra is rohadtul kényesek....
Kössz a felvilágosítást... :D
A hónolást az tudtam, hogy századokról kell beszélni, csak a nikasil réteg vastagságát nem tudtam.
Az hogy a vashenger kevesebbet bír meg gyengébb azt nem hiszem el. Miért is lenne gyengébb? Kopni biztosan jobban kopik, de a többi az badarság....
Nem kell bocsánatot kérned, hogy beleszólsz a dolgokba, inkább szóljon bele egy többet látott ember aki ért is valamihez. :D
hehe. :)
hat a vaz az ugyanaz zerintem kb..meg a tobbsege cucc is sztem..
sulyban tuti nehezebb a 600as...eroben is jobb elm, de kerdes hogy ugye aranyaiban veve mennyivel jobb...
engem az erdekelne mennyire kell porgetni a 350est egy 90es utazohoz...:)
a 600st tuti nem kell annyira porgetni...de dragabb a fenntartas, meg stb...es ha nem jobb annyival en nem fizetnek tobbet. :D
Háát ha valaki nekem nyomós érvekkel tudna érvelni, hogy a 600-as tuareg mennyivel jobb mint a 350, akkor már ma feldobnám netre az enyémet és másnap itt állna a garázsomban a 600-as.. :D de nekem 350-es nem kell, mert tudom, hogy úgy is hamar szeretnék továbbmenni és akkor csak pénzkidobás a sok átiratás meg minden.
De eddig csak azt hallottam, hogy szrabb a 600 mint a 350 :D
annyit nem er a kocsi. :)
meg azert valljuk be 200ert olyat is kapsz....
mintha 60ba vennel egy tuareget amire azt mondjak fullra fel van ujitva....csak ki hiszi ezt el
Nem vagyok az :D csak így előreláthatólag még egy jó ideig nem lesz jogsim kocsira.. Hát igen.. vannak kocsik már 200-ért de hiába veszek kocsit jogsi nélkül.. :D (nem akarom h elvegyék a nehezen megszerzett A-s jogsimat :D)
5 éves terv? mi vagy te kommunista? amúgy csak a jogsi drága autót már lehet venni 200ért is normálisat.
na meg is jott a valasz amire vartunk. nem tudtuk hogy van ez pontosan.de igy mar tiszta sor a dolog. koszi a fejtagitast. :) jo pap is holtig tanul ugye.....
en is inkabb a perselyere szavazok amugy a konyebb felujitas miatt.
de ezt orommel hallom hogy ugyanannyit bir ez is.sok helyen hallottam hogy kevesebbet bir meg gyengebb.... bar azt hogy gyengebb nem nagyon vettem be...de a rovidebb elettartamban lehetett is volna vmi. :)
Húúúúúh az NGk gyertya egy külön misét megérnének
Mostanába annyi a hamisotott hogy elsem lehet hinni. Volt nem egy és nem kettő sajnos, és több ismerősömnek is, hogy új gyertya kb 10-20 km-ert birt ki, utána elkezdett dadogni vagy szimplán be sem indult, pedig mindig is ilyen gyertyákkal volt használva. Úgy vettem észre, hogy régebben vásárolt ngk-t amit kb 2 éve vásároltam azok még azóta is jók de volt hogy vettem nem régiben azokból 3 ból 3 rossz...... Sajnos ilyen világot élünk, pedig ennek az amal sem gyujtásnak, az a gyertya lenne a legjobb
Bocsi, hogy beleszólok a témába, de gondoltam megosztom veletek is a tapasztalatomat. Szóval: nicasilost lehet hónolni vagy is csak azt lehet. Ugye gyárilag a nicasil réteg nagyon vékony rajta, kb 1 tized mm-er. Hónolásnál század millimétert szednek le belőle, szóval ez csak azért van hogy "karcos" legyen a henger, illetve a felkenődött dugattyút eltávolitsák róla. Ami nagy vitát szokott kiváltani hogy nicasil vagy persely-es henger. Én megmondom őszintén hogy perselyes henger híve vagyok jobban. Szinte minden esetben lehet fúrással javitani. A bejáratásra kell nagyon figyelni, olyankor szokás megragasztani. Ilyen időszakban illik több benzint adni neki és nem lesz gond. Tartóságra semmivel sem rosszabb illetve teljesitménybe sem. A nicasil nem igényli annyira a "finom" bejáratást, csak ugye ha megsérül akkor kuka a henger. Minden esetben az olaj nagyban befolyásoljan a kopás és tartósságot, ezért is kell bele szintetikus olaj.
Remélem.
Ha szereted amit csinálsz akkor gond nincs. :D
Énis lelépek mára. Jó éjt.
Ja így már értem. Azthittem a nikasilosba is vas persely van és arra van felhordva a réteg. Így már érthető, honnan látod, tudod. :D
Szerintem nem igen lehet hónolni, mert nem nagyon van mit. :D
Ha betartanák az előirt dugattyúcserét, akkor 4 túlméretet elvileg kibír (mert csak ennyi túlméretes dugó van hozzá elvileg) feltéve, ha nem ragad vagy csapágygond nem lessz előbb.
Utánanézek, mejd holnap a dolognak.
abban hatha talalsz melot majd. :) foleg meg ha jo is vagy benne. :D:D
hat nekem igy jott ossze. :D de nem banom eddig.

na megyek en mara, reggel kaszalni kell hajnalban mar.:S: D

jo 8
az hogy perselyes vagy nicasilos latszik a hengeren. a persely jol kiveheto a hengerben.elkulonul szinben es anyagban is a hengertol.ugye a persely az 'vas' a henger tobbi resze meg aluminium. a nicasilosnal pedig az egesz alu csak a vekony reteg van rajta belul...es a sulyan is erezni ugye. :D
nekem volt mar dolgom 127esel is...bar azzal nem tul sok...
123asat asokat bontottam, meg az is van ugye.. 122es az ujabb, azt nem szereltem meg, de a hengere az 123as-e....

jaja, olyasmi helyeken perselyeznek pl.

ezert vagyok en is kivancsi erre a honolasra...mivel nagyon vekony retegrol beszelunk ugye...azon mit honolnak? :D