Honann tudod, hogy perselyes a tied? Szemre mi a különbség a kisebb ilessztési hézagon kívül? Nem tudom mi lehet 123-as meg 122-es blokkokat, meg mást is csak fényképről láttam eddig.... sajna.
Valami hozzáértőt kellene megkérdezni, énse tudom ezért kérdeztem, mert olvastam ezt is azt is....
A réteg az nem lehet valami vastag tehát kételkedem....
A kawasaki pl. nem nikasilt használ, hanem wolfram drótot párologtatnak el elektromosan a hengerben és az befuja az egészet egy olyan 3 százados vastagságban. Nekik ez adja a rohadt kemény bevonatot....
Perselyt csinálnak pl. ilyen helyen mint a Táboriék, meg hasonló helyeken?
hat manapsag sose lehet tudni. :D
mi a szakmad? :D
fel kell keszulni elore mindenre.en szamitogepszerelo vagyok, de eladokent melozok teljesen mas teruleten.
Remélem rám szakad egy zsák lóvé. :D
Szerencséra az autó jogsin már túlvagyok, pár hét és a teher is meglessz bár csak kopasz C kategória de lessz. :D
Később jól jön az még mint megélhetés, ha a szakma nem jön be....
jaja, mind2nek van elonye es hatranya is.
nekem perselyes van benne, de van nicas is eppen. :D
ne ez egy jo kerdes szamomra is..ugye ha serul a reteg akkor kuka mar...
de azt irjak hogy honolni kell meg lehet stb.... akkor nem megy gajra a reteg? :D ez orok kerdes nekem is eddig.hatha vki tudja majd a valaszt ra. :D
perselyt tudnak gyartani hozza jobb helyeken, kb 5-10 helyen az orszagban talan elso tippre. :D de lehet hogy sokkal tobb helyen is nemtom.csak tipp volt. :D de tudnak csinalni hozza az a lenyeg
Ja az igaz. :D
Biztos kibír még pár Km-t a tied is. :D
Olcsóbb, bár a nikasilra az alu szokott felkenődni, ha nem kap tört gyürüt vagy tűgörgőt. Tényleg azok, hogy a fa..ba bírnak kimászni onnan, vagy csak a kosár ami kimegy mert az eltünik.... csak úgy tünik mintha hiányozna belőle mert nincs távtartó.....
Tényleg olvastam már így is úgy is, szóval a nikasilt lehet hónolni?
Meg beszélnek a perselyeztetésről, perselyt honnan a kínból lehet szerezni?
Össze jön előbb utóbb a "nagy" tuareg ne aggódj :D Egyébként nekem autó az bőven nincs bent még az 5 éves tervben sem :D nagyon drága a jogsi.. főleg az autó.. Végigjártam a "motoros lépcsőt" most nekem csak Pegaso kell :) sokkal elérhetőbb mint egy autó :D
jaja, ismeros... nekem is van mire kolteni...ugyhogy nincs valtas egyenlore tuti... idenre kilove tuti az ilyen gondolat is. :S:D
de akkor is lesz majd egy nagyobb tuaregem vagy pegasom. :)
de egyenlore ennel is nagyobb almokat kergetek. :D
leg tod milyen dugo van benne. :D
en azt se tudom milyen van benne pontosan. elvileg vmi jot tettek bele meg furtak azt mondta elozo tulaj...erovel nincs is gond ugye.. hengeren latszik a furas-honolas... dugo se regi az biztos. csak kapott kicsit ugye a powertol. :S
lehet kevesebbet birnak a perselyesek de olcsobb ujitani ugye...furas+dugo es jo...nicasnal kicsit borsosabb a dolog.
ismeros, en is kimeletesen megyek vele.mas meg meg sose ment vele. :) es nem is nagyon fog sztem. :)
Ahogy a dolgok kinéznek másik motorom nekem se lesz mostanába..... Meg ahogy nézzük egy kocsi se ártana.... a motor mellé persze. :D
A "nagy" Tuareg álom marad, inkább valami fiatalabb pipi kellene....
Mégiscsak az Asso dugó kellet volna, csak fúrni is kellett volna hozzá. Mostmár mind1.
Kompressziót kellene mérni, aztán kiderül, kell-e leszedni a hengerfejből. Nem áratana egy hengerfej se tartalékba.... :D
Nem mentem olyan sokat, legfőképp benzin hiány miatt meg idő hiány miatt....
Ütve vágva meg főként nem volt, énse meg apám se olyan ember. Sajátra negyon vigyázunk, a kölcsön gépekre meg főleg. :D
jaja, jo par 1000 km.t ki kell birnia elm egy gyertyanak. :) nem is akarom cserelni par evig kb. :D bar agyalok meg a 350es tuaregen...de masra kell a penz es ne lesz mibol valtani. :D ugyhogy marad ez ugy nez ki egyenlore, aztan majd kiderul. :)
hat az tuti hogy korabban jobbak voltak a cuccok. ezert is van nekem is tartalekba gyari asso dugoval egy nicasilos szettem. nem tudom milyen a kompresszioja de volt ero meg a blokkban mikor mentem vele. az ara nagyon jo az uj dugoknak, de a minosegtol nem vagyok elajulva en se sajnos...
Jó lessz az sokáig. :D
Nekem is van betéve tartalék, meg kulcs ki tudja alapon, de használnom sose kellett.... A Bosch-t sose köpte be. Pedig volt hogy majd alapjáraton araszoltam a méteres gazba vagy 2 km-en át.... Benőtte az utat a dzsungel. :D
Perselyes.
Isten igazából nem tudom mennyit bírna ki, mert hát használatból vettük ugye ki tudja mikor volt újítva. Fater egyszer gyűrűzte annó a 54,72-es Assot. De erő rohadtul volt benne még mindig azt állítja. Az előző felújítás után véleménye szerint nem volt olyan mint előtte a használt cumóval.... Csak igazam lessz a dugattyúkkal kapcsolatban....
Idén 5. éve a felújításnak és ennyi idő alatt ment bele a 7000 Km.
ennyire az enyem se kromos mint a kep.ez nem is igazi kep sztem. :D ez csak bemutatokep ugye. :D hogy milyen szep is a gyertya.
en mentem mar vele vagy 800 km-t gond nelkul.de a regi is nalam van mindig ha behullana megis. :)
Az alátét nem jön le róla, meg nem is sárgás a lakk, de nem olyan krómos mint a képen. Na mind1 biztos nem a gyerty a rossz mert mind3al ugyanazt produkálja.
milyen a hengered? perselyes vagy nicasilos?
perselyesben alt 10nel nem nagyon bir tobbet a dugo... bar ez megalatta volt ugye boven egy szezonnal.:S
mennyit mesz egy szezonban kb amugy?
sajnos igen...mindent hamisitanak mar sajnos.:S
fo buktatok a hamisitvanyra: nem szep fenye ezustos a fem resze hanem sargas szinu, az alatet lejon rola... meg van meg par de ez jutott eszembe hirtelen ami tuti.
az igazi mindig szep fenyes es az alatet sose jon le rola. :)
Jobb elméletileg. De híresztelték, hogy hamisítják az NGK-t. Valami lehet igaz belőle, mert pl. amit belinkeltél szép krómozott bevonatú gyertya, az enyém meg nem éppen króm inkább valami sima felület kezelés korrozió ellen. Valami lakk, mint a csavarokon. Meg a felirat színe is eltér sokszor, nekem világos kék, de láttam már sötétet is, meg bordót.... Franc se tudja mi az igazság.
az legalabb jo ha nem kellett hozzanyulni addig.de birhatta volna meg kicsit gondolom. :D
akkor gyanus a trafo... eleg sokan keresnek amugy trafot nalam is...gyanus hogy behullik neha. :S bar nekem volt mar dolgom parral par motoron de mind jo volt.
Jó fasza, az elmúlt 7000 km alatt csak olajat cseréltem a váltóba, meg új gyertyát kapott. Az hát, hogy elkoptak a gyűrűk a legszűrő gumi miatt volt, a dugattyú kopása meg a szeleptől.
Hogy állok, hát sehogy. :(
Holnap már tudok időt keríteni rá valószínüleg. De nagy a sansz a trafóra. Szétszedés előtt is ezt produkálta a végén....
menni megy a gyarival azzal nincs baj, de nincs is B10eg-m csak b8eg-m.... :D es ugy voltam vele ha mar veszek akkor inkabb br-t veszek ami jobb elm. igaz 2x annyi is de jobb is elm.
Van ez így, hogy messzire esik az alma a fájától, főleg ha alrébb viszik.