Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó neked. :D
Ha a gyári gyertyával nem megy, akkor ott valami gebasz van......
jaja. :D
jo kis blokk ez. csak neha rakoncatlankodik. :D

hogy allsz a geppel?
nekem elotte sima B-s volt.igaz az mas hoertek is volt..de ez jobb nekem.
elvileg ez a jobb a kisebb elektrodaval, erosebb es jobb a szikra elm ezzel.en attol feltem hogy konnyen bekopi majd esetleg, de nem, epp minap neztem lassan egy honap hasznalat utan es minden ok vele, szep tiszta volt.nem eg be vagy ilyesmik.egyenlore nekem bevallt.
Ja a kuplungtól nem bír lejönni. Hát jah kivan találva, ez volt előbb nem az önindító a 127-esen....
Énis 2300-ért vettem. De nem lenne jobb aminek jobban kilóg az elektródája? Csak jobban éri azt az anyag.....
jaja, amugy is hangos a blokk. :D
ha jol emlexem akkor a kuplung nem engedi leesni. ki van az talalva. :)
Akkor nem csak én hallom.... :D
Engem csak az az egy zavar, hogy nincs semmivel biztosítva az a közvetítő fogaskerék. Bár a müanyag se volt, de ha az leszáll eldarálja a többi, a fémet már nem.... De szerencsére nem bír leszállni.
jaja, vekony kozepelektroda, azt hiszem nikkel.ennel ami jobb az az irridiumos verzio, de az 5000 ft..:S ez 2200...
ilyen mint a kepen, bar nem latszik a legjobban.
http://www.spark-plugs.co.uk/g...
de. en is gyanakodtam mar erre mintha hangosabb lenne vmivel.
akkor nem csak en hittem ezt. :D mondjuk lehet is eppen, mert ugye ott a szabad fogaskerek ami fem lett a muanyag helyett, es az alapbol csak egy perselyen fut ugye...sztem amiatt hangosabb.
Neked a BR10 EG-nek vékony süllyesztett elektródája van?
Mióta beleraktad a berugót a blokkba, nem lett hangosabb picit a blokk?
Nekem egy picivel hangosabbnak tűnik.
nekem BR10EG.. ez vmivel jobb mint a sima B10EG. ez vmi racing verzio.nikkel elektrodaval vagy vmi ilyesmi remlik hirtelen. :D nekem bevallt eddig nagyon.jobb a szikra.
Kösz! de nekem akkor a "gyári" van bent: NGK B10 EG Eddig nem volt vele semmi gondom..
Majd ma szét lesz kapva megint.. Remélem nincs nagy gondja.
nekem ngk-val jo, championnal is megy ha kell. bosch-t meg nemteszteltem benne. :)
jaja, eddig nem tul sok jo volt senkinek ebben az evben a gepekkel. :S nekem megy jol csak a dugom szarabb mint gondoltam. :(
de csak osszehozzuk vhogy a talit iden. :)
Rápontosítok a gyertyára. :D
127-esbe ír a könyv Champion N 84 G vagy Bosch W 300 T2
123-asba NGK B10 EG vagy Champion N 84 G
122-esbe NGK BR 10 EG (BR 8 ES)
Kitekerem majd a kábelt, lehet félrenyomta a drótot benne a szikrának meg ott is ugrania kell talán. A súbertűn a seegert is felteszem felülre. Beállítom a karbit mégegyszer, aztán meglátjuk mi lessz.

A nyár folyamán csak sikerül valamikor összehozni egy találkozót... Addigra talán összeáll mindenkinek a gépe. Ez a 2011-es év ez egy nagy gebasz....
hm

nekem amikor ilyesmi gondom volt akkor vag y a gyertya hullot be, vagy gyujtokabel vagy falsot szivott. volt hogy elhagytam a levegocsavart a karbibol regebbi mocimnal. :S en a gyertyat nezem elsore mindig ha nem indul, onnan latszik rogton hogy a benzin eljut e egyatan oda ahova kell. :) ha igen es gyertya is ok akkor lehet tovabbmenni.az hogy egy masik gyertyaval se jo az geg lehet gyertya gond... nekem multkor az 5. gyertyaval volt jo csak.erdemes mas mas gyertyaval nezni. nekem van itthon tobb fajta ngk, meg champion is, championnal szereltek oket gyarilag is itt-ott...bar en nem szeretem azt a gyertyat de volt hogy azzal indult csak be elsore. :)
jaja, az tuti, hogy figyelni kell a trafora, cdi-re stb...mert erzekenyebbek mint egy ifa trafo az tuti. :D
rem sikerul mihamarab megcsinalni.
es hatha sor kerul meg a talira vegre. :D
Látom nem csak nekem jut ki a jóból. :S
Egyik lehetőség, ha laza a pipádba az a biztosító rugó ami ráfogja a gyertyára és félrecsúszott talán. (én ezért cseréltem ki a pipámat egy új NGK vízhatlanra.)
Vagy mikor szét volt szedve a karburátorom, akkor még csodálkoztam is az úszót tartó tengely az szépen könnyedén ki-be csúszkál.... Elektromos csatlakozás csúszott volna szét.... Így távsegítségbe passz. 1001 oka lehet. Ellenőrizz le mindent ami a motor működéséhez szükséges.
Valószínüleg igaz, mert ezt a motorrevü egy elég régi számában olvastam.... A 2T tuningokról és általános működéséről volt szó, sok számon keresztül.
Reméljük semmi nagy gány nincs vele csak a gyújtókábel. De megint nem tudom megcsinálni mert megint mást kell csináljak. :S
Nem értem már ezt a motort :S (iigen most mentem vele, de most nem ez a lényeg :D) Belementem 1 kátyuba erre ledadog a motor és leáll... az önindító nem tudja elindítani.. Tologattam egy jó ideig akkor elindult, aztán 1-esbe kicsit "fojtottan" ment 2-es, aztán lefulladt megint.. utána még legalább 10-15 perc tologatás (azért jó kis torna volt így hajnalban, de én nem hagyom ott sehol :D) és egyszer csak sikerült megint elindítani, kicsit túráztattam, aztán gó haza.. (szerencsére hazakerültünk) Valami ötlet, hogy mi lehet a haja? karbi, légszűrő most lett tisztítva. Az önindító most sem indítja... Teker meg minden de semmi biztató hang..
az jo akkor ha legalabb neked jo lett mar. :) erzekeny a keverekre az tuti amugy, en is volt hogy jatszottam a tuvel...2 rovatkat alitottam es ment olyan szarul a motor...utana egyet vissza...es ugy lett a jo.mire nem kepes 1 mm. :D
hm....
etz jo hogy mondtad akkor figyelek majd szerelesnel nehogy potyara tekergessem veletlen se...hatha igaz a dolog...:S

hat remeljuk hogy csak a kabel szivat meg es semmi komolyabb, koltsegesebb baj nincs vele.
Hát nem.. :S De gajába akkor is lemegyek, ha úgy kell letolnom a picit :D Már 3-4 éve csak szeretnék elmenni de mindig közbejött valami.. Most elmegyek! :D