sziasztok.
Első villahidat keresek.
Úgy tudom a tuareg villahídja ugyan az, mint a pegasojé.
Volna esetleg valakinek elfekvőben egy?
Az enyém belső átmérője 47mm
Üdv!
Sürgős segítségre volna szükségem! Újravezetékelem az 50es windet és nem tudom, hogy a világításkapcsolón a tompított alatti állás mit akar jelenteni...plusz a gyújtáskapcsoló második illetve 3adik állásánál mi vannak ponotsan... lécci írjon valaki, akinek volt 50ese! Köszi előre is
Üresbe énse, nem olyan vagyok mint a sok hülye....
Én minden új gyertyát 0,5-re állítok amióta megjavult így. Az a baj öreg már a tekercs a mágnes, nem ad akkora feszt, mint újonnan..... és így a gyári szikraköz se működik már egészen....
A blokk még a satupadon. Az önindítót kell visszatenni, meg a gyújtás fedelet rá. Apám csinált spec szerszámot a lendkerékhez. meglehet fogni rendesen és meghúzni.
Holnap nem nagyon érek rá, mert egy állatot ki kell vonni a forgalomból sérülés miatt.... :D
Talán délután már nekiállhatok, de előbb a hátsó villa ki, persely, tűgörgő zsírzás és lassan kész lessz.
értem már mire gondolsz.nekem kipörög 9000nél tovább épp ma probáltam 10500ig de még ment volna egy picit.de megprobálom majd ezt a hézagállitást én is.hátha segit bár igazából nem zavaro mert ugy sem cibálom neki uresbe mennyi a gyári gyertya hézag?nekem 0,7 rémlik de koránt sem biztos
Nekem is üresben nem pörgött tovább 5000-nél, mert ki-ki hagyott a gyújtás. De terhelés alatt meg kiforgott tovább, de 9000-nél jobban nem.
Az elektróda távolságon csökkentettem (0,5 mm) és jó lett.
hat en is remelem hogy nem csapagyas lett, vagy valami komoly baj. :S a powert ugy is meg akartam lesni vmikor, meg korbenezek a blokknal hatha lelazult vmi. :S
szerintem nem hagy ki a gyula, de meglesem majd.de csak hetfon tudom meglesni.
Csaknem csapágy a blokkban.... Mienkbe is apám felfigyelt egy hangra és a power szelep érte a dugattyút.... Tiedbe csaknem.
Üresben 5000-nél mit csinál kihagy a gyújtás?
ebbe bizok en is hogy valami csak berezonal azon a fordulaton. egyik naprol a masikra lett ilyen kb. egyszercsak hallom halkan, ma meg mar hangosabb volt, vagy csak en figyelek ra egyre jobban az is lehet ugye.:S de nem tetszik az a hang. de 2 honap mulva muszaki aztan ugy is at kene nezni a gepet, rem kiderul mi zizeg.es nem a blokkal van gond. :S eroben nincs hiany szerencsere a blokkban.kiporgettem ma 3.ban 10500on verte a 100at ora szerint, azaz 93 kb. :) erdekes az is hogy allo helyzetben nagy gazra nem porog ki 5000nel tovabb nagyon...menet kozbe minden ok vele.. elm sokat kapna erre gondolok...de ha allitok a tun akkor meg keves mar mert menet kozben megtorpan 4000nel nagyon...
Lehet hogy a balance tengely csapágya vagy a kuplungkosár csapágya, a vátó tengelyek valamelyikének a csapágya... ezt így nehéz megállapítani. :D
De velem cseszett már ki a rezonátor felfogató csavar is.... megvolt lazulva és zizegett rajta az alátét bizonyos fordulaton.... :D
Hát akkor nemtudom, hogy van ez.... Alattad simán elfordul.... és erő van benne....
Apám mindig mondja, adig nem lessz jó a motorunk míg azt nem produkálja mint akkor. Volt benne akkor egy 54,72-es Asso dugó és rohadt nagy kompresszió. Ahogy emlékszem rá akkor nagyon ment.... Na mind1 kössz szépen a fáradságodat hogy megnézted.
mentem ma egy karikat a geppel es eleg furcsa hangot hallok menet kozbe 4-5000res fordulatnal... mintha hallottam volna mar multkor is de akkor talan halkabb volt, most eleg hangos volt. :S olyan mintha csapagyhang lenne. de 4000 alatt nem nagyon hallom es 5000 felett se. fotengelycsapagyra gyanakodtam (ami elvileg 2500 km-rel ezelott lett cserelve) de levettem a deklit es nem log a lendkerek.nem tudtam mozgatni semerre igazabol.ha logna a csapagy akkor elvileg lotyogne a lendkerek is ha jol tudom.
velekinek valami otlete?
tugorgo elvileg kopog ugye...de ez teljesen mas hang.. mint amikor egy regi agyonhasznalt csapagyat forgatsz. :D
hát az adásvételin 1991 van, de sztem ez 1989-es, mert az 1991-es gyári fotón már a szürke rotax blokkal van szerelve.. egyébként nekem nem tetszik annyira ez a lila szín, valószínűleg át lesz festve fehérre (persze csak a lila részek)
Na megcsináltam, 2-esben, meg egyesben is simán elforog a kerék alattam (70 kg vagyok)... Ez most jót vagy rosszat jelent? Az erejével nincs problémám, utazója 90-95 km/h, végsebessége 145-150 km/h, 34-es Dellorto karbi van rajta. (fogyasztása 6-8 liter). Remélem segítettem valamit az infókkal.
Első villahidat keresek.
Úgy tudom a tuareg villahídja ugyan az, mint a pegasojé.
Volna esetleg valakinek elfekvőben egy?
Az enyém belső átmérője 47mm
Tuaregre van egy folytatlan Gianelli sportrezonátorom! Akit érdekel írjon, baráti áron adom! Képeket tudok küldeni!
Üdv: Norbi
Sürgős segítségre volna szükségem! Újravezetékelem az 50es windet és nem tudom, hogy a világításkapcsolón a tompított alatti állás mit akar jelenteni...plusz a gyújtáskapcsoló második illetve 3adik állásánál mi vannak ponotsan... lécci írjon valaki, akinek volt 50ese! Köszi előre is
akkor lassan de biztosan halad azert a moci. :)
jovoheten en is nekiallok szerintem atnezni hol bujhatott el benne az a bugocsiga. :)
Én minden új gyertyát 0,5-re állítok amióta megjavult így. Az a baj öreg már a tekercs a mágnes, nem ad akkora feszt, mint újonnan..... és így a gyári szikraköz se működik már egészen....
A blokk még a satupadon. Az önindítót kell visszatenni, meg a gyújtás fedelet rá. Apám csinált spec szerszámot a lendkerékhez. meglehet fogni rendesen és meghúzni.
Holnap nem nagyon érek rá, mert egy állatot ki kell vonni a forgalomból sérülés miatt.... :D
Talán délután már nekiállhatok, de előbb a hátsó villa ki, persely, tűgörgő zsírzás és lassan kész lessz.
hogy állsz az összerakással,motor lesz belőle?
Az elektróda távolságon csökkentettem (0,5 mm) és jó lett.
szerintem nem hagy ki a gyula, de meglesem majd.de csak hetfon tudom meglesni.
miert?
Üresben 5000-nél mit csinál kihagy a gyújtás?
De velem cseszett már ki a rezonátor felfogató csavar is.... megvolt lazulva és zizegett rajta az alátét bizonyos fordulaton.... :D
Apám mindig mondja, adig nem lessz jó a motorunk míg azt nem produkálja mint akkor. Volt benne akkor egy 54,72-es Asso dugó és rohadt nagy kompresszió. Ahogy emlékszem rá akkor nagyon ment.... Na mind1 kössz szépen a fáradságodat hogy megnézted.
palacsinta@citromail.hu
velekinek valami otlete?
tugorgo elvileg kopog ugye...de ez teljesen mas hang.. mint amikor egy regi agyonhasznalt csapagyat forgatsz. :D
Na megcsináltam, 2-esben, meg egyesben is simán elforog a kerék alattam (70 kg vagyok)... Ez most jót vagy rosszat jelent? Az erejével nincs problémám, utazója 90-95 km/h, végsebessége 145-150 km/h, 34-es Dellorto karbi van rajta. (fogyasztása 6-8 liter). Remélem segítettem valamit az infókkal.