Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja 125ös ről van szó :)
sziasztok.
Első villahidat keresek.
Úgy tudom a tuareg villahídja ugyan az, mint a pegasojé.
Volna esetleg valakinek elfekvőben egy?
Az enyém belső átmérője 47mm
Szevasztok!

Tuaregre van egy folytatlan Gianelli sportrezonátorom! Akit érdekel írjon, baráti áron adom! Képeket tudok küldeni!

Üdv: Norbi
125ccm Aprilia Tuareg Rallyból származó hátsó enduro kerekek. Piros és szürke agyas is van. Teljesen jó állapotúak. Kompletten ára:20000Ft/db
Valaki már rakott fel robbantott ábrát rotax 123-ról.. Ezt újra meg tudná tenni nekem? Nagyon meg köszönném :)
Üdv!
Sürgős segítségre volna szükségem! Újravezetékelem az 50es windet és nem tudom, hogy a világításkapcsolón a tompított alatti állás mit akar jelenteni...plusz a gyújtáskapcsoló második illetve 3adik állásánál mi vannak ponotsan... lécci írjon valaki, akinek volt 50ese! Köszi előre is
megprobalom en is majd ezt a modszert. nekem most 0.7 korul lehet.biztos nagyobb mint 0.5. :D

akkor lassan de biztosan halad azert a moci. :)
jovoheten en is nekiallok szerintem atnezni hol bujhatott el benne az a bugocsiga. :)
Üresbe énse, nem olyan vagyok mint a sok hülye....
Én minden új gyertyát 0,5-re állítok amióta megjavult így. Az a baj öreg már a tekercs a mágnes, nem ad akkora feszt, mint újonnan..... és így a gyári szikraköz se működik már egészen....

A blokk még a satupadon. Az önindítót kell visszatenni, meg a gyújtás fedelet rá. Apám csinált spec szerszámot a lendkerékhez. meglehet fogni rendesen és meghúzni.
Holnap nem nagyon érek rá, mert egy állatot ki kell vonni a forgalomból sérülés miatt.... :D
Talán délután már nekiállhatok, de előbb a hátsó villa ki, persely, tűgörgő zsírzás és lassan kész lessz.
kösz az infót Pama. Jó motorozást!
értem már mire gondolsz.nekem kipörög 9000nél tovább épp ma probáltam 10500ig de még ment volna egy picit.de megprobálom majd ezt a hézagállitást én is.hátha segit bár igazából nem zavaro mert ugy sem cibálom neki uresbe mennyi a gyári gyertya hézag?nekem 0,7 rémlik de koránt sem biztos

hogy állsz az összerakással,motor lesz belőle?
Minél többet beszélünk alkatrészekről annál többen jelzitek hogy nem stimmel a motorokkal valami
Nekem is üresben nem pörgött tovább 5000-nél, mert ki-ki hagyott a gyújtás. De terhelés alatt meg kiforgott tovább, de 9000-nél jobban nem.
Az elektróda távolságon csökkentettem (0,5 mm) és jó lett.
hat en is remelem hogy nem csapagyas lett, vagy valami komoly baj. :S a powert ugy is meg akartam lesni vmikor, meg korbenezek a blokknal hatha lelazult vmi. :S

szerintem nem hagy ki a gyula, de meglesem majd.de csak hetfon tudom meglesni.

miert?
Csaknem csapágy a blokkban.... Mienkbe is apám felfigyelt egy hangra és a power szelep érte a dugattyút.... Tiedbe csaknem.
Üresben 5000-nél mit csinál kihagy a gyújtás?
ebbe bizok en is hogy valami csak berezonal azon a fordulaton. egyik naprol a masikra lett ilyen kb. egyszercsak hallom halkan, ma meg mar hangosabb volt, vagy csak en figyelek ra egyre jobban az is lehet ugye.:S de nem tetszik az a hang. de 2 honap mulva muszaki aztan ugy is at kene nezni a gepet, rem kiderul mi zizeg.es nem a blokkal van gond. :S eroben nincs hiany szerencsere a blokkban.kiporgettem ma 3.ban 10500on verte a 100at ora szerint, azaz 93 kb. :) erdekes az is hogy allo helyzetben nagy gazra nem porog ki 5000nel tovabb nagyon...menet kozbe minden ok vele.. elm sokat kapna erre gondolok...de ha allitok a tun akkor meg keves mar mert menet kozben megtorpan 4000nel nagyon...
Lehet hogy a balance tengely csapágya vagy a kuplungkosár csapágya, a vátó tengelyek valamelyikének a csapágya... ezt így nehéz megállapítani. :D
De velem cseszett már ki a rezonátor felfogató csavar is.... megvolt lazulva és zizegett rajta az alátét bizonyos fordulaton.... :D
Hát akkor nemtudom, hogy van ez.... Alattad simán elfordul.... és erő van benne....
Apám mindig mondja, adig nem lessz jó a motorunk míg azt nem produkálja mint akkor. Volt benne akkor egy 54,72-es Asso dugó és rohadt nagy kompresszió. Ahogy emlékszem rá akkor nagyon ment.... Na mind1 kössz szépen a fáradságodat hogy megnézted.
Kérlek keress e-mailbe, ott elmondok mindent, megértésedet köszönöm!
palacsinta@citromail.hu
mentem ma egy karikat a geppel es eleg furcsa hangot hallok menet kozbe 4-5000res fordulatnal... mintha hallottam volna mar multkor is de akkor talan halkabb volt, most eleg hangos volt. :S olyan mintha csapagyhang lenne. de 4000 alatt nem nagyon hallom es 5000 felett se. fotengelycsapagyra gyanakodtam (ami elvileg 2500 km-rel ezelott lett cserelve) de levettem a deklit es nem log a lendkerek.nem tudtam mozgatni semerre igazabol.ha logna a csapagy akkor elvileg lotyogne a lendkerek is ha jol tudom.

velekinek valami otlete?

tugorgo elvileg kopog ugye...de ez teljesen mas hang.. mint amikor egy regi agyonhasznalt csapagyat forgatsz. :D
Esetleg valaki más is lehet, hogy ellátogat ide? :)
Nagyon jó lenne találkozni valakivel a fórumról :D Meg a Pegasodat is meg szeretném nézni :)
hát az adásvételin 1991 van, de sztem ez 1989-es, mert az 1991-es gyári fotón már a szürke rotax blokkal van szerelve.. egyébként nekem nem tetszik annyira ez a lila szín, valószínűleg át lesz festve fehérre (persze csak a lila részek)
Hello!

Na megcsináltam, 2-esben, meg egyesben is simán elforog a kerék alattam (70 kg vagyok)... Ez most jót vagy rosszat jelent? Az erejével nincs problémám, utazója 90-95 km/h, végsebessége 145-150 km/h, 34-es Dellorto karbi van rajta. (fogyasztása 6-8 liter). Remélem segítettem valamit az infókkal.
rotax 127 valto-hoz jo-e esetleg rotax 123 valto barmely alkatresze is? tudja ezt vki pontosan?
ha nem dolgozom akkor bizti ott leszek.