Egyébként hihetetlen, hogy mindig egyszerre jönnek össze a dolgaink.. :D Most is gondoltam kiírom, hogy ledadog a motor meg minden és már elkezdtétek kivesézni a témát :D
Előtte meg nektek volt ugyan az a gond.. :D
Én nem ütöttem oda sehova..... Majd, ha a sok tanács közül egyik se válik be, akkor berekom a tertalék alapot, aztán meglátjuk. Remélem csak a súbertűre allergiás.....
Akkor fazsa. :D
Most csak a számítógép előtt tudok ülni, esik az eső. :S
Az én súbertűmön a seeger a felülről a másodikban van. Lehet felkéne tenni a legfelsőbe? De olyan qurva nehéz beakasztani a bowdent.... az a rugó valami iszonyat erős....
Jaja. :D
Gyújtókábelt megnézem, mert amikor még szét volt szedve feltűnt, hogy laza volt a trafóba. Tekertem még rajta befelé és szépen megszorult. Lehet, hogy kábel lessz a gond. Trafóm tartalék nincs, nem nagyon tudom kipróbálni másikkal.
Utána olvastam ennek a CDI gyújtásnak, és könnyen ki lehet ezeket nyírni, úgy ahogy az ember nem gondolná.
Ha lehúzza az ember a gyertyáról a kábelt és valami okból megforgatná a motort akkor mindenképpen le kell testelni, mert ha nem bír szikrát adni akkor döglik meg esetek többségében a CDI.
Majd délután megjövök akkor neki esek.... :D
huha...latom megy a spekulacio mi lehet. :D
hat ha kimarad a gyula es dadog akkor ez nem hiszem hogy karbi..meg a dugocserevel csak a kompresszio no...ugyanazzal a benzinnel kene mennie...
vagy ha nem is ugy de nem beallni 5000ig... nekem volt rossz karburalas...kevesett kapott... 4nel megtorpant..6 utana megint jol ment... kiporog az akkor is csak nem ugy..vagy max fullad...de nem dadog...
elsore gyertya, gy kabel, trafo, gyujtas... en ebben a sorrendben neznem vegig.
ahogy mar ezt emlitettek elottem ha jol lattam. :D
gyujtas eg trafo barmikor behallhat ugye... de hatha csak a gy kabel tort meg mikor ott mozgattad a szerelesnel.
nemrég dugót cserélt azt hiszem.. nem azóta rossz neki? ha sokat kap állítanék a súberen vagy egy próbakörig levenném a légszűrőt és ha rendesen kiforog akkor nem kell tovább keresgélni hogy mivel van gond.
Én ma szedetem szét a karbit tisztítani, és azóta nekem is ledadog. eddig legfelül volt a súbertű, most betettük középre.. lehet, hogy az a baj.. majd ha nem hagyja abba 1-2 napon belül akkor visszateszem legfelülre azt megnézzük h mit mutat... Szóval lehet, hogy nálad is az a baj.
Ezen énis tágra nyitottam a szemem....
Ahogy mondod a beállítás nem megy el egyről a kettőre.... Márcsak azért sem mert ezen karburátorokon csakis az alapjárati rendszert tudja az ember állítani, meg a részterheléstű helyzetét, ami a nevében is részterheléskor van szerepe. Amikor az ember kicsit is meghúzza a gázt a részterhelés tű dolgozik az alapjárati rendszerrel együtt. 5000-5500-as fordulatig jó is, és ott meg "csuklik" gyújtás kimaradás jelentkezik véleményem szerint. Ha a tűvel lenne gond akkor már 5000 alatt is lenne tünete.
Ezért is gyanakodtam legelőször is a trafóra....
súberen lejjebb? Márhogy kevesebbet kapjon? Hát, nem hiszem hogy túldúsítás miatt dadogna...de nemtom. Én a gyertyahézaggal kezdeném, aztán gyújtókábel, trafó, állórész. Hiszen ha eddig jó volt, idézem "kezdte csinálni", akkor valami elment benne. Bekarburálás nem mászik el éjszaka.
Sehogy se akar összejönni a tali.