Jah, a piros pasztát azt szeretik kenni mindenhova, még oda is ahova nem kell.... meg a másik őrület a WD-40-el befújni mindent....
Szinter, szerintem azzal az a baj, hogy ledobja úgyis az első 20-30- cm-en, és ha az megpattan valahol akkor az nagy darabokba pereg lefelé. (úgy mint a kapálógépünk szarváról.... egyszer megindult és megállíthatatlan.... :D )
Jó a festés szerintem, elvégre gyárilag is festve van. :D
Csak az volna az igazi, hogy homokfúvással fémtisztára küldeni az egészet, aztán lehet szépen festeni....
jaja, ismeros, dehat erre valo a kipufpaszta...ezt lehet pasztazni nem ugy mint ahogy mindenki keni a pasztat mindenhova. :)
ennek tenyleg ott a helye..mivel ott ugye nincs tomites gyarilag se csak a fem a femmel....aztan megkopik idovel...
en meg mindig agyalok hogy fessem a rezot vagy szinter. melyik lenne jobb szted?
Holnap, pluszba be is kenem. :)
Nem gondoltam levenni az egész rezót csak a két rugót és félrehúzni.... Csak a nagy sietségben lehet én csesztem el, mert nagyon meghúztam a tartó csavarokat aztán félrehúzta az egészet.... Lazítottam a két csavaron, valamelyest jobb lett, de még mindig nem az igazi. Az a baj azok a kúpok is el vannak már kopva.... :(
Ráadásul a 127-esen 2-ő is van, de általában a hengernél van a baj, a külső jó....
nekem is kifuj korabban aztan bekentem es azota okes.
raszoktam hogy minden szerelesnel kenek kicsit es akkor tuti nem fuj ki...nem kell potyara levenni...anynira ezert nem jo moka a rezot le meg feltenni. :D
en ugy kentem be legutobb hogy a rezo belso peremet kentem be vekonyan.
elott evolt hogy a csonkot kentem be. de azt hiszem igy jobb volt hogy a rezonal kentem fel.
hatul a csatlakozasnal is bekenem mert ki vannak nyulva a gumigyuruk, es mindig akkor szerelek mikor nincs nyitva bolt ahol lehetne venni es nem er ra varni. :D
Veszi a lapot elég rendesen, de ugye 4000-nél jobban nem húztam neki.
Kössz a linket, ugyanilyen kipufogó tömítőpasztám van itthon.
Azért fúj ki, mert valószínű a rugók nem ugyanoda kerültek vissza.... majd holnap lelazítom a rezót és megcserélem a hengernél a rugókat. Szétszedés előtt nem fújt ki egy picit se!
Mielőtt meg lett csinálva kipuff, hogy ne fújjon ki a múltkor, előtte bekentem evvel a pasztával, de a rázkódás letördelte. :(
Te hogy kented be? levetted a rezót és bekented a kúpot?
na ez jo hir vegre ha megy a gep. ez mar valami. :) foleg ha berugos is mar ugye. :D es milyen a kompresszio? hogy erezted elsore?
jon a szep jaratasi idoszak akkor mostmar.remjuk hogy majd csak a 20.000.ik km-nel kell megint szerelni. :)
kipuffhoz ajanlom az autosboltban kaphato kipufogopasztat.en is ezt hasznalom.nagyon jo cucc.hore kemenyedik.es uvegszeru lesz ha kikemenyedik.es nagyon jol tomit.levetelkor meg mozditasra elvalik es ki lehet piszkalni barhonnan konnyen mert torik ugye olyan kemeny lesz.
500 ft kb egy tubus, nekem kb 2 eve van meg es alig fogy pedig hasznalom eleg sokat, minden szereleskor kb. :)
Tegnap este megrendeltem a nagyszervízhez az alkatrészeket a géphez (olaj,olajszűrő,gyertya). Remélem héten megjönnek és akkor rakhatom össze
Mellesleg sajnos eladó sorba kényszerült a Suzukim. Akinek a fantáziáját izgatja itt egy link:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rm_125_extrakkal-
4810446
Nem landol ott minden kosz, nekem se. Meg ahogy felteszed azt a fedelet elég széles perem van ott végig a blokkon, ha kijebb hozod 2 alátéttel nem fog ott bemenni semmi.
A festésem mára már megszáradt, fel is tettem a kipufogót. Még variálni kell egy kicsit mert kifúj egy picit a hengernél, amit eddig nem tett.
Könnyen elindult elsőre, szépen jár alapjáraton. Gázra jól reagál, de még qurvára nyers az egész mert elég hamar felmelegedett. Hagytuk hűlni, újra indítás immáron a berugókarral.
Avval is elsőre indult, akkor mentem vele az udvarba, meg a kertek alatt, szépen finoman 3000-nél nem jobban húzva. Aztán allóhelyben járattam még egy 10-15 percig max 4000-ig forgatva. Már rám sötétedett ezért hagytam mára, majd holnap hamarabb hazaérek akkor majd a kifujást is orvosolom, meg elmegyek ki útra egy kicsit hosszabb távra. Aztán meglátjuk mi lessz, lehet dúsítani kell a keveréken azért is melegedethetett. A lényeg, hogy már gurultam vele.
Arra fedélre gondolsz ami az önindító szabadon álló végén van? Ott egy tűgörgős csapágy volt, ami ki lett cserélve bronz perselyre. Ez az alátétes kísérlet nekem is eszembe jutott, de időm nem volt kipróbálni. De ha így odébb kerül az egész műanyag akkor sajna minden kosz a gyújtáson landol.
amúgy km nemsok kb 500 esés szerencsére nem, hiba is csak ez a szar(de ezt én basztam el ), meg hogy a powernél túrja ki az olajat de az már tavaly is jelentkezett, de majd beújítok én is egy olyan szar gumival
jaja, sajnos en is megtapasztaltam milyen is ez.:S de egyenlore nem okozott tul nagy bajt szerencsere, mert okes a gep meg. remelem hosszabb tavon is birja meg.de ez majd kiderul.:S
en is kiegettem a kiput, festesre var. de gondolkozok a szinterezesen.:S az lehet jobb lenne. festekem van itthon aztan kiderul holnapra mit talalok ki. :D
Üdv! Szeretnék tanácsokat kérni! Elmentem motorozni és kb 70km után megállt a motorom! Ez egy 1993-as Aprilia tuareg rally 125-ös ROTAX 123-as blokkal! Kompresszió van, karburátorba a fúvókát kipucoltam bár nem volt eltömödve, szikra van és megpróbáltam egy új gyertyával is indítani de sikertelenül! A motor úgy állt meg hogy mentem vele 5-ösbe és lefulladt visszaváltottam 4-esbe lefulladt és Így tovább míg meg nem állt. Szeretnék segítséget kérni hátha van valakinek ötlete hogy mit szedjek még szét és nézzek meg! A válaszokat előre is köszönöm!
Köpköd vissza anyagot a karbi felé, meg elvileg feltöltési problémák vannak alacsony és közepes tartományba. Magas fordulaton, gyakorlatilag be se tudnak zárni olyan gyors a folyamat.
Úgy ellenőrizheted, hogy kiszereled és csúcsával a napfelé tartod és meglátod, hogy elállnak-e egy picit is a felülettől. Ha eláll akkor kukás....
A fedélbe lehet kopott a bronz persely.... Vagy mint nekem már a kapcsolódási irányból, gömbölyűre koptak a fogak oldalai. (az is ezt csinálta mint a tied).
Tettünk a fedél alá, minden csavarhoz két-két lapos alátétet. Ezáltal kijebb hozza a bendixet és újra telibe tudják egymást fogni a fogak. Nekem ezzel javult meg. Bár az alátéteket nehéz berakni, mert mindig leesik, van hogy be a fedél alá.... és a váztól meg nem tudod az öindítóval együt levenni. :S
Na de meglehet csinálni, ha ügyes vagy..... :D
Az önindító meg szénkefés motor. Mehet szarul, de általában ha elkopik akkor baszik tekerni.... Remélem tudtam segíteni. Jah és nekem is 127-es van. :D
Huh, neked is beleért.... :S
Mi is így rövidítettünk a nyelven, és szintén 1 mm-t. Mert másképp nem lehet.... A henger fészkének ül neki az alátét az tartja meg. Azt meg ott benn nem lehet pótolni az elkopott anyagot....
Azért nyit lágyabban mert jól áll a ház és így a gáznyomás a furaton keresztül szépen tudja nyitni. Persze szakadásmentes gumi kell hozzá.... A hang meg tutira az lehet, mert az enyém is tud mozdulni a helyén és a rezeghet a kipufogógáz hatására, a rezonátor elv révén....
A dugód meg főleg a gyűrűk remélhetőleg többet kibírnak mint az enyémben.... (bár az enyém evett egy kis port is....)
Vettem ma hőálló (csak 250°C-ig de bírja az. A sima is bírta. :) fekete zománcot. Egyszer már lefújtam 4 órakor, majd még egyszer 8-kor. Aztán holnapig had száradjon. :D
Végre lehet már próbakör is akkor....
Mostmár énis rászoktam a regényírásra.
ilyen esetben altalaban a bendix vagy az inditon levo fogaskoszoru szokott tul kopott lenni es nem tud jol belekapaszkodni es igy kiakad es magaban teker az indito.:S de ha nezted masik lendkerekkel es bendixel is akkor az erdekes.:S gondolom nem volt pont mind a 2 ugyanugy kopott.:S esetleg az onindito lehet mar tul 'gyenge'. masik inditoval nem nezted meg? bar ezek az inditok ahogy eszrevettem eddig vagy jok vagy nem. koztes allapotot nem nagyon lattam meg. :D
na en megvagyok a szerelessel.:S bar ne lattam volna inkabb. :S hasonlo helyzetben jartam mint te. :S kisse beleerhetett a powernyelv a dugoba. latszik az oldalan. :S:S:S:S de szerencsere tenyleg csak kicsit.es mivel jo a kompresszio e jo eroben van a blokk igy nem nyulok hozza. rezot levettem es feltettem a masikat aminek meg turheto a festese, addig ezt majd kiegetem es lefestem utana visszamegy ez. powert is levettem, kipucoltam, a nyelv jol volt benne elm, de ki kellett koszorulnom belole hogy ne erjen bele a dugoba. :S
agyaltam hogy kene kihezagolni a nyelvet, aztan rajottem hogy emmit se tudok oda tenni hogy feljebb jojjon alapbol...akkor mondom ne menjen le annyira alapbol. :) kitekertem a 'tocsavart' a nyelvbol, es a nyelv felso reszebol leszedtem 1 mm-t. majd visszatettem a tocsavart es jo iranyba osszetettem az egeszet. igy mar nem er bele veletlen se, latom a pici rest a nyelv elott. lehet hogy egy picivel kisebb lett a kompressziom also tartomanyban mivel alapon feljebb van a nyelv, de igy veletlen se er bele a dugoba, ami azert nem mind1. megvolt a probakor is, konnyebben es vmivel hamarabb nyit a power mindjart.eddig hirtelen nyitott kemenyen, most szep lagyan nyit fokozatosan mar az elejen is. es most szepen felporog allo helyben is alapjaratrol nagyobb gazadasra is.
es az a fura hang is halkult talan.de az lehet a power lesz mert alapjaraton most mintha hallottam volna onnan, ha kiemeltem a fekkel a nyelvet akkor meg nem hallottam. lehet a nyelv rezonal be es annak van az a hangja.
osszegezve az egeszet jobb lett a motor, de sajnos a dugom roszabb mint remeltem .a henger szepnek tunt, latszik a honolas nyoma.
van egy tartalek nicasilos hengerem, assowerke dugoval... epp el akartam adni... de marad! bar remelem nem lesz gond ezzel se meg jo par 1000 km-ig.egy 10000ret meg ki kene birnia papiron.aztan majd meglatjuk mi lesz.
Szinter, szerintem azzal az a baj, hogy ledobja úgyis az első 20-30- cm-en, és ha az megpattan valahol akkor az nagy darabokba pereg lefelé. (úgy mint a kapálógépünk szarváról.... egyszer megindult és megállíthatatlan.... :D )
Jó a festés szerintem, elvégre gyárilag is festve van. :D
Csak az volna az igazi, hogy homokfúvással fémtisztára küldeni az egészet, aztán lehet szépen festeni....