jaja, ez egy orok kerdes marad hogy melyik a jo olaj bele...mindenki masra eskuszik...amit hasznal... en nem eskuszom egyikre se igazabol...nekem van ami bevallt..ezt hasznalom...es nem is akarok es nem is fogok valtani ha nem lesz baj vele.mondjon barki barmit is. :) de elgondolkodtato manapsag hogy melyik gyarto mire megy....nem feltetlen a legdragabb legnevesebb a legjobb manapsag szerintem... de konkretan nem tudok nyilatkozni mindrol mert nem teszteltem vegig mindet. :) bar mindenki csak arrol mondana velemenyt amit tesztelt is. :)
Szép hely. :D
Hozzám közel a Mecsek van, de a Tuareggel nem voltam sose... Akartam, de közbejött a dugócsere. Na majd bejáratás után feltépek vele.... Meg, ha összejön a tali akkor az egy szép hosszú út lessz majd....
Énis így gondolom mint te. "mindenki azt tesz bele amit jónak tart".
A stihlt azért se tartom rossznak, mert ugye nagy fordulat, nagyon szoros illesztés (nikasil és különböző hengerfalbevonatok) és több éves hibátlan üzem a tapasztalat. (saját MS 310 fűrész 10 éve évente elég sokat dolgozik, pontosan kevert csakis saját olajával, még mindig hbátlan állapotban)
Az, hogy melyik olaj lenne bele a legmegfelelőbb.... hát ahány évjárat különböző olajat "támogatott" a gyár. (kivel milyen zsíros szerződést hoztak össze...)
Csakis laboratóriumi körülmények között lehetne megállapítani a bele tőkéletes olaj fajtáját ma. (az akkori olajakat már nem kapni és valószínű a maiak sokkal jobb képeséggekel rendelkeznek mint a 20 évvel ezelőtti társaik.)
Sokan meg beszélnek a levegőbe, mert hallottak fél füllel ezt azt....
Most visszagondolva lehet nem kellett volna váltanom..... mármint olajat. :D
eszem agaban sincs megkovezni barkit. en amondo vagyok mindenki azt tesz bele amit jonak tart. :) van millio 2 fajta lehetoseg ugye... nekem is mondtak mar sokan a molra hogy szar.... nekem semmi bajom nem volt vele eddig jol bevallt...
a stihl olaj az tuti jo amugy.nem veletlen vallal csak akkor garanciat a stihl a termekeire ha azzal hasznalod. (garancialis hibanal bevizsgaljak a hengert hogy milyen olajjal hasznaltad, kimutatjak ugye kemiailag ha mast tettel bele. :) ) nekem is van stihl fureszem es stihl olajjal is hasznalom, es azert ez se a legolcsobb arol 2T... aztan hogy egy 125s mociba hogy muzsikal azt nem tudom. en hasznaltam sokat anno simsonba.(de ugye az napraforgoolajjal is elmegy. :D ) nem tudok igazan semmit mondani milyen lehet mert nem probaltam, hulyeseget meg nem akarok mondani mint sok ember aki hallotta belabatol a szomszedban hogy mari neni beletette a babettaba es akkor ezert nem jo a tuaregbe... :)
Lehet te is megkövezel (mint a fórumon itt egy páran) felújítás után Stihl olajat kapott 1:40-be a tankba. (olajszivattyú teszt volt először is)
Aztán az olajszivattyút úgy sikerült elsőre beállítani, hogy olyan átlag 1:47-re jött ki az arány 10 liter elfogyasztott benzinre vegyes használat mellett. Utána vissza lett kötve a szivattyú. Pár ezret lenyomtunk a stihlel. Akkor itt időközben szóba jött az olajos téma és jól lehurrogtak, hogy azt a szart hogy mertem beleönteni meg ilyenek. (véleményem szerint, ha szar lenne az az olaj a világon az összes fűrész beállt volna rég... ).
Sokan használnak itt Repsol 2T Scooter olajat. Azóta énis azt használom, de vannak kétségeim vele kapcsolatban....
Énis abban bízom, hogy most az új dugóval még kibír egy 10-15 ezer km-t, mert a főtengelybe van már 7 ezer.
Olajat milyet használsz?
A képfeltöltéssel lehet kell várnod holnapig. :S
ebbe bizom en is hogy kibir egy 10est legalabb mire hozza kell nyulnom komolyabban. de inkabb tobb legyen meg. :D nagyon be van hallva a kepfeltoltes.:S:S 20 perce tolti a kepeket de meg egyet se tett fel.:S:S
Az szép :D
Összefoglalva egy rohadt jót motoroztál egy patent géppel egy gyönyörű tájon.
Kössz szépen a "rövid" beszámolót! Egy ilyen túrára énis elmennék. :D
szép kis regényt hoztál össze nekünk itt köszi a sok képeket viszont volt aki több mint 800 képet rakott fel egyszerre :D
mátrába haverom is szokott járni motorozni és nagyon szeretnek is majd egyszer én is arra járok
egyenlőre már a bakonyt kezdem teljesen kiismerni
mar valogatom a kepekbol az izelitot, lett vagy 600 kep. :D annyit nem enged feltolteni az oldal.
minden rendben volt a motorral szerencsere, nagyon jol birta az utat.
hat elvileg ugy 1600-1800 km volt benne felujitas ota.(de ugye nem en csinaltam hanem igy vettem hogy elotte 200 km-rel volt furva dugizva, hajtokar csapagy stb.... aztan vagy elhittem vagy nem...de eddig igaznak tunt a dolog szerecsere mert jo a gep) odafele 50 km eleg szar volt mert mocskos nagy szembeszel volt, nyomott volna le az utrol sokszor...nem is mentem csak 80al kb...utana volt par km szar katyus ut...utana kezdodott az emelkedos resz...de jol birta a kicsike a dombokat is... 200 km volt elso nap odafele... azon kivul hogy jol osszecsapta a felnit e a villat a lanckeno spray amit elozo nap fujtam ra minden ok volt. :) masnap pihent a gep mert gyalugturaztunk, harmadnap mentunk a kekesre mocival meg ide-oda... az emelkedokon odafele kellett porgetni azert 6-7000rel leg...de birta jol.de nem birtam felvinni igy se a vizet 70 fok fole, pedig mentem 2 szemellyen 10 km emelkedot. :) lefele behuzott kuplunggal alapjaraton gurultam 10 km-t 50-60al... :D a fekekek is jok voltak.volt azert terheles lefele 2 szemellyel. de megbirkoztak vele. hazafele meg a 200 km-bol 160at 90el jottunk.(mas uton mint odafele) es ezt is jol birta. annyi hogy megalltam vagy 2x terkepeszkedni egy percre mert elotte lemeritettem a gps-t es en hulye nem tettem fel a toltore idobe. :D utana meg lusta voltam mar mikor ratoltott a motor...
osszesegeben nagyon jo volt a matra es kornyeke is es a motorozas is.batran ajanlom mindenkinek a matra kornyeket motorral!nagyon szep helyek vannak arra.
Hogy viselkedett a motorod a hosszú út alatt? (gondolok itt elsősorban a blokkra, mert abba se sok km van, meg a fékek hogy teljesítettek a lejtőkön, ilyesmik) :D
Elvileg holnap vagy kedden... Énis remélem, hogy majd alig bírom lenyomni a berugókart...
Nagyon motorozhatnékom van már, ma is esegetett az eső és a fotelba néztem a motorosvidiket áááá őrület...
Amúgy csináltál fényképeket a túra alatt? Dobhatnál fel egy, kettőt ha van.
a tartó most folyamatban van meg a kipufogó a napokban
a plexi hát az lehet kicsit csúszik de plexi nélkül is lehet motorozni úgyhogy a kipuf fontosabb
Az enyém azért ennyire nem durva... el is ment a kompresszió, de indult ez is hidegen szépen.... (csak sík úton önerejéből 85-90-nél jobban nem bírt menni... )
Na majd kivácsi leszek az új dugóval, gyűrűvel milyen lessz a kompresszióóóó......
Itt van az én dugattyúm amit egy RX125-ből vettem ki miután beszámítatták a motort,gyanús volt hogy a kezem súlya lenyomja a berugókart power szelep határoló alátéten a csavar fellazult és a power hozzáért a dugóhoz (kitudja mióta) de még így is beindult a f.s taliga persze azán kapott vacsiújjat
Hozzám közel a Mecsek van, de a Tuareggel nem voltam sose... Akartam, de közbejött a dugócsere. Na majd bejáratás után feltépek vele.... Meg, ha összejön a tali akkor az egy szép hosszú út lessz majd....
A stihlt azért se tartom rossznak, mert ugye nagy fordulat, nagyon szoros illesztés (nikasil és különböző hengerfalbevonatok) és több éves hibátlan üzem a tapasztalat. (saját MS 310 fűrész 10 éve évente elég sokat dolgozik, pontosan kevert csakis saját olajával, még mindig hbátlan állapotban)
Az, hogy melyik olaj lenne bele a legmegfelelőbb.... hát ahány évjárat különböző olajat "támogatott" a gyár. (kivel milyen zsíros szerződést hoztak össze...)
Csakis laboratóriumi körülmények között lehetne megállapítani a bele tőkéletes olaj fajtáját ma. (az akkori olajakat már nem kapni és valószínű a maiak sokkal jobb képeséggekel rendelkeznek mint a 20 évvel ezelőtti társaik.)
Sokan meg beszélnek a levegőbe, mert hallottak fél füllel ezt azt....
Most visszagondolva lehet nem kellett volna váltanom..... mármint olajat. :D
a stihl olaj az tuti jo amugy.nem veletlen vallal csak akkor garanciat a stihl a termekeire ha azzal hasznalod. (garancialis hibanal bevizsgaljak a hengert hogy milyen olajjal hasznaltad, kimutatjak ugye kemiailag ha mast tettel bele. :) ) nekem is van stihl fureszem es stihl olajjal is hasznalom, es azert ez se a legolcsobb arol 2T... aztan hogy egy 125s mociba hogy muzsikal azt nem tudom. en hasznaltam sokat anno simsonba.(de ugye az napraforgoolajjal is elmegy. :D ) nem tudok igazan semmit mondani milyen lehet mert nem probaltam, hulyeseget meg nem akarok mondani mint sok ember aki hallotta belabatol a szomszedban hogy mari neni beletette a babettaba es akkor ezert nem jo a tuaregbe... :)
repsolrol is hallottam jot is es rosszat is.
jo kerdes melyik olaj lehet az igazi. :)
Aztán az olajszivattyút úgy sikerült elsőre beállítani, hogy olyan átlag 1:47-re jött ki az arány 10 liter elfogyasztott benzinre vegyes használat mellett. Utána vissza lett kötve a szivattyú. Pár ezret lenyomtunk a stihlel. Akkor itt időközben szóba jött az olajos téma és jól lehurrogtak, hogy azt a szart hogy mertem beleönteni meg ilyenek. (véleményem szerint, ha szar lenne az az olaj a világon az összes fűrész beállt volna rég... ).
Sokan használnak itt Repsol 2T Scooter olajat. Azóta énis azt használom, de vannak kétségeim vele kapcsolatban....
en Mol Dynamic Moto 2T-t hasznalok. a blokkban meg mol dynamic moto street 10w40 van.
eddig nem volt bajom egyikkel se.
nem fustol, nem kopi a gyertyat, full szintetikus elooldott.... mi kell meg. :D
te?
Olajat milyet használsz?
A képfeltöltéssel lehet kell várnod holnapig. :S
na jo engedne eppen de nem akarok 2 hetet varni meg feltolja. :D:D de mar mindjart fenntvan par kep vegre.
Összefoglalva egy rohadt jót motoroztál egy patent géppel egy gyönyörű tájon.
Kössz szépen a "rövid" beszámolót! Egy ilyen túrára énis elmennék. :D
mátrába haverom is szokott járni motorozni és nagyon szeretnek is majd egyszer én is arra járok
egyenlőre már a bakonyt kezdem teljesen kiismerni
minden rendben volt a motorral szerencsere, nagyon jol birta az utat.
hat elvileg ugy 1600-1800 km volt benne felujitas ota.(de ugye nem en csinaltam hanem igy vettem hogy elotte 200 km-rel volt furva dugizva, hajtokar csapagy stb.... aztan vagy elhittem vagy nem...de eddig igaznak tunt a dolog szerecsere mert jo a gep) odafele 50 km eleg szar volt mert mocskos nagy szembeszel volt, nyomott volna le az utrol sokszor...nem is mentem csak 80al kb...utana volt par km szar katyus ut...utana kezdodott az emelkedos resz...de jol birta a kicsike a dombokat is... 200 km volt elso nap odafele... azon kivul hogy jol osszecsapta a felnit e a villat a lanckeno spray amit elozo nap fujtam ra minden ok volt. :) masnap pihent a gep mert gyalugturaztunk, harmadnap mentunk a kekesre mocival meg ide-oda... az emelkedokon odafele kellett porgetni azert 6-7000rel leg...de birta jol.de nem birtam felvinni igy se a vizet 70 fok fole, pedig mentem 2 szemellyen 10 km emelkedot. :) lefele behuzott kuplunggal alapjaraton gurultam 10 km-t 50-60al... :D a fekekek is jok voltak.volt azert terheles lefele 2 szemellyel. de megbirkoztak vele. hazafele meg a 200 km-bol 160at 90el jottunk.(mas uton mint odafele) es ezt is jol birta. annyi hogy megalltam vagy 2x terkepeszkedni egy percre mert elotte lemeritettem a gps-t es en hulye nem tettem fel a toltore idobe. :D utana meg lusta voltam mar mikor ratoltott a motor...
osszesegeben nagyon jo volt a matra es kornyeke is es a motorozas is.batran ajanlom mindenkinek a matra kornyeket motorral!nagyon szep helyek vannak arra.
Hogy viselkedett a motorod a hosszú út alatt? (gondolok itt elsősorban a blokkra, mert abba se sok km van, meg a fékek hogy teljesítettek a lejtőkön, ilyesmik) :D
ahha, vannak kepek, lesz is galeria, csak meg nem jutottam el odaig.ma este meglesz szerintem meg. :)
Nagyon motorozhatnékom van már, ma is esegetett az eső és a fotelba néztem a motorosvidiket áááá őrület...
Amúgy csináltál fényképeket a túra alatt? Dobhatnál fel egy, kettőt ha van.
jaja, plexi nelkul lehet menni, max kicsit jobban fog a szel de kipuf nelkul azert mokas
a plexi hát az lehet kicsit csúszik de plexi nélkül is lehet motorozni úgyhogy a kipuf fontosabb
Na majd kivácsi leszek az új dugóval, gyűrűvel milyen lessz a kompresszióóóó......