A henger és a karbi között helyezkedik el. A szerepe a szívócsatorna nyitása - zárása, amit amúgy a dugattyú karburátor oldali szoknyája végez. Nagy előnye az, hogy abban a pillanatban, ahogy egy bizonyos mértékű vákuum kialakul a forgattyúsházban, már nyit is a szelep, utat engedve a friss benzin-levegő keveréknek, továbbá amikor a dugattyú lefelé mozog és elkezdődik az elősűrítés rögtön lezár, így nem engedi, hogy benzin levegő keverék áramoljon vissza a karburátorba. Így több benzin levegő keverék szorul a forgattyúsházba. Gazdaságosabb stb.
Itt van még leírás róla: http://www.freeweb.hu/retrotun...
Mit tud az ember csinálni.... öntetni is lehetne olajálló gumiból, de kerülne vagy 10 ezerbe vagy többe... (tapasztalat)
Ha egyszer szakadt baszhatom a régit.... nem is mükszik rendesen meg szutykol orba szájba.....
Az alalplappal lessz a gond, ha megmelegszik a tekercs zárlatos lessz. Azért indul el 5-10 perc múlva mert lehül, aztán megint megmelekszik és leáll....
Jó hogy gyönyörű, zsír új.
A zöld gumi a powerhez 4 e, a membránlapok (szénszálas) 3 e/db rugó 1500 ft.
Innen rendeltem: http://www.gokartaruhaz.hu/ind...
Segítség!
Tuareg,(rotax 127) 7-8 percig megy rendesen,utána eltűnik a szikra.
Pihen vagy 5-6 percet,és megint indul.Aztán előröl minden.
Trafó nem lehet,kapott másikat,azzal is ugyanez a helyzet.
Lassan már annyiba van,hogy lízingelhetnék helyette egy 7es bmw-t.
Ma meghozta a futár, a szelephez az új cumókat, meg az új membránlapokat. Dugattyú pénteken érkezik. Wössner kerül bele vissza, mert az Asso csak 55,5 és 55,6 mm-es méretben kapható hozzá. A hengert meg nem furatom meg azért, szerencsére hibátlan még 7000 km után. A Vertex meg 29 ezer a Wössner pedig 26500 Ft.
Jól indult az idei szezon, gyenge 10 km-t motoroztam eddig....
Jó a 40-es is persze, de füstől mint az állat tőle. :D
Énis 40-est raktam a felújítás után, mert tesztelés és bemérés alatt állt a szivattyú.... Aztán vissza lett kötve mert minden ok. vele.
de egyébként normális használatnál az 1:40-es keverék a jó, nem? Én mindig úgy szoktam, hogy 10 literhez adok 2,5 deci olajat és azt öntöm bele. (nekem is ki van kötve a különolajozás)
Akkor lassan összeáll a gép. Járathatod 50-es keverékkel is, de ne pörgesd 5-6000 fölé nagyon, meg ne engedd erőlködni. Szépen egyenletes gyorsítás, megfelelő sebesség megválasztás stb.-stb.
Na széles utat!
Vazze szerinted, hogy a csába lehet rendesen kiégetni? :D
Az lenne az igazi, hogy lánggal felmelegíteni pirosra a lemezt.... leégne belül is csontra minden. Mint a simsonéval csináltam, fasza is lett.
A tüzön is jól kiégett a rezonátor is meg a dob is....
Nekem mind1 mit csinálsz.... csak nehogy benzinnel berobbantsd, mert nézel ám mikor kinyílik mint a tubarózsa.... :DDD
Mi a gondja hogy szétbontod?
Mennyibe fájna nekem,ha tőled venném meg a lapot és a lendkereket?
Köszönöm!
Itt van még leírás róla: http://www.freeweb.hu/retrotun...
Ha egyszer szakadt baszhatom a régit.... nem is mükszik rendesen meg szutykol orba szájba.....
A zöld gumi a powerhez 4 e, a membránlapok (szénszálas) 3 e/db rugó 1500 ft.
Innen rendeltem: http://www.gokartaruhaz.hu/ind...
Tuareg,(rotax 127) 7-8 percig megy rendesen,utána eltűnik a szikra.
Pihen vagy 5-6 percet,és megint indul.Aztán előröl minden.
Trafó nem lehet,kapott másikat,azzal is ugyanez a helyzet.
Lassan már annyiba van,hogy lízingelhetnék helyette egy 7es bmw-t.
Legkésőbb vasárnap délután már megszólalnak a lovak.
Jól indult az idei szezon, gyenge 10 km-t motoroztam eddig....
Énis 40-est raktam a felújítás után, mert tesztelés és bemérés alatt állt a szivattyú.... Aztán vissza lett kötve mert minden ok. vele.
Az szép lett :)
Na széles utat!
Az lenne az igazi, hogy lánggal felmelegíteni pirosra a lemezt.... leégne belül is csontra minden. Mint a simsonéval csináltam, fasza is lett.
A tüzön is jól kiégett a rezonátor is meg a dob is....
Nekem mind1 mit csinálsz.... csak nehogy benzinnel berobbantsd, mert nézel ám mikor kinyílik mint a tubarózsa.... :DDD