Hát én ezt nem látom mert nem átlátszó a cső. :D
De a levegőnek ki kellene mennie a szellőzőn, az úszóházba meg kellene annyinak lenni.... ha sokáig kb. 2 hét akkor már üres lessz az úszóház mert kipárolog a benzin.
Jha az enyém olyat szeret csinálni h valamiért levegő kerül a benzincsőbe, ahogy megnyitom, látom h szépen megy bele a karbiba, és néha lekell légtelenítsem mert nehezen indul...Érdekes
Lehet amiatt van, hogy mindig alig van a tankba üzemanyag, de ezcsak egy tipp, mást nemtudok feltételezni...
Szerintem érdemes lenne leszedni a csonkot, én nemrég kaptam szét a karbit, belül semmi dzsuva, viszont a csonknál lévő szűrő rengeteget megfogott....
Kiszedtem ekkor a tankban lévő szűrőket is, viszont azokon egy porszem se volt:)
Igazából, itt nemis szabadna, mivel műanyag tank, általában kúton tankolok, ha viszont itthon, akkor mindig szűrőn öntöm át a benyót...
Nehéz ügy lessz ez.... :D
Apám az előbb jött haza, a tuareggel. Hosszabb úton volt (70km) aztmondja néha olyat csinál, hogy megy szépen aztán dadog egy kicsit és megint megy. Valami dugulás lehet, karbi teljesen egy szem por se volt benne a múlthétvégi pucoláskor. Csak a benzin cső csonkja nem lett levéve, az alatt meg van egy szűrő.... meg nem ártana a csapot kivenni, abba is van valami szűrő azthiszem. (nem tudom, soha nem vettel le a csapot... csak simsonról)
Most 7végén kiveszem a blokkot, power szelepet megtísztítom, berugót belerakom, átmosom az egész gépet szépen a talira... :D
Jah a rézpaszta mennyire bírja a hőt? Milenne ha bekenném a powernyelv tengelyét azon a részen ahol a házban csúszkál?
nekem szerencsere sikerult egy jot kifogni. bar nem is olcson vettem. eleg jo arban vettem, de megerte nagyon. lett volna sokkal olcsobban kozelebb akkoriban is de azzal gyanus hogy en is szivtam volna rendesen...:S
vagom, ismeros a helyzet. en is agyalok a nagyobban de nincs ra eleg love.. motor nelkul meg nem akarok maradni en se. :)
epp most tettem fel a nyeregtaskakat es fordultam egy kort vele hogy mennyit befolyasol az iranyitason.de semmi kulonbseg igazabol. :) van olyan szeles a tank es a motor eleje hogy atbukjon a szel a taskan. :)
Örülj neki, hogy még minden gyári cucc működik rajta. :) Biztos igényes tulajtól vetted és persze igényesen bántál te is vele.. Sajnos én elég igénytelen tulajtól vettem, de ezt hoztam ki belőle :)
Egyébként én is nagyon remélem, hogy senki más nem fogja átélni ezt.. Nem kellemes :D
Még nem árulom. Majd csak ha meglesz nagyjából a pénz a Pegasora. Nem szeretnék sokáig motor nélkül maradni. Az is lehet, hogy nem lesz belőle semmi idén sem.. :(
vagom mire gondolsz. nem is arra akartam kilyukadni en se igazabol. latszik az az egesz motoron hogy mennyire becsultek meg amugy szerintem.
valamit valamiert amugy jah. kenyelmesebb igy de 'veszelyesebb' talan. en ugy szeretem ha minden gyarian mukodik a gepen. :) bizok az osztrak technikaban. (lehet ha en is megjartam volna vele egyszer mar akkor mast mondanek en is, de ezt rem nem tapasztalom ki majd :) )
mennyibe hirdeted a gepet amugy? van erdeklodes mostansag ra?
Nem is szerettem volna összeveszni, csak azt szerettem volna kikérni magamnak, hogy nem arra kell tenni a hangsúlyt a motor vételnél h kivan-e kötve vagy nincs. Mert attól még h ki van kötve lehet normális motor normális tulajtol. :)
en a sajat tapasztalataimat irtam le. aza baj azzal amugy ha kikotve jarsz vele es utana kotot vissza lehet tenyleg beszar, mert addig is forog a pumpa de nincs kenese. meg ha lezarod a nyilasokat akkor is. akkor mar ugy celszeru ha le is van veve a kevero, vagy bekoteskor uj kevero. de ez az en velemenyem csak. :) nekem semmi bajom nem volt vele, jol mukodik jo olajjal. lehet a tied mar futott szarazon par 1000ret elotte sajnos.:S
meg en nem szeretek kevergetni a kuton stb,,,meg cipeljem az olajat stb...kenyelmesebb es jobb is igy szerintem. :)
en amilyen gepekkel osszefutottam eddig kikotve, azok nem veletlen voltak kikotve sajnos mar... :)
de teljesen megertem a te allaspontodat is. :) de ezen nem veszunk ossze szerintem. :D:D
Hát akkor biztos én is kamuzni fogok.. :D Mert nekem ki van kötve.. Egyszer már leégett tőle.. Többször nemszeretném.. De megvan a szivattyu meg minden tehát vissza lehet kötni ha valaki szeretné :D
Szóval most ellenem beszéltél.. Kösz szépen ;) :D
van belole rotax 123as es 127es blokkos. a 127es a regebbi. 89-ig gyartottak a tuareget vele elm. en a 123raszavazok inkabb. de mind2 jo eros strapabiro blokk. a blokk hangosan dolgozik alapbol ezen ne lepodj meg majd. :) az aprosagokat nezd a motoron, ha az apro kis dolgok rendbevannak akkor talan a blokk is rendbe lesz. ha kivulrol egy szedett vedett szar az egesz akkor hiaba mondja hogy a blokk fasza mert ugy se az sose. :D konnyen induljon, legyen benne ero es kompresszio es legyen bekotve az olajzas. ha ezek megvannak erdemes megnezni. :D:D:D ha azt mondja hogy az olajzo konnyen elromlik azert van kikotve akkor az kamu! nekem kibirt 26000 km.t akkor csak jo vmire az olajzo. :) nem veletlen talaltak azt ki anno az osztrakok ra. a lenyeg hogy full szinti olaj es ha lehet vmi normal minosegu.ezen nem eri meg sporolni mert a dugo, henger, hajtokar banja kesobb.... amugy batran ajanlom ezeket a gepeket. :) en jovoheten megyek a matraba vele. :) (500 km oda vissza innen)
Sziasztok
Gondolkodok egy ilyen motor vételén. Valaki tudna mondani véleményt róla? ez 123 rotax blokkos mind? elvileg amit akarok wind 90 es 125 ccm. Van ezeknek valami bajuk? Mire kell igyelni? Mi adja meg magát hamar? A motor mennyire tartós? Esetleg van valami "hangja, hibája" neki? Mennyire lehet alkatrészt kapni satöbbi. A válaszokat köszi előre is
a csövek rendesen a légszűrő ház alól fog kijönni de a dob hátul az olyan meredekre lesz beállítva hogy az index és a rendszám között lesz a dob vége, és nem kettő dob lesz hanem csak egy
Nekem már szétvan szedve GPS tartót várom hogy megjöjjön és annka a tartóját felrakhassam meg műszerfalat bekell rögzítenem és szereztem egy nyitott sportdobot rá amit fel kell szabni olyan KTM 660 Rally módjával
Az elég hamar itt van, el kellene készüljek a motorral addig. Még neki se álltam a szétszedésnek, nem jött meg a csomag talán holnap.
Elvileg jó, de másnak az még kiderül.... Ki mit mond rá.
De a levegőnek ki kellene mennie a szellőzőn, az úszóházba meg kellene annyinak lenni.... ha sokáig kb. 2 hét akkor már üres lessz az úszóház mert kipárolog a benzin.