bemesz az elso autos boltba es kersz kipufogotomito pasztat. kb 400 ft es eleg egy eletre. hore kemenyedik, szetszeded, bekened, osszerakod, hogy kotni par orat, legjobb ha egy napot es kesz is
uveg kemenysegure kot a cucc, az nem ereszt utana. :)
hat tul sok jelentosege nincs szerintem se ha minimalissal elter a 2 esetleg...a lenyeg hogy eleg es jo anyag legyen a gyuru alatt es kozott is.ha nagyon lennt van az nem jo, de ha picit feljebb az nem gond talan.
Erre gondoltam énis... azt nem tudom a kettő közül melyik a "hiba".
Annak jelentősége szerintem annyira nincs, hogy ha feljebb vannak a hornyok, vagy talán mégis? Mi a véleményed?
Az italmondónál van 127-eshez is Assowerke. De nekem nem stimmel valami, a dugattyú tető vagy alacsonyabb.... vagy a gyűrűhornyokat merták feljebb rajta.
Ez az:http://www.italmondo.hu/index....
Alján folyik az olaj? Lyukas vagy mi? Nekem csak a végéből, meg az összetoldásnál (ezt már orvosoltam némileg). Ugyanúgy nekem is rácsöppen az olaj a villára felnire, de csak addig fog csöpögni míg ki nem ég, egy jó kör után.
Lóerőre nem nagyon, inkább könnyebben kiforog. Nincs benne akkora folytás mint a gyáriba és jobban veszi a lapot tőle vagy nem.
De a Rally-n már gyárilag jó dob van fenn szerintem...
Ha szerzel rá komplett Arrow rendszert akkor biztos változik.
uveg kemenysegure kot a cucc, az nem ereszt utana. :)
Annak jelentősége szerintem annyira nincs, hogy ha feljebb vannak a hornyok, vagy talán mégis? Mi a véleményed?
Ez az:http://www.italmondo.hu/index....
És ez a Wössner:http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Látod a különbséget?
De a Rally-n már gyárilag jó dob van fenn szerintem...
Ha szerzel rá komplett Arrow rendszert akkor biztos változik.
gyere msn-re ott gyorsabb at információ csere.