Szeritnem is pont annyit megy amennyit kell.. közúton úgysem mész 100nál többet általában.. autópályán meg simán tudod tartani az iramot.. vagy akár még diktálni is ha szeretnéd :D
Egyébként igen.. nagyon sok ilyet hallottam, hogy mentek szépen 150-160-al autopályán és a haya-k csak úgy a semmiből a semmibe 1 pillanat alatt... sok értelme van ennek...
hát pontosan már nem emlékszem hogy hány óra de azt hiszem h van 3 óra rutinod azt utánna vizsa, aztán mehetsz fordalmira megin 3 óra körül aztán vizsga.. hamar lezavarod ha nem huznak meg.. :D
en is hallottam mar sokmindnekitol miert nem veszek egy ciberet vagy stb..mondom en motorozni tuarzni akarok nem meghalni az elso kanyarban 230al. :) mentem en mar R6-os palyageppel..eleg is volt belole... jobban bejon a turaenduro kategoria. megy az annyit vigan ami kell szerintem.
Egyébként sokan mondják, hogy miert ilyen motort veszek mert ez alig tud menni meg ilyenek.. Hát úgy hallottam, hogy a 120-130-as utazót bőven bírja meg úúgy 180 körül van a vége.. Az már bőven jó.. arról nem is beszélve, hogy nyomatékos 4ütemű motor.. :D tehát nincs akadály :D
hehe. nem lenne draga annyiert ugye, csak kinek van annyija mostansag. :) en is azt hallom amugy hogy jol birjak a gyurodest es nem nagy szervizkoltseguk van.
Hát igen.. elég drága venni egy peasot.. de akikkel beszéltem, mindenki aztmondta, hogy nem annyira szervízigényes.. Jó mondjuk az egyik az az injektoros volt asszem 2004-es.. Mondta h eladja 600-700 körül :D mondtam h kösz szépen :D
Így érthető, könnyebb a dolog ha van "kéznél" szakember.
Szerintem jó minőségű festék kell és jó lenne az.... + 2x-er átnyomnám lakkal, hogy olyan legyen mint a tükör.
jaja.
egyik se egy mai csirke mar.bar bontottan kapni hozzajuk egyenlore meg mindent.amit meg nem azt gyartanak eppen joaron. :) eleg sokat latuk 350eshez is bontott cuccokat...szerintem 600ashoz is van..pegakhoz is van bontva olcson cucc ha kell.... nekem a fo gondom az hogy nincs penzem megvenni egyet. :D:D
Hát igen... ide szakember kell... (mármint a fényezéshez)
Nekem is bejön az újabb kasztni, csak abba a 350-esbe a 30 lityis tank ami vonz (valamiért).
A világból kimegy egy tank benzinnel.
Én tudok 600-ast többet is, de abból csak egyik dupla első tárcsás, (nekem is az a kedvencem, mert ritka, az amúgy is ritka tipuson belül).
Vagy egy másik alternatíva nekem is Pegaso, az már ugye az újévtized szája ize szerinti vonalvezetés ami nekem már nem jön be.... (az új, hegyes baltával faragott motorok se )
De ez egyelőre csak terv a sok közül, csak egy baj van, egyre öregebbek lesznek ezek a gépek és az elkatrészek is lassan elfogynak....
Egyébként nem a festés a drága általában.. hanem az anyag.. Jó mondjuk mivel sajátot festettünk nem sajnáltuk az anyagot.. Mert ha már csináljuk legyen jó.. :D de nagyon drága az anyag.. Azért szoktak sokat kérni általában a festők...
ugy jo ha van a csaladban festo. :)
nekem sajnos kokemeny 1000resekert festenek le csak...es ezert is para ha nem jolcsinaljak meg...szar lenne a festes is es egy halom penz is elmenne potyara....:S
nekem egyenlore a kulonbozetire sincs meg meg a ravalo...eleg gatya az ev eddig sajnos...