34-essel 5 alatt szerintem nem lehet kijönni fogyasztásilag.
A 6-7 liter viszont könnyen becsusszan. PErsze lehetne ezt csökkenteni a keverék szegényítésével de annak a motor látná a kárát.
Ezt a teljesítményt amit jelenleg lead, úgymond "kinőttem" már.
Énis olvastam főleg itt a fórumon, hogy 6-10 liter... nem nagyon akarom elhinni, legfeljebb ha siratófalazna az ember vagy pályázna.
Mind1, de a "400-asból" tényleg nem mindegy mennyit eszik...
Ahány ember annyifélét mondott eddig.... Ezt jobban szeretném magam lemérni inkább...
az tuti hogy tartogat meg meglepeteseket akkor a mocid majd ha veszel bele nagyobb fuvokat esetleg. bar manapsag egyre fontosabb lesz sajnos hogy mennyit is eszik a gep a '400asbol' de szerintem annyira nem veszes a fogyasztas mint 1-2 embertol hallottam...mielott megvettem a mocit hallottam olyanokat hogy 7 meg 10 liter eszik... nekem eddig atlag 5 litert evett. de bp-rol hazajottem tavaly atlag 4 literen is... attol fugg milyen hangulatom van ugye hogy mennyit porgetem
Hát eddig ez is felülről az elsőbe volt a tű. Tényleg nem eszik sokat, de nem is megy annyira.
Beraktam alulról a másodikba, most egy kicsivel jobban megy....
Szerintem érne meglepetés, ha beletenném a 120-as fúvókát.... más tuareggel nem mentem még, tehát nekem ez az etalon. A többi meg sokkal erősebb valószínü...
Meg ETX manualba olvasom, ugye 127-es blokk...34-es karbi....165-ös főfúvóka.... 34 paci.... akkor énmeg a 90-es fúvókával tipródok....
a 90es eleg karcsu egy 125oshoz meg 26os karbihoz. de tuti nem eszik sokat vele. :D
en a tun allitottam nemreg mert nagyon csapta az olajat a kipufogobol, lejebb tettem 2 rovatkat a tun, probakor, aztan 4000 es 6000 kozott nagyon megtorpant a gep...nagyon zavaro volt...aztan emeltem egy rovatkat a tun es jo lett. mostmar nem csapja az olajat se es jol is megy. es talan 2 decivel kevesebbet is eszik. :D
jaja, azt tudom hogy vannak kulonbsegek az altipusokban.. csak azt nem tudom en se hogy van e vmi nagy kulonbseg a sik es a 'normal' suberes kozott teljesitmenyben vagy barmi ilyesmiben.
Megmondom őszintén nem tudom. Nem volt dolgom velük.
Az altipusok a különböző kialakítás és fúvókaméretekben különböznek. Úgy mint pl. VHSB 34 LD (Rally)
Múltkor pucoltam a karbit és kitekertem mindent kifújtam stb. Nézem a fúvókát 90. Mi a fasz? Simsonomba van 75-ös.... Egyből furcsának tünt 125 köbhöz 90-es fúvóka.
Akkor olvastam vissza, hogy 26-osba elvileg 120-as a gyári meg ilyenek... Kellene vennem egy 120-as fúvókát. Menetközben is észrevehető, hogy egyszer csak elfogy a benya, nem bírt többet átereszteni....
van nekem is itthon eppen maik muszerfal, de nincs kedvem lebontani hogy kiprobaljam a masikkal. :D jaja, attol nem kell tartani hogy felforr.tavaly nyaron se volt gondom vele, gondolom most se lesz
Nemhiszem, hogy az órád szar, bár az enyém rossz volt 80-ig mért csak... még jó, hogy egyszer szétszedtem a műszerfalt... egy kis ellenállás a tekercsnél le volt égve. Vettem egy donort és abból megkapta azóta jó.
De a tiednek inkább termosztát baja van... úgyis jönnek a melegek nem fog fel forrni.
en egy siktolattyust tudnek szerezni olcson talan. (vhsb 34 az altipusat nem tudom fejbol) van kulonbseg igazabol a 2 kozott? (sik es hengeres suberes kozott)
az jo apro tenyleg. a simsonba van 75s. :) nekem 28as karbi, de meg nem mondom most hanyas fuvoka van benne. gondolkoztam mar en is amugy a vhsb 34-es karbin. tudok is egyet olcson. nekem amugy atlag kb 5 litert eszik.
Ami a rally-kon van gyári meg AF1-eseken, az VHSB 34-es tipusú karbi, de azok nem síktolattyúsok, hanem mint a kisebbek hengeres a súber. De van 34-es síktolattyús is....
hm... jo otlet. hogy ez nem jutott eszembe eddig... :) meg is lesem majd holnap ha lesz idom. voltam ma meg egy kort varoson kivul (25km) 90es atlaggal mentem 6000res fordulaton es akkor is max 60 fok volt, de inkabb alatta, majdnem ilyen 50 koruli inkabb... gondolom nem az oram a szar :)
Csak érdeklődöm...
Most vagyis amióta az eszemet tudom és mienk ez a motor azóta 26-os a karbija és 90-es mégegyszer mondom 90-es a főfuvóka benne.
Az előző gazdája rakta bele annó... drágálta a benzint biztos... de a fogyasztás power közelében 3-3,5 liter!
Jaja, ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni.
Igen van, hidegen beindítod és járatod egyhelyben, közben tapogatod a hengert meg a felső vízcsövet. Ha a hengerfej melegebb, mint a felső vízcső akkor van benne és működik. A hőfokmérőn meg látod mikor nyilik, mert akkor a felső vízcső is olyan meleg lessz mint a henger.
Ha együtt melegszenek akkor nincs benne termosztát.
gondolkozol a 34es karbin a sajatodra? nem tudom hogy mennyit jelentene, tobb levego, tobb benya (gondolom nagyobb a fuvoka is mar benne) es az mar sik suberes ha jol tudom. vagy sik tolattyusnak hivjak talan az olyat.me ugye ahhoz masik szivocsonk is kell vagy hallottam olyat hogy a simat kimartak akkorara (ha megnezed a gyari csonkot van egy kis perem belul..odaig kell kivagni pont a 34eshez :) )
nem tudom igazabol hogy van e benne. nem bontottam meg meg hogy meglessem amiota vettem...jol megy ugyhogy nem akarom piszkalni
ez az en fejemben is megfordult mar amugy. van vmi jo modszer ahogy meg lehet tudni bontas nelkul hogy van e benne es hogy ha van jo e?
na megvolt a mai probakor is az uj gyertyaval es egy kis kuplungallitas utan.valto nagyon patent lett az allitas utan. es a moci is jobb az uj gyertyaval. szebben porog.jobban reagal a gazra vmivel. direkt neztem most a hofokot is.mentem kb 15 km-t es nem ment 60 fok fole a mutato. pedig huztam neki kinnt a 'pusztaban' eleg jol. 4.be poweren csak ugy verte a 100at
Mekkora a főfúvóka a 34-esedben?