nem tudom, hogy ki az, de nálam is így volt... addig nem adott égőt amíg nem mondtam meg az alvázszámot.. hiába magyaráztam h semmi köze nincs hozzá.... aztán egy idő után feladtam aztán eljöttem :D
nem akarok hulyeseget mondani es javitsatok ki, en ugy tudom hogy 12-14 a patent hengerszett kompresszioja ezeknel. de ez korantse biztos. :) 8al meg vigan elmegy az biztos, volt mar nekem is 8as rotax 123as blokkom...csak nem tudom az mennyire ment igazan mert csak udvarban volt tesztelve kb... :) de hatha valaki tudja pontosan mennyinel 'kell' dugozni..
nálam is valami gáz van, majd valamelyik 7végén szét lesz kapva.. amugy szerintem az utazót írta.. mert nekem még így is 75-80 utazóm van. Amugy a 8-as kompresszio tényleg nagyon kevés?:D lemértük és csak ennyit mutatott.. nektek mennyi?
nekem is mindent tudtak adni italmondoban akarmi is kellett.akar szemelyesen megyek be akar telefonon...mindig segitokeszek. az teny hogy talan nem a legolcsobbak...de leg van cuccuk. :)
pff.. az cink ha nincs kompresszio..
milyen a henger? perselyes? milyen dugoval raktad ossze?
en is ketlem hogy a legszurocso miatt csinalna. meg ha elotte jo volt a karbival akkor most is annak kene lenni ugye... eltomodhet a karbi is eppen...de ha kipucolod teljesen es utana se jobb akkor gyanus tenyleg kompi...
a perselyes hengernel mondanak a dugora hirbol 10e km-t talan ha jol emlexem.. de ugye ez sokmindentol fugg.. (dugo, gyuru minosege, olaj, furas, honolas minosege stb...)
nem tudom a rotax 127nek mennyit kene toppon mennie kb..de 90nel azert tobbet. vagy az utazo a 90?
Hát, ja. Egyszer régen apámmal bementünk a pécsi aprilia márkakereskedés és szervízbe. A hátsó fékmunkahengerhez kellett volna javító készlet. Azt mondja a pali, ááá úúúú ezt már rég nem gyártják, öreg stb.-stb. ők ilyennel nem foglalkoznak.... mondja neki apám mi van ki írva a bolt homlokzatára, aztmondja a pali aprilia... erre apám mondja neki és mi mihez kértünk alkatrészt? Himmegett-hámmogott, apám mondta viszlát.
Felhívtuk az Italmondo-t. 2 napon belül ott volt a javító készlet.... ennyit erről. A halvány jelét se mutatta, hogy segíteni próbált volna a "márkakereskedő és szervíz"
Jaja azok...
Ha olyan alkatrész kell mi is mindig az Italmondo-t hívtuk. De most pont arra jártam és megkérdeztem....
A dugóval az van, hogy van rajta 1-2 hosszirányú karc, a szívó oldal felöl, meg átellenesen a henger paláston is. Tavaly nyáron le vettem egyszer a kipufogót, meg a hengerről a csonkot is. Akkor szépen látszódott a szívotorok felöli oldalon a henger palástján a honólás nyomai. A dugattyún meg semmi karc, csak az alsó gyűrű alatt egy kis koksz maradvány. Na de akkor nem láttam a tegnapi szemszögből és most az akkori szemszögből. Tehát lehet a szivótorok felöli oldalán akkoris karcos volt, meg azt nem tudom most hogy néz ki a kipufogó csonk felöli oldala....
A gyanum meg az, hogy a kompresszió ment el belőle.... és azért gyenge, ezt arra alapozom, hogy mikor kész lettünk a felújítással lazán vitte a 100-at 110-et. Úgy, hogy 98-as fúvókával és a súbertű a legalacsonyabbra engedve. Most meg sík úton 85-90-nél nem bír jobban menni..... úgy, hogy a súbertű feljebb volt véve.
Apámmal arra gondoltunk, hogy a légszűrőház és a karbi közötti gumicsonk baszott ki vele... 2x-er cseréltük azóta mert az új egy év alatt elrehült... tavaly tavasszal is kellett cserélni, azóta azvan, ez valahogy jobban bírja+ szélvédő ragasztóval körbe van kenve.
Hát azért nem egy nevenincs dugó lett bele rakva, az olaj is minőségi volt végig, nehogymár csak 8000 km-t bírjon ki.....
Én még nem tapasztaltam hasonlót.. Mondjuk cseréltem már rajta lendkereket, de nem azért mert halott volt, csak mert azt sem árt néha.. mégis csak öreg motor :D
Egyik nap semmi baja nem volt, másnap beindítottam, hogy melegedjen 1 kicsit, mentem vele 15 métert és le állt.. Nem tekert az önindító, szétszedem önindítónak semmi baja, nézem tovább, lendkerék gatya mágnesek szana szét, engem meg majd szét ba....ott az ideg. Széria hibájuk a lendkerék?
Félre ne érts! Nem kívánom ezt a témát újratárgyalni.
Felesleges is, még az is lehet, hogy csak nekem nem sikerült kibogarászni hogy most ezen mit hogy kéne, kicsit összevisszák a vezetékek. Csak ilyenkor már félve veszek bárkitől bármit, még akkor is, ha esetleg nem a Te hibád volt Ezerszer túltárgyalt téma.
Látom jöttök erre gurulni valamikor, Viktort majd nyúzom hogy szóljon nekem is, hátha itthon vagyok, akkor kimegyek az NSR-el.
oks. en csak ajanlottam hogy van.nem kotelezo semmi a gyula tokeletesen mukodott ahogy beszeltuk is akkoriban... a kulso allapotat meg egyertelmuen lehetett latni a kepeken mivel teljesen korbe volt fenykepezve amin kuldtem kepeket anno...de ezt is megbeszeltuk emlekezetem szerint.ezert is teszek fel mindenrol jo kepet amin lehet nagyitani stb ha erdeklodik vki...igy o is latja milyen es ha viszi utolag nincs helye reklamacionak, mert azt kapja ami a kepen van amugy se tudom most milyen fotengely kellene egyatan. patent vagy vmi logosabb
Köszi, az az igazság, hogy a gyújtást amit tőled vettem novemberben azóta sem tudtam beüzemelni legnagyobb igyekezetem és jószándékom ellenére sem, úgyhogy kicsit parázok főtengelyt venni.
De azért köszi!
Másnak esetleg a fentebb leírtak?
Zolikám hol vagy ilyenkor? Vájácsak írok én neked ímélt
pff.. az cink ha nincs kompresszio..
milyen a henger? perselyes? milyen dugoval raktad ossze?
en is ketlem hogy a legszurocso miatt csinalna. meg ha elotte jo volt a karbival akkor most is annak kene lenni ugye... eltomodhet a karbi is eppen...de ha kipucolod teljesen es utana se jobb akkor gyanus tenyleg kompi...
a perselyes hengernel mondanak a dugora hirbol 10e km-t talan ha jol emlexem.. de ugye ez sokmindentol fugg.. (dugo, gyuru minosege, olaj, furas, honolas minosege stb...)
nem tudom a rotax 127nek mennyit kene toppon mennie kb..de 90nel azert tobbet. vagy az utazo a 90?
Felhívtuk az Italmondo-t. 2 napon belül ott volt a javító készlet.... ennyit erről. A halvány jelét se mutatta, hogy segíteni próbált volna a "márkakereskedő és szervíz"
Ha olyan alkatrész kell mi is mindig az Italmondo-t hívtuk. De most pont arra jártam és megkérdeztem....
A dugóval az van, hogy van rajta 1-2 hosszirányú karc, a szívó oldal felöl, meg átellenesen a henger paláston is. Tavaly nyáron le vettem egyszer a kipufogót, meg a hengerről a csonkot is. Akkor szépen látszódott a szívotorok felöli oldalon a henger palástján a honólás nyomai. A dugattyún meg semmi karc, csak az alsó gyűrű alatt egy kis koksz maradvány. Na de akkor nem láttam a tegnapi szemszögből és most az akkori szemszögből. Tehát lehet a szivótorok felöli oldalán akkoris karcos volt, meg azt nem tudom most hogy néz ki a kipufogó csonk felöli oldala....
A gyanum meg az, hogy a kompresszió ment el belőle.... és azért gyenge, ezt arra alapozom, hogy mikor kész lettünk a felújítással lazán vitte a 100-at 110-et. Úgy, hogy 98-as fúvókával és a súbertű a legalacsonyabbra engedve. Most meg sík úton 85-90-nél nem bír jobban menni..... úgy, hogy a súbertű feljebb volt véve.
Apámmal arra gondoltunk, hogy a légszűrőház és a karbi közötti gumicsonk baszott ki vele... 2x-er cseréltük azóta mert az új egy év alatt elrehült... tavaly tavasszal is kellett cserélni, azóta azvan, ez valahogy jobban bírja+ szélvédő ragasztóval körbe van kenve.
Hát azért nem egy nevenincs dugó lett bele rakva, az olaj is minőségi volt végig, nehogymár csak 8000 km-t bírjon ki.....
megértésedet köszönöm!
palacsinta@citromail.hu
Aprilia Tuareghez keresek lendkereket, mert az enyémben összetört a mágnes . Axeltgsi@gmail.com
Üdv
Felesleges is, még az is lehet, hogy csak nekem nem sikerült kibogarászni hogy most ezen mit hogy kéne, kicsit összevisszák a vezetékek. Csak ilyenkor már félve veszek bárkitől bármit, még akkor is, ha esetleg nem a Te hibád volt Ezerszer túltárgyalt téma.
Látom jöttök erre gurulni valamikor, Viktort majd nyúzom hogy szóljon nekem is, hátha itthon vagyok, akkor kimegyek az NSR-el.
De azért köszi!
Másnak esetleg a fentebb leírtak?
Zolikám hol vagy ilyenkor? Vájácsak írok én neked ímélt