Inkább a szelep adja ezt a hangot... az enyém is.... Azért adja szerintem mert a nyelv szára tud mozdulni oldal irányba a házában. Kopott már....
Tiedbe milyen a power, RAVE 2 vagy RAVE-E ? . :D
a pneumatikus powernek a gumiharang szokott a veszte lenni hogy kilyukad es elengedi a gazt... vagy elkoszolodik a jarat ahol feljut a gaz... ha lekapod a kupakot latszik a harang hogy milyen allapotu ha kiemeled a nyelvet kisse...
Neked a szivatótol felpörög? Én ráhúzom indítok, elindul jár egy kicsit és lefulladna, ha nem tolom vissza. Ezt kell játszani egy fél percig mire szivató nélkül is megy már...., Ha üzemmeleg akkor is, ha ráhúzom megfullad a benyába...
Ez (is) különbség a két karbi között.?
nekem is szorakozik a karbi vmit mert szivaton huzva hideginditasnal teljes szivatoval is csak 2000..max 2500ig porog fel... regebben felment teljes szivaton hidegen majd 3500ig... ugyhogy nekem is meg kene lesni a karbit...de utalom leszenvedni a csonk miatt. :D
nálam a powerrel is van valami gond.. már nem ránt akkorát mint régen, és hallom ahogy fecskendezi be a benzint (vagy valami hasonlot) nagyon fura.. nem rég kezdte el ezt csinálni.. szerintetek mi lehet a gond?
Frissen összerakott 125-ösnek szokott 10-11 körül lenni, a 160polini szokott 12-14 között lenni ami frissen van összerakva. Én aztmondom hogy a 125-ös 8bár-ig használható azalatt már sokat fogyaszt, nem megy...stb remélem nincs harag hogy megosztottam a tapasztalatomat
Hidegen indul. Power, hát azt ki kéne szedni megnézni, mert ad is egy rezgő hangot 6000 környékén... másrészrt kéne menni egy nagyob karikát, égjen kifelé a kipufogó is....
Holnap, ha jó idő lessz, mert most elég gatya, akkor berugom a labanc gitárt és beállítom a karbit. Aztán meglátjuk mit produkál... Továbbra is gatya, kap egy 120-as fúvókát azért menjen egy kicsit jobban, mert még egy roncs ifa is megelőz a végén....
jaja, igy mar ertem a csovel levo problemat, nekem gyari van fennt meg de elegge ki van kemenyedve.:S ugye a benzintol kikemenyedett mar szepen... de van itthon vagy 3-4 tuti, 1-2 hasznalhato is meg belole. talan tobbet bir meg ez mint az uj. lattam en is ujat 3-4ebe..gondolkoztam is a cseren...de igy hogy mondod hogy hamar tonkremegy...azert nem szeretem a gyarit hogy kisse kemeny mar ugye igy nagyon nehez feltenni es levenni karbipiszkalasnal.:S
a wossner elm nem rosz dugo es a repsol is jo elm....az tenyleg eleg karcsu ha csutkan megy annyit.. power oke?
A légszűrő és karbi közti cső, mondom évente elrehült.... sok gumit az se látott.... Ha ki volt rehülve akkor tudott szívni port.... és elég sokat mentünk vele terepen..... De ha kirehült a gumi, hamar észrevettük mert nagy lett a szívászaj....
Tegnap pucoltuk a karbit másodszorra ki, ezelőtt igaz tavalyi szezonban még. Akkor se változott... most még nem tudom, mert értem rá a beállítás és teszt vissza van, tegnap csak összepakoltam.
A dugattyú Wössner, olaj Repsol.... gyepálva sose volt, nem vagyok az a fajta...
A henger az perselyes.... végre csőgázzal megy ennyit, némileg a nagyobb fúvóka javítana a végsebességen....
koszi a teljes leirast. :):):) igy mar tiszta a kep teljesen. a 12t eltalaltam akkor. :D:D de a 14 cinkes lenne akkor. :D:D:D
akkor jo ha a 8 jo mert nekem is van egy 8as hengerszettem meg elm talonba..
Kétütemű Rotax motorok:
A gyári kompresszió körülbelül 12bar.
Ez idővel kopik.
10-12 KIVÁLÓ
8-10 JÓ
6-8 MÉG ERŐS, DE SZAKSZERVÍZ MÁR GENERÁLOZZA
4-6 CSAK FORDULATON HÚZ, NÉHA NEHEZEN INDUL
0-4 MOTOR ÁLTALÁBAN NEM INDÍTHATÓ, VAGY NAGYON NEHEZEN
Ha 12 felett van, akkor kokszos a hengerfej, vagy egyéb hiba miatt túlsűrít. Sürgősen tisztítandó, a dugó tönkremegy.
(Kivéve spéci versenydugók, de ilyen itt asszem senkinek sincs )
Tiedbe milyen a power, RAVE 2 vagy RAVE-E ? . :D
Ez (is) különbség a két karbi között.?
Ha ciripel akkor ne tovább....
Holnap, ha jó idő lessz, mert most elég gatya, akkor berugom a labanc gitárt és beállítom a karbit. Aztán meglátjuk mit produkál... Továbbra is gatya, kap egy 120-as fúvókát azért menjen egy kicsit jobban, mert még egy roncs ifa is megelőz a végén....
a wossner elm nem rosz dugo es a repsol is jo elm....az tenyleg eleg karcsu ha csutkan megy annyit.. power oke?
Tegnap pucoltuk a karbit másodszorra ki, ezelőtt igaz tavalyi szezonban még. Akkor se változott... most még nem tudom, mert értem rá a beállítás és teszt vissza van, tegnap csak összepakoltam.
A dugattyú Wössner, olaj Repsol.... gyepálva sose volt, nem vagyok az a fajta...
A henger az perselyes.... végre csőgázzal megy ennyit, némileg a nagyobb fúvóka javítana a végsebességen....
akkor jo ha a 8 jo mert nekem is van egy 8as hengerszettem meg elm talonba..
Pel bt-vel még nem volt gondom, igaz csak 1x voltam ott
A gyári kompresszió körülbelül 12bar.
Ez idővel kopik.
10-12 KIVÁLÓ
8-10 JÓ
6-8 MÉG ERŐS, DE SZAKSZERVÍZ MÁR GENERÁLOZZA
4-6 CSAK FORDULATON HÚZ, NÉHA NEHEZEN INDUL
0-4 MOTOR ÁLTALÁBAN NEM INDÍTHATÓ, VAGY NAGYON NEHEZEN
Ha 12 felett van, akkor kokszos a hengerfej, vagy egyéb hiba miatt túlsűrít. Sürgősen tisztítandó, a dugó tönkremegy.
(Kivéve spéci versenydugók, de ilyen itt asszem senkinek sincs )