húúh de még mennyire jó.. :D Én általában egy cbr-essel szoktam menni motorozni és itt a falvak között van sok ilyen kanyargós út.. hogy én mennyire élvezem azokat.. :D laza 70-80-al szépen döntögetni a gépet... ááh :d nagoynjo :D a cbr-es meg fék, gáz.. nemmeri dönteni.. pedig ha nekem olyanom lenne, biztos hogy a lábam érné a földet.. :D mert elvileg azok arra lettek kitalálva.. Tuaregek meg nem teljesen döntögetésre való :D
ez pont igy van.
olasz bika de kopik.
japo lusta de stabil.
marad az aprilia akkor is.inkabb kicserelem azt a par cuccot ha kell es megy tovabb.a rotax blokk meg eleg jol birja amugy. csak kicsit hangosan dolgozik. :D:D
Hát igen.. mindenki leszolja az apriliát, viszont azt elismerik, hogy az olasz gyártmány a legerősebb :P :D (csak az a gáz vele, hogy nem annyira tartós mint a japóké)
A honda azért drága, mert megveszed, és csak tankolni kell bele, viszont nem kapsz cserébe erőt meg semmit csak egy motort ami megy... Az aprilia olcsóbb, jobb és néha kell 1-2 alkatrész bele.. :D alap h mit választok :D
:)
en megszoktam mar a pagakat kinezetre.korabban nem jott be nekem se. de aztan szereltem ismerosnel egy 25s pegat es ugy jobbal megkedveltem azokat is. bar a 25s pega kicsi volt...kisebb a hatasa mint a tuaregnek sokkal. ha pega akkor 650es. :)
jaja, azok is dragak...biztos jok is...de en is inkabb aprilia akkor... bar sokan szidjak amugy ezeket is hogy olasz meg osztrak stb... nekem meg nem volt kulonosebb bajom veluk. :) pedig lattam mar parat kiteritve is. :) az ilyen koru japan mtxek pl szarra vannak torve mar reg...idomokat ne is nezzuk. :D tuti azokbol is van jo, de en sok szart is lattam mar. :)
Énis jókat hallottam róluk, de szivem szerint maradnék márkahű, főleg tipus.
Egyszerüen a 80-as évek végén gyártottak utoljára szép motorokat. (szerintem) Azóta nekem úgy egyik se tetszik. Legyen az Olasz, Japó, Német....
hát jah.. most megy öcsém vezetni 50-esre és végigmentem tuareggel a pályán.. hát hallod semmi nemvolt a pálya még így sem h tele volt a tank meg nem is foglalkoztam nagoyn az ívekkel... Én is meglepődtem h mivan :D Mondjuk ha azt nézzük, hogy legalább 2 éve ezt nyakalom azért ez a minimum, hogy végig tudok menni hibátlanul 1 ilyen pályán :D
hat nagy kulobsegek vannak vezetesi stilusra a 2 geptipus kozott az tuti. konkretan total mas az egesz. :) de addig kell kibirni ameg levizsgazunk veluk. :D
én ugye Tuareggel jártam vezetni is, és amikor ráültem arra a street gépre.. azthittem eldobom az első fordulásnál.. ugye középpen van a súly.. nem úgy mint a Tuareg h orrnehéz meg alacsonyabban is van.. áhh minden bajom volt vele.. :D Utánna mentem hazafele a Tuareggel és valahogy nem ment a váltás.. :D
a jo oreg dominator.... :D egy aprilia forumban igencsak rosszul erezheti magat. de amugy jokat mondanak arrol is.de a tuaregek vagy pegak jobban bejonnek azert. :)
Ez szar ügy, egyik se mér. Engem például qurvára zavar, ha nem működik valami....
Gondoltam már rá, hogy teszek fel egy bicaj km-órát, azt be lehet lőni pontosan.
hát jelen pillanatban alszik a 2 nagyobb mutatom (fordulatszámmérő és kilóméteróra) :D de megyeget.. nincs vele gond.. csak most még annyira sem tudom h mennyivel megyek mint eddig.. :D Eddig már megtanultam h milyen fordulaton mennyivel megyek.. most még az sincs.. tehát amíg nem veszek spirált a fordulatszámmérőbe, összerakom a kilóméterórát hogy tudjam h mivan.. :D
Hát, félre raktam minden pénzt amit szereztem mindig... na jó nem mindíg.
Lassan meg leszek ezzel... aztán gyűjteni kéne a nagy vasra. (Tuareg 600 vagy Pegaso 650, de szóbakerült már a Dominator is)
Csak a Pegason tuti kicserélném az elsőkereket 21 colosra....
jaja. en oda is akarok erni egyben ahova indulok. :) dehat donor mindig is kellett es kell is. :) en is pislogok neha mikor rameloznek 100nal ugy hogy allvahagynak szo szerint... veri neki vagy 180al a szar utakon is...dehat mindenki ugy megy ahogy akar.csak engem keruljenek ki. :D
ez pont igy van.
olasz bika de kopik.
japo lusta de stabil.
marad az aprilia akkor is.inkabb kicserelem azt a par cuccot ha kell es megy tovabb.a rotax blokk meg eleg jol birja amugy. csak kicsit hangosan dolgozik. :D:D
A honda azért drága, mert megveszed, és csak tankolni kell bele, viszont nem kapsz cserébe erőt meg semmit csak egy motort ami megy... Az aprilia olcsóbb, jobb és néha kell 1-2 alkatrész bele.. :D alap h mit választok :D
en megszoktam mar a pagakat kinezetre.korabban nem jott be nekem se. de aztan szereltem ismerosnel egy 25s pegat es ugy jobbal megkedveltem azokat is. bar a 25s pega kicsi volt...kisebb a hatasa mint a tuaregnek sokkal. ha pega akkor 650es. :)
Egyszerüen a 80-as évek végén gyártottak utoljára szép motorokat. (szerintem) Azóta nekem úgy egyik se tetszik. Legyen az Olasz, Japó, Német....
20 perc és visszajövök addig, csocsi.
Gondoltam már rá, hogy teszek fel egy bicaj km-órát, azt be lehet lőni pontosan.
Lassan meg leszek ezzel... aztán gyűjteni kéne a nagy vasra. (Tuareg 600 vagy Pegaso 650, de szóbakerült már a Dominator is)
Csak a Pegason tuti kicserélném az elsőkereket 21 colosra....
Életre kapott a géped, vagy még csuklik az is mint az enyém?